Mds basar?

Volvo_v70_
11 augusti 2007 · 87 Inlägg

kollade på mds.se nyss och såg en billig bas som bara kostade typ 299kr, är det nåt som är nåt att ha? lr är det bara skit?      Mds-hatare kan snacka nån annanstans ist för med mig..

har e dem: DBR12 BAS 12"

           / Snömannen

snabb snabbare snömannen
clio_blue
11 augusti 2007 · 128 Inlägg

mds fanatic basar. 1000watts..   Har spelat länge hur bra som helst.Fattar inte varför folk hatar mds,,,de gäller bara att ställa in grejerna bra..

---2Fast 2Furious---
Clio V6
Innox Turbocharged
11 augusti 2007 · 421 Inlägg

Som med det mesta så får du nog vad du betalar för.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.
Soundlover
11 augusti 2007 · 23 Inlägg

Vet vilka du menar, hade sådana í mitt rum för ett par år sen, dom spelar ju men inte högt och inte välljud, hade både 10" och 12", en polare har 8" arna också, (har hört dom alla). Köp en FD 12 så spelar den som 4 db-r 12" enligt mig, Tycker också mds är bra annars.

Volvo_v70_
11 augusti 2007 · 87 Inlägg

känner ni nån som använder dessa basar?

snabb snabbare snömannen
BAE BilstereoNörd
11 augusti 2007 · 576 Inlägg

Det handlar inte om att hata MDS!
Bara realism, produkterna är för dyra mot sin prestanda..
En gång på 90-talet när MDS började så fanns det inte så många andra vettiga billiga märken!
så då dög MDS, men nu har det blivit lika dyrt som kända märken och det finns nya andra märken som presterar bättre för billigare pengar..
Min erfarenhet kommer från föredetta MDS kunder som fått testat nått nytt billigare som spelar bättre... så är det bara.. Jag har över 20års erfarenhet av bilstereo så jag har testat ett och annat märke under åren..

Men troligtvis är den där basen värd 299kr för det är billigt för en bas oavsett hur den spelar...
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl
Pepparkakan Brodar'n Maffia!
12 augusti 2007 · 184 Inlägg

Lägg till typ 200pix och köp en Kenwood-bas i stället. Det skulle jag gjort. smile

...tror jag, är dock inte helt 100...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang