Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

MissMotor
8 augusti 2007 · 171 Inlägg

Trevlig kväll och underbart väder!!

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”
Zairon Tyskstuk.se
8 augusti 2007 · 630 Inlägg

Ja det va riktigt lyckat ikväll asså! Vädret va ju kanon o vad jag såg så va det bra parkerat på siba parkeringen oxå big_smile
Hoppas ni njöt av Rosa helikopter, den spelade på "request" av folket så att säga ;D

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
8 augusti 2007 · 441 Inlägg

Ja vädret kan man ju inte klaga på... big_smile Jäkligt mycke bilar va de också hoppas de fortsätter så.
Jonni räknade till "99" bilar men då va de ju ett gäng som hade åkt också.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Jonni
8 augusti 2007 · 1 256 Inlägg

Över 100 bilar!!

Riktigt bra, det är rekord!

Riktigt dåligt av Burger King dock, Karlzzon förvarnade dem i Måndags att det skulle bli mycket folk.. Endå var det bara 2 kassor öppna.. och fan inga fler som jobbade än förra onsdagen.. Lång kö idag med..

Akakapukko
9 augusti 2007 · 1 779 Inlägg

hoppas de blev massa bra bilder nu då med tongue hehe
niec med mycke folk å bilar

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Erick
9 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Får tacka alla för en sjukt trevlig kväll, totalt var där över 120 olika bilar, och runt 100 på plats samtidigt som mest, helt fantastiskt! big_smile

Har en skitful bild på jonni också som han säkert vill jag ska lägga upp wink

Mina bilder på alla bilar kommer upp imorgon tror jag. Många regnr att sudda smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
svarten
9 augusti 2007 · 34 Inlägg

Mycket lyckad kväll.
Många fina bilar t.o.m. ett par riktiga V8:or.
kommer säkert fler onsdagar.Bra initiv från dig Erick.
Vi syns säkert igen!lollol

Ford Mustang GT Eleanor cab "Blackbird" (2006)
Skee vRsex
9 augusti 2007 · 471 Inlägg

Vart fint på siba,, kul o hopas igen på detta.

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)
Arradin
9 augusti 2007 · 631 Inlägg

Tjenixen.

Var jag som var Arbetsledare på Burger King ikväll.

Såg grymmt snyggt ut innifrån värmen , och hoppas ni hade det gött smile

Hade inte fått någon förvaning om att detta skulle hända, att ni skulle vara här vid Siba. Om jag hade vetat hade vi varit många fler personer under kvällen, då många folk slutar vid 8..   har oftast inget att göra på kvällarna...

Synd om ni tyckte att servicen var dålig, men vad ska man göra... sad

Jaja, har ju i alla fall frågat runt lite, hittat hit till erat forum, och ser att ni planerar att köra samma visa varje Onsdag?! Isåfall ska ni få bättre service, och till och med lite .. tja.. Mängd Rabatt smile

'Kör Hårt' , och hoppas man får se er här igen... smile

/Mvh

Jimmy
Burger King Järnbrott

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
9 augusti 2007 · 5 042 Inlägg

Det var som fan. Några amerikaner oxå smile Kanske jag kan börja matcha i ( Erat ) Gäng big_smile
Nee men om det blir så fint väder nästa ons så dyker jag med upp!

C H E V R O L E T <3
_Wallis_
9 augusti 2007 · 4 506 Inlägg

Arradin skrev:
Tjenixen.

Var jag som var Arbetsledare på Burger King ikväll.

Såg grymmt snyggt ut innifrån värmen , och hoppas ni hade det gött smile

Hade inte fått någon förvaning om att detta skulle hända, att ni skulle vara här vid Siba. Om jag hade vetat hade vi varit många fler personer under kvällen, då många folk slutar vid 8..   har oftast inget att göra på kvällarna...

Synd om ni tyckte att servicen var dålig, men vad ska man göra... sad

Jaja, har ju i alla fall frågat runt lite, hittat hit till erat forum, och ser att ni planerar att köra samma visa varje Onsdag?! Isåfall ska ni få bättre service, och till och med lite .. tja.. Mängd Rabatt smile

'Kör Hårt' , och hoppas man får se er här igen... smile

/Mvh

Jimmy
Burger King Järnbrott

Rabbat låter förjäkla fint, Dom flessta vill ju ha ngt att äta när man kommer dit värkar det som. Det drar en del energi att stå å tvätta å puttsa. big_smile

Kan du andas kan du dö.
Mr_Redbull Evolution Garage
9 augusti 2007 · 478 Inlägg

Suck ser ut som jag missade ngt riktigt trevligt igen :s
Huset tog all min kraft idag o jobbar ju nattskift o sedan jag flyttade in i kåken så har det inte blivit mycket sömn :s
Nästa onsdag skall jag dock se till att vara på plats jag med, men nytvättad mondeo som gör att smen's bleknar big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Erick
9 augusti 2007 · 4 767 Inlägg
Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Erick
9 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Mr_Redbull skrev:
Suck ser ut som jag missade ngt riktigt trevligt igen :s
Huset tog all min kraft idag o jobbar ju nattskift o sedan jag flyttade in i kåken så har det inte blivit mycket sömn :s
Nästa onsdag skall jag dock se till att vara på plats jag med, men nytvättad mondeo som gör att smen's bleknar big_smile

Smen ligger ändå steget före för han har mer klistermärken på sin numera! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Mr_Redbull Evolution Garage
9 augusti 2007 · 478 Inlägg

Erick skrev:

Mr_Redbull skrev:
Suck ser ut som jag missade ngt riktigt trevligt igen :s
Huset tog all min kraft idag o jobbar ju nattskift o sedan jag flyttade in i kåken så har det inte blivit mycket sömn :s
Nästa onsdag skall jag dock se till att vara på plats jag med, men nytvättad mondeo som gör att smen's bleknar big_smile

Smen ligger ändå steget före för han har mer klistermärken på sin numera! big_smile

Mvh
Erick

Hmm får se om jag får tag i ngra klibbor i veckan/helgen då big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Karlzzon Bil och MC guru
9 augusti 2007 · 272 Inlägg

Arradin skrev:
Tjenixen.

Var jag som var Arbetsledare på Burger King ikväll.

Såg grymmt snyggt ut innifrån värmen , och hoppas ni hade det gött smile

Hade inte fått någon förvaning om att detta skulle hända, att ni skulle vara här vid Siba. Om jag hade vetat hade vi varit många fler personer under kvällen, då många folk slutar vid 8..   har oftast inget att göra på kvällarna...

Synd om ni tyckte att servicen var dålig, men vad ska man göra... sad

Jaja, har ju i alla fall frågat runt lite, hittat hit till erat forum, och ser att ni planerar att köra samma visa varje Onsdag?! Isåfall ska ni få bättre service, och till och med lite .. tja.. Mängd Rabatt smile

'Kör Hårt' , och hoppas man får se er här igen... smile

/Mvh

Jimmy
Burger King Järnbrott

Hejsan,

Jag var inne i måndags och pratade med en lång mörkhårig kille "arbetsledare" tror han hette Alex.
Han blev informerad å BurgerKings vägnar att detta skulle hända och han lovade dyrt och heligt att det skulle finnas mer personal. Han fick även namn och nummer till mej i händelse av några frågor. Tycker det är för Jä...la dåligt att informationen inte går fram när vi ändå tagit oss tid att informera er om vad som händer, sen tycker jag synd om dom stackarna som får jobba häcken av sig när det dyker upp så mycket folk vid en viss tid....och åter igen var det många som skippade att äta för att kön var för lång och att det tog för lång tid. Riktigt tråkigt, på en annars mycket rolig träff.

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Karlzzon Bil och MC guru
9 augusti 2007 · 272 Inlägg

Hejsan,

Vill utan att gnälla på någon påpeka att vi som tog initiativet och åkte runt och scouta efter alternativa platser till Götaplatsen och la upp en tråd här på forumet förra onsdagen med ganska kort varsel om en "Ny Onsdagsträff". Vi skulle tycka det vore kul att få lite feedback om vad ni tycker om att träffas på just denna parkeringen, just denna dag vid just denna tid? Så gubbar å gummor, va tycker ni?
Burger Kings misstag kanske vi kan lägga åt sidan så länge.

Karlzzon/Jonni/Zairon

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
smen
9 augusti 2007 ·

Det är bättre än Göta helt klart och bättre plats..Några tycker att göta är bättre för man vill folk ska se bilarna..Tycker fler tittar på dom nu än på Göta...
Problemet tror jag kommer bli att det blir för många bilar till slut så det blir brist på plats vilket är ett ganska "roligt" problem som man ev får se över då
Jag ser mer ifram imot onsdagarna mer nu!!smile



Karlzzon skrev:
Hejsan,

Vill utan att gnälla på någon påpeka att vi som tog initiativet och åkte runt och scouta efter alternativa platser till Götaplatsen och la upp en tråd här på forumet förra onsdagen med ganska kort varsel om en "Ny Onsdagsträff". Vi skulle tycka det vore kul att få lite feedback om vad ni tycker om att träffas på just denna parkeringen, just denna dag vid just denna tid? Så gubbar å gummor, va tycker ni?
Burger Kings misstag kanske vi kan lägga åt sidan så länge.

Karlzzon/Jonni/Zairon

Erick
9 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Med tanke på det grymma deltagarantalet tror jag dom flesta tycker det är en bra plats/tid! big_smile

Jag tycker det har fungerat hur klockrent som helst och längtar redan till nästa onsdag.. smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Tessan s2
9 augusti 2007 · 58 Inlägg

tyckte det va kanon,va iofs första gången jag va nere men 17 mil enkel väg avskräcker inte.Kommer ner nån mer gång..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang