vad får bil besiknings men göra ?

Bike
8 augusti 2007 ·

ska berätta de straight som var då,

skulle besikta bilen idag så hade vart riktig noga o dubbel kolla allt för ville att den skulle gå igenom fläck fritt,  så allt gick som de skulle till slutet då han stod i detta fallet på utsidan o kontrollera avgasvärdena  så petig som man är följer man efter för lyssna om han har något o komentera om bilen,

så sätter han sig i den o börjar me o vrida upp steroen till max o spränger mina små högtalare fram   (små orginal från -90) så dom paja o bara  oj då får man som svar,
o sedan tittar han upp på min solfilm som är i framrutan o säger va är detta för skit o river ner den   tänkte vafan o var nära o slå skallen av han,
för de första var den laglig har mätt så den är inte för långt ner,
men han ogilla den endå pga något skit som han inte sa o bara rev ner den,
får dom ens göra så,
dom tar sig ju alltid nöjet  o spinna loss me min bil på utsidan o de gillar ja inte,

nästa gång får man ta me slagträ o slå till allt man orkar i ryggen på han o säga oj då,
de känns rättvist enligt som ja känner idag,

men va tycker ni för antar de är fler en ja som stött på besiktnings men som är rena ass****

Hakan_J
8 augusti 2007 · 380 Inlägg

Hade jag vart du så skulle ja ha anmält hans betende till hans chef.

mellowd Drop Shop
8 augusti 2007 · 926 Inlägg

polisanmäl honom för skadegörelse.
han har ta mig *** ingen rätt att riva ner din solfilm, oavsett om den är laglig eller inte..
Och angående högtalarna så ska han pröjsa det och ingen annan. Prata med hans chef. skulle du gjort när du var där.

index
8 augusti 2007 · 658 Inlägg

Får inte ha någon som helst film på framrutorna. Men han har ingen rätt att riva ner den för det, däremot ge dig ombesiktning. Bara att anmäla det och högtalarna till hans chef, om inget händer då är det bara att gå vidare till polisen..

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
Bike
8 augusti 2007 ·

ja kan inte säga säkert om de var chefen som rev ner de för innan detta hände prata ja me några andra som jobba där som var yngre o de verka på dom som denna som gjorde detta på min bil var bossen om säger så,,


men blev faktist så iriterad då att sa rad mindre fina ord,
o så bara blängde han på mig o sa ja nu får du 2'a här för de
kom tillbaka o visa upp bilen igen,

o lappen var typ helt vit  stod endast   solfilm    o inget mer,

bara what the fu**

så iriterad åkte ja bara   (fast hade vilja putta ner han i gropen wink

i allafall så väl hemma igen åkte till verkstad som släcker 2'or men  där sluta inte ilskan utan då sa dom ne vi måste göra jobbet för de ska bli gjort så redan då var ju sol filmen ner riven, fast stod på lappen som  2'a  så  jaha fick åka hem igen   trycka upp de ihop knyckade  sol filmen igen i rutan  åka upp till verkstan rev dom ner de o sa nu är det ok,
var god betala 200kr i kassan för vi släckte din 2'a

så denna dagen har vart en jäklig dag, sad  o redan från start  hade bevis på sol filmen var laglig, i formalt o storlek,

golf88
8 augusti 2007 · 956 Inlägg

ojoj vilket rövhål...skulle vart dödsstraff

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Bike
8 augusti 2007 ·

men nästan alla yngre specilet på volvo 240 har ju stor remsa över rutan står något me volvo racing eller liknade  o dom har kört så år efter år varför får dom ha de i framrutan då??

den går ju inte heller o se igenom o ser mycket större ut en min gör,

OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Som jag sa i din första tråd " Anmäl han till hans chef, han borde bli av med jobbet enligt min mening. Byte bes station om du har nån annan nära dig. Åk även upp dit imorrn och skäll utan han utan våld så han kissar på sig"

Over and out.


Bmw osv..
blacken
8 augusti 2007 ·

Bike skrev:
ja kan inte säga säkert om de var chefen som rev ner de för innan detta hände prata ja me några andra som jobba där som var yngre o de verka på dom som denna som gjorde detta på min bil var bossen om säger så,,


men blev faktist så iriterad då att sa rad mindre fina ord,
o så bara blängde han på mig o sa ja nu får du 2'a här för de
kom tillbaka o visa upp bilen igen,

o lappen var typ helt vit  stod endast   solfilm    o inget mer,

bara what the fu**

så iriterad åkte ja bara   (fast hade vilja putta ner han i gropen wink

i allafall så väl hemma igen åkte till verkstad som släcker 2'or men  där sluta inte ilskan utan då sa dom ne vi måste göra jobbet för de ska bli gjort så redan då var ju sol filmen ner riven, fast stod på lappen som  2'a  så  jaha fick åka hem igen   trycka upp de ihop knyckade  sol filmen igen i rutan  åka upp till verkstan rev dom ner de o sa nu är det ok,
var god betala 200kr i kassan för vi släckte din 2'a

så denna dagen har vart en jäklig dag, sad  o redan från start  hade bevis på sol filmen var laglig, i formalt o storlek,

Anmäl det aset rakt av. Han har inga befogenheter att göra det han gjorde. Han bröt mot åtskilliga lagar där.

gamlingen
8 augusti 2007 · 5 198 Inlägg

Om han rev ner solfilmen kan han ju inte ge dej en 2:a... för då sitter den ju inte där,,, å det behöver du inte åka till verkstad för å släcka... kunde åkt direkt till SBP  å släcka, efter som filmen va nere...

Bike
8 augusti 2007 ·

kan ja inte få slå lite på han wink

för lidande o sådant där stuff tongue




(joking  om någon nu skulle inte förstå)

gamlingen
8 augusti 2007 · 5 198 Inlägg

Bike skrev:
kan ja inte få slå lite på han wink

för lidande o sådant där stuff tongue




(joking  om någon nu skulle inte förstå)

Banka på du

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
8 augusti 2007 · 270 Inlägg

Så ittiterande att vissa bara måste missbruka sin arbetsposition...jag menar, det vore likandant som om jag skulle stänga vattnet i ett lägenhetshus helt oannonserat bara för att jag kan.

Sånt här gör mig förbannad.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Bike
8 augusti 2007 ·

vet de låter som helt störd story detta men de verkar inte va min dag i da

men redan gjort så nu att vart på verkstad o släckt den 2'an

o köpt ny sol film nu som ska sätta upp frågan är ska man sätta upp lika stor som innan eller mer wink

för alla som  har vet ju hur trevligt de är både utsende o mot solen,

för har besikta 3 gånger innan utan ett ord om den filmen tidigare
men men får väll rycka på axlarna o säga shit happens antar ja,

man har inte mycket o säga till om mot lagar idag,
o fick ja bra anledning till byta dom små orginal högtalarna mot nyare,
kostar endå bara några hundra så överlever denna gången,


men ska inte säga säkert nu men har förr mig de var 10hög filmen fick va från toppen av rutan o neråt men vissa går på ett  A4 papper  på ratten o där det slutar där ska filmen med sluta, men vet inte vilken man ska gå på,
10cm käns ju lagom för skydda mot solen   o få skön look på bilen,

om ni vill kan ni se kort på bilen på filmen som satt i som dom rev ner o klart är omöjligt o säga mått där men bara på syn tycker ni den är för långt ner då?

Bike
8 augusti 2007 ·

vet de låter som helt störd story detta men de verkar inte va min dag i da

men redan gjort så nu att vart på verkstad o släckt den 2'an

o köpt ny sol film nu som ska sätta upp frågan är ska man sätta upp lika stor som innan eller mer wink

för alla som  har vet ju hur trevligt de är både utsende o mot solen,

för har besikta 3 gånger innan utan ett ord om den filmen tidigare
men men får väll rycka på axlarna o säga shit happens antar ja,

man har inte mycket o säga till om mot lagar idag,
o fick ja bra anledning till byta dom små orginal högtalarna mot nyare,
kostar endå bara några hundra så överlever denna gången,


men ska inte säga säkert nu men har förr mig de var 10hög filmen fick va från toppen av rutan o neråt men vissa går på ett  A4 papper  på ratten o där det slutar där ska filmen med sluta, men vet inte vilken man ska gå på,
10cm käns ju lagom för skydda mot solen   o få skön look på bilen,

om ni vill kan ni se kort på bilen på filmen som satt i som dom rev ner o klart är omöjligt o säga mått där men bara på syn tycker ni den är för långt ner då?

Bike
9 augusti 2007 ·

ville bara fråga eller säga en sak här 

ang fönster dekaler som säljes lite överallt till bilar dom är ju jätte stora o många unga har dom hur kommer de sig att dom går ingenom för titta i mitt bild galleri så ser ni en print scrn ja lagt in där står måtten på dekalen för fram rutan o vill gärna höra hur det kan vara ok, me tanke på dess storlek,

Norde fotointresserad
9 augusti 2007 · 2 307 Inlägg

Jag hade en solfilm på framrutan på min förra bil. Åkte på en tvåa då den var för stor och besiktinngsmannen visade då hur långt ner den fick gå för det satt markeringar på bägge sidorna av rutan. Så som jag uppfattade det så får man ha det iaf..

stevett
9 augusti 2007 · 298 Inlägg

Vilka nötter det finns:mad:

Black widow
klimpan
9 augusti 2007 · 2 600 Inlägg

jävla as säger jag jag hadde anmält han jävla svin.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Germax
9 augusti 2007 · 12 086 Inlägg

han får väl i princip inte göra ett skit på din bil, mer än att underkänna den.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang