Vad tycker ni om amerikanska bilar?

vikingpower King Of The Road
8 oktober 2005 · 154 Inlägg

jag diggar dom stenhårt..kör tyskt nu men nästa bil blir nog en musse

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Alexander Ritseson
8 oktober 2005 · 56 Inlägg

Inga motorer är som amerikanska V8:or, och jag menar, dom gamla klassikerna. Camaro 67:a, Chevrolet Bel air 57:a, Mustangerna. Vem kan motstå dom gamla godingarna? big_smile

En motor för mig är en V8
vikingpower King Of The Road
8 oktober 2005 · 154 Inlägg

mm dom ä inte fel...jag gillar mustang fastback 67/68 bäst...men min nästa bil blir nog en nyare mustang 99-04 gillar dom skarpt med.

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Renjägarn
8 oktober 2005 · 638 Inlägg

En Shelby GT500 hade ju inte suttit helt fel tongue

Blir nog en Corvette Stingray -69  som nästa bil, hade planer på det innan jag skaffade den jag har nu. Men valde bort det pga bensinpriserna för tillfället och pendlingsavstånden till jobbet. =/

Kommer väl nånting här snart!
FugitivE BMW Power
8 oktober 2005 · 2 362 Inlägg

farsan hade en chevelle i sina yngre dagar big_smile så råa! big_smile . Han köpte sin för ca 25.000 :- och nu kostar dom drygt 200.000 :- yikes

Senast redigerat av FugitivE (8 oktober 2005)

BMW, bogsering med wire :/
TCB
8 oktober 2005 · 129 Inlägg

amerikanska bilar är helt enkelt bäst...så äre bara smile

vikingpower King Of The Road
8 oktober 2005 · 154 Inlägg

de ä ju lite skillnad i priset från nu å då smile...... men de ä ju kul att dom ä populära  skulle dom inte va de då skulle ju ingen renovera dom å då skulle dom ju försvinna till slut..

men vad säger ni är det bara gamla jänkare som duger?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
TCB
8 oktober 2005 · 129 Inlägg

ja ojojoj många nötter i bmw å sånt man dragit när dom stått å varva vid rödljusen.,..men jag racar inte precis med den men ändå...bara glider!

american muscles

vikingpower King Of The Road
8 oktober 2005 · 154 Inlägg

TCB skrev:
ja ojojoj många nötter i bmw å sånt man dragit när dom stått å varva vid rödljusen.,..men jag racar inte precis med den men ändå...bara glider!

american muscles

Haha låter bra dä smile

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Rasmus_bjo
9 oktober 2005 · 224 Inlägg

Dom halsar drickat...men låter därefter big_smile

Ford Focus ST-Line 2018
vikingpower King Of The Road
9 oktober 2005 · 154 Inlägg

men vad säger ni är det bara gamla jänkare som duger?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Stefan1973
9 oktober 2005 · 305 Inlägg

en fleetwood av 90 tals modell eller en STS   
en roadmaster eller caprice nyare änn 91 
eller en impala SS 95:a 

^^^Schyssta sköna bilar IMO

Johlsson "A Johlsson"
9 oktober 2005 · 302 Inlägg

Viper/Dodge r0x. smile

TranceManiac Life is to short to listen to slow music
9 oktober 2005 · 66 Inlägg

om man ska ha en riktig bil så ska man ha en gammal amerikanare en gammal impala,belair,invicta,vette eller någonting sont men inget efter 1970 big_smile

Va Fan E Du Så Jävla Glad För? E De Kul O Va Ful Eller!?
Attenator
9 oktober 2005 · 404 Inlägg

skit också då har jag ingen riktig bil, skulle ha haft en årsomdell äldre wink
Nya amerikanska bilar, tycker faktiskt Chrysler 300C ser riktigt mäktig ut. Sen är de nya mustangmotorerna, modular alltså, riktigt mäktiga om man trixar lite med dom. Vilket ljud man kan få fram!

Nya Ford GT är förstås inte fy skam heller, men det blir lite fel ändå när man återupplivar gamla modeller, mäktigt men samtidigt lite falskt.

BMW 2002 (1972)
M1cha
10 oktober 2005 · 645 Inlägg

Det finns ju ingenting som en gammal jänkare från senare 60-tal.

Amerikansk V8 är fan det bästa som finns. big_smile

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
VR6-DOHC
10 oktober 2005 · 32 Inlägg

en american V8 kan ingen slå, ljudet är ren musik! Däremot skulle jag inte vela betala sopparäkningen, den är helt enkelt för hög.

När det gäller design är dem flesta moderna jänkare värdelösa. Inredningen är billig, passformen värdelös, osv. Utsidan kan ibland vara lite bättre, men det är inte ofta.

Dodge Magnum och Chrysler 300C är bra exempel på snygga moderna jänkare. Tyvärr är inredningen som vanligt värdelös.

frasse4
10 oktober 2005 · 736 Inlägg

Stod i somras tillsammans med några polare på en parkeringsplats på gotland och tittade på de två bilarna som fanns parkerade... En Porche 911 Turbo ((eller nått) 2003a enligt reg-plåten) svart, samt en Ford Mustang röd typ 1965 cab helt i nyskick. Var bara jag som skulle valt Mustangen över Porchen... men men de visste inte vad de pratade om (mina polare)...

Volvo 940 GL "Bob - Den högerstyrda" (1993)
vikingpower King Of The Road
13 oktober 2005 · 154 Inlägg

frasse4 skrev:
Stod i somras tillsammans med några polare på en parkeringsplats på gotland och tittade på de två bilarna som fanns parkerade... En Porche 911 Turbo ((eller nått) 2003a enligt reg-plåten) svart, samt en Ford Mustang röd typ 1965 cab helt i nyskick. Var bara jag som skulle valt Mustangen över Porchen... men men de visste inte vad de pratade om (mina polare)...

Jag gillar amerikanare mer men jag skulle nog ha valt porschen för det är mycke bättre bil i alla avseenden även fast jag har mustang som drömbil...porschen går ju mycke bättre ,bättre väghållning, mycke dyrare.

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
dekoj inkompetent
13 oktober 2005 · 95 Inlägg

dodge magnum är den absolut fetaste kombin genom alla tider! 350 hemi på 340 hk gör den ju inte ocoolare heller...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang