trimEu moppe (öb moppe)?

Greatsnyggo saabtok
5 augusti 2007 · 1 306 Inlägg

Har en moppe som är köpt på  öb, den funkar bra och de men skulle vilja ha lite mer kraft i den den är lite trött uppför ...Någon som vet  nåt om de moppederna  om de sitter plugg på de eller så ?

På min tid hade ja en honda mt5á  och de var lätt trimmade

vet inte hur de är med dagens eu moppe

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=100780

Senast redigerat av Greatsnyggo (5 augusti 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
940R
5 augusti 2007 · 1 567 Inlägg

Gå till din lokale moped handlare och fråga om trim..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
johanst
5 augusti 2007 · 3 Inlägg

Grabben mekar moppar mkt. det brukar sitta plugg vid avgasröret ( i början) säger han. 
Kolla där annars kan det sitta non vid luftburken. För det är la inte nått öppet filter på den?

Ford Mustang
Greatsnyggo saabtok
5 augusti 2007 · 1 306 Inlägg

johanst skrev:
Grabben mekar moppar mkt. det brukar sitta plugg vid avgasröret ( i början) säger han. 
Kolla där annars kan det sitta non vid luftburken. För det är la inte nått öppet filter på den?

Du ja har inte kollat så nåt på moppen, eftersom de är  frugan som kör de mest till o från jobb ....ska kolla på de sen när hon kommer  hem ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
airflow Avstängd
5 augusti 2007 · 653 Inlägg

nej jag kan nästan garantera att det inte sitter en plugg på den moppen, inga mopeder säljs med plugg nuförtiden eftersom det är superlätt att trimma då, och desutom är det bara cross mopparna som hade plugg (nästan bara) men jag det finns en grej som stryper hastigheter me njag kmr inte ihåg vad de heter elr hur man gör men jag kan försöka ta reda på det, // Leivo

Jag har rätt i vad jag än säger.
Greatsnyggo saabtok
5 augusti 2007 · 1 306 Inlägg

airflow skrev:
nej jag kan nästan garantera att det inte sitter en plugg på den moppen, inga mopeder säljs med plugg nuförtiden eftersom det är superlätt att trimma då, och desutom är det bara cross mopparna som hade plugg (nästan bara) men jag det finns en grej som stryper hastigheter me njag kmr inte ihåg vad de heter elr hur man gör men jag kan försöka ta reda på det, // Leivo

vore taksam  för de

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
JWSE30
5 augusti 2007 · 48 Inlägg

de e väl 4takt? Då finns typ inga pluggar. www.pinalen.se finns trim om de är en sån.

loudness
5 augusti 2007 · 4 554 Inlägg

mopeder hör inte hemma i forumet låser här

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang