Foppatofflor för eller emot?

Kettunen
5 augusti 2007 ·

Dom är inte snygga NEJ! Men underbart sköna. Har själv ett par sånna blåa när jag är i garaget.

mir
5 augusti 2007 · 336 Inlägg

Skitfula! Skulle jag mot förmodan släpa in ett par så slänger sambon ut mig. Hon HATAR dessa.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
FreddeK
5 augusti 2007 ·

loudness skrev:

MilleN skrev:

loudness skrev:

ja tycker dom hade passat dej bra millen wink

look who's talking lol

måste ju få nån chans å hämnas för du tjatar ju jämnt om mina skor haha

det här är ingen chatt så ska ni prata med varandra så kan ni ringa eller använda pm.funktionen som finns. Vi måste hålla trådarna rena!
hcool

Honken_ Klyphuggare
5 augusti 2007 · 328 Inlägg

Är väl som fjortisar säkert as sköna men inget man vill gå på stan med. Fast jag äger ett par såna där men har aldrig använt dom jag föredrar träskor

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
PlumCrazy
5 augusti 2007 · 881 Inlägg

Honken_ skrev:
Är väl som fjortisar säkert as sköna men inget man vill gå på stan med. Fast jag äger ett par såna där men har aldrig använt dom jag föredrar träskor

lol big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
loudness
5 augusti 2007 · 4 554 Inlägg

Honken_ skrev:
Är väl som fjortisar säkert as sköna men inget man vill gå på stan med. Fast jag äger ett par såna där men har aldrig använt dom jag föredrar träskor

hehe nice jämförelse

granne667
5 augusti 2007 · 100 Inlägg

Honken_ skrev:
Är väl som fjortisar säkert as sköna men inget man vill gå på stan med. Fast jag äger ett par såna där men har aldrig använt dom jag föredrar träskor

ha ha ha ha den va bra

foppa nej tack

i bland spöar jag mig själv för ingen annan vågar
Sushikocken Sleeper
5 augusti 2007 · 3 084 Inlägg

AS-SNYGGA.!! har 3 par själv smile
btw i Ö-vik har alla foppatofflor

Senast redigerat av Sushikocken (5 augusti 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Hejhoppet
5 augusti 2007 · 337 Inlägg

Dem brukar dyka upp VÄLDIGT ofta hos campingfolket.... Varenda kotte hade sådana fula saker när dem strosade runt på Ölands campingar i somras iaf.

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
bjompa
5 augusti 2007 ·

foppatofflorna är sååå jävla fula, de är därför man har sånna, ja har ett pat militärgröna me orange hälband när ja jobbar, kör tradare å de är skönt som satan me foppatofflor smile

bubban
5 augusti 2007 · 259 Inlägg

dom är fula men skön som fan att ha på sig.

ryttersson
5 augusti 2007 · 454 Inlägg

Fula men sköna .... alla andra har dom ju så varför skulle man skämmas ?...jag älskar mina, 80 kr dessutom wink

Senast redigerat av ryttersson (5 augusti 2007)

twin_cam Smålänning
5 augusti 2007 · 7 877 Inlägg

jeepe skrev:
foppatofflor villket skämt, äkta träskor ska de va ;P

Ja, vad är det för fel på dom gamla hedliga träskorna? Hoppas det modet kommer igen!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
5 augusti 2007 · 605 Inlägg

De e asfula!! Blir helt förskräckt då man möter hela familjer i olika skrikfärgade foppatofflor!! Hjälp!!!
Sen får de vara hur sköna som helst, man ska inte bära dem privat, kan funka för folk som tycker de sköna att jobba i....arbetsskor brukar ju endå vara så fula...
Men men, dettte ju bara min lilla privata åsikt....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
EvolutionIII
5 augusti 2007 · 459 Inlägg

Det är bara gammla tanter och pansionärer i allmänhet som gnäller, låt folk ha va dom vill, tycker dock också dom e skitfula, men d har ej me saken att göra tongue

vaughn
5 augusti 2007 · 674 Inlägg

jobbar ju på ett badhus själv så de blev ju mina jobbarskor på direkten

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
lappen1
5 augusti 2007 · 2 Inlägg

Foppa toffel Rules he he

En BMW går aldrig sönder, den bara tillfälligt slutar att fungera.
BMW 320 d "Edition Sport" (2010)
BMW 318 d (2016)
Norde fotointresserad
5 augusti 2007 · 2 307 Inlägg

Kanske inte dom snyggaste precis men riktigt sköna å sen så stör sig folk en del på dom verkar d som så ska köpa mig ett par jag å ;P

chrgus 119 Hk/Liter
5 augusti 2007 · 246 Inlägg

Inte bland de vackraste som gjorts precis..tongue

Move your mind
_Andrew_
5 augusti 2007 · 145 Inlägg

haha alltså foppatofflorna är så fula!.

kanske tur att foppa-kondomen inte finns iaf hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang