Gårdagens mest korkade tjuv!

Totte_Milton
30 juli 2007 · 8 Inlägg

Mopeden blev stulen men snubben som har snott den har givetvis tappat sitt körkort bredvid där mopeden alltid stod. nu är det bara att se vad som händer=) hoppas han är med i brottsregistret sen innan så han åker dit så innerst på det!lol

totte MiltoN
peter_1976 JDM
30 juli 2007 · 2 201 Inlägg

haha   det var go den

Aga_Diff Bärs!
30 juli 2007 · 3 456 Inlägg

hehe, vilken tabbe... tongue

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Burken Utanlem
30 juli 2007 · 895 Inlägg

kan ju vara en stulen plånbok..

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Totte_Milton
2 augusti 2007 · 8 Inlägg

jo, det är j*vligt sant:P men han är tydligen brottsling sen innan vad jag har hört och han har tydligen en röd volvo 740 eller om det va 850. han har kört runt här tre dagar i rad innan mopeden blev stulen så måste vara han:cool:

totte MiltoN
fishn
2 augusti 2007 · 226 Inlägg

vilken sopa =/

Kettunen
2 augusti 2007 ·

Även om det är han så får han ingenting för det endå. Han åker på böter. O en tjuv skiter oftast i om man är skuldsatt.
Hoppas moppen är hel igen bara

golf88
2 augusti 2007 · 956 Inlägg

haha..jaa hoppas det är hans körkort då..för då, äre ju jävligt kul

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Hee-Maan
2 augusti 2007 · 3 113 Inlägg

hahaa.. klockrent big_smile hoppas verkligen det är hans..

Semper Fi
Janina Modell & modeskribent
8 augusti 2007 · 280 Inlägg

haha vilken propp! Hur dålig får man vara lixom? tongue Hoppas du får tillbaka moppen hel bara smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Bobo
11 augusti 2007 ·

Hur har det gått, är din moped tillbaka?

Beeveel
14 augusti 2007 · 312 Inlägg

hahahhahahaahaahaahahahahahaaaaaaaaahhahahahahhahahahahhaha!!!!!!!!!  så jävla klantig ... om han inte har tagit nån annans körkort o lagt dit den yikes kan ju va så me .

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Han kanske har lagt någonanans körkort där för att skapa förvirring smart drag in that case.


Bmw osv..
Psychotic Brum säger bilen.
14 augusti 2007 · 394 Inlägg

inte så smart att skriva det här då? om han eller nån han kompisar läser det lär dom ju göra sig av med allt bevis på studs..

Senast redigerat av Psychotic (14 augusti 2007)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Murvald Knegare
17 augusti 2007 · 718 Inlägg

Janina skrev:
haha vilken propp! Hur dålig får man vara lixom? tongue Hoppas du får tillbaka moppen hel bara smile

Älskar verkligen sundsvallsfolk.. Propp big_smile
Själv bröjat missbruka ordet "propp" big_smile

OT: VIlken sopa.. smile

William 2009-02-20
Totte_Milton
16 september 2007 · 8 Inlägg

Tyvärr så har inte mopeden kommit tillbaka till den rätta ägaren än. MEN en fröken på Rinkabyholmsskolan har hittat nummerplåten till mopeden och dom som har gjort detta vet mycke väl om hur området runt skolan ser ut för dom stog tydligen gömda på ett väldigt bra ställe när dom slet av plåten och tyvärr så har det gått mycket snack om att två killar från rinkabyholm("min hemstad") som har haft fest eller nått liknande och då berättat om min moped och då har dom snott den. men men. Finns mopeden kvar så är den tyvärr inte hel och då hoppas jag givetvis att dom inte hittar mopeden och att vi få ut nått på försäkringen. Har gått väldigt illa med min bil nu dock. krockade när jag skulle köra hem till norge så nu har jag sålt bilen till mina föräldrar och köpt mig en riktgit gammal Seat Toledo för 2500kr och det är den absolut värd för den funkar hur bra som helst. inte överdrivet mycke rost på den heller.

totte MiltoN
GranCan Avstängd
21 september 2007 · 19 Inlägg

vilken jävla idiot hahahaha

god forgives i dont
znark o=
23 september 2007 · 4 Inlägg

Tappa körkortet låter ju nästan lite sjukt, skulle inte bli förvånad om den som snodde moppen la dit någons körkort bara för att sätta dit den personen =P.. annars är det ju klantigare är klantigast.

hoppas du får tillbaka den..

Gasen i botten! :)
Spawner
8 oktober 2007 · 505 Inlägg

Länge sedan denna tråd skapades, hört något mer om vems körkort det var? Var det tjuvens? Haha isåfall, rätt åt fanskapet:)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4
Micr0 MadLamb Racing
8 oktober 2007 · 372 Inlägg

Åhhhh sopa!!!!!!!!!

"De är polerat!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang