vill gärna veta hur ni killar tänker...

MrTobias
4 augusti 2007 · 1 297 Inlägg

h0lle skrev:
hade min flickvän velat gå på fest utan mig så hade det faktist inte varit nåååågra som helst problem. vi litar på varandra och det kommer fram om man strular runt. jag vet inte men jag skulle aldrig palla bo ihop och jobba ihop med min flickvän.. det blir lite för mycket bara..

känner precis samma smile samt min tjej är riktigt dålig på att ljuga. Skulle inte kunna hålla något hemligt smile Därimot så bor och jobbar jag och min tjej på samma jobb vilket är skitbra. Vi går samma pass och är därför lediga väldigt mkt tillsammans. Visst, är en hel del småbråk på jobbet men så fort vi stämplar ut är de glömt (från hennes sida iaf, jag behöver sätta mig i bilen å köra av de ibland smile)

Till tjejen som gjorde tråden. Helt rätt att du gjorde slut med han för du kunde absolut inte lita på han, hade inte den respekt för honom som man behöver ha i ett förhållande. De kommer fler chanser.

Paulis
4 augusti 2007 · 71 Inlägg

Tack hörni för alla svar jag har fått... nu börjar jag inse att jag kanske inte är så dum i huvudet som han ibland påstår att jag är!
Det känns rätt faktiskt och ikväll ska jag ut och dansa av mig alla aggritioner!!! big_smile

MissMotor_
4 augusti 2007 · 274 Inlägg

MilleN skrev:
Seriöst? "ut med slöddret" bara för att någon man tycker om går på en fest? Där kan man snacka om tillit wohoo! Sedan är tjejer inte ett dugg bättre själva (egna erfarenheter bl.a.) så dra inte alla över en kam wink

att ens partner går på fest utan att man själv är med har jag varit med om fleeera ggr. och det stör mig inte det minnsta!
Det jag reagerade på var att hon inte gillade denhär personen/personerna som var på festen och att han inte lyssnade när hon som jag förstod det inte ville att han skulle gå!
Han verkar ju vara ett slödder om han bryr sig mer om andra tejer än sin egen.

har aldrig påstått att tjejer är bättre själv. vart står det?? tror det finns lika mktr dåliga tjejer som killar.  så drara fasen inte alla över en kam för jag vet att det finns minst lika mkt dåliga tjejer som killar...

Senast redigerat av MissMotor_ (4 augusti 2007)

MissMotor_
4 augusti 2007 · 274 Inlägg

Paulis skrev:
Tack hörni för alla svar jag har fått... nu börjar jag inse att jag kanske inte är så dum i huvudet som han ibland påstår att jag är!
Det känns rätt faktiskt och ikväll ska jag ut och dansa av mig alla aggritioner!!! big_smile

bra att du kan gå vidare!
Hoppas du får det toppen! Han verkar ju ändå inte vara the one eftersom det blev såhär! wink

Senast redigerat av MissMotor_ (4 augusti 2007)

Bobo
5 augusti 2007 ·

Låt killen gå på en fest om han vill, vill han vara otrogen så kan han vara det endå utan att gå på en fest. Om du gör så stora problem av en så liten sak så tror jag nog det är ganska kört endå att ha ett bra förhållande.

nicke_b2
5 augusti 2007 · 266 Inlägg

luktade mest kk om erat förhållande tyckte jag! men vet inte!
men jag har ett liknande problem med min kompis flickvän som typ e störd, när jag och han och en till skol kompis e ute så blir hon skit sur och tvär och kan ringa 20 ggr på en kväll, jag skojar inte!! i ett förhållande måste man lita på varandra och förstå att man ibland vill göra saker på egen hand, men samtidigt inte gå till överdrift, som att alltid gå ut med kill/tjej kompisar utan även ge tid till sin partner! men tyckte du att det vra värt att kasta ut han för att han skulle på fest så gjorde du väl rätt?!

mvh niclas
en som inte förstår hur kvinnor tänker, och tacka fan för det!!wink

__Marcus Whitetrash
5 augusti 2007 · 589 Inlägg

Motfråga, rubrik "vill gärna veta hur ni killar tänker..."

Fruntimmer, tänker ni överhuvudtaget?

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
MilleN
5 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Missmotor: Jaja wink Det jag reagerade på var att du skrev "ut med slöddret" när du inte har en aning om hans intentioner eller hur deras förhållande är, eller hur han är som person framför allt.

blacken
5 augusti 2007 ·

__Marcus skrev:
Motfråga, rubrik "vill gärna veta hur ni killar tänker..."

Fruntimmer, tänker ni överhuvudtaget?

Bra sagt. Men kanske lite våghalsig fråga att ställa i ett förhållande.smile

Senast redigerat av blacken (5 augusti 2007)

__Marcus Whitetrash
5 augusti 2007 · 589 Inlägg

Nja va väl mest så att jag stal tråden för en egen förundring.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang