Sist jag var på krogen lyckades jag...

Akka
16 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

Zairon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:
Sist jag var på krogen fick jag styk av en brud i ( Gamle Port ) Göteborg.
Jag var ganska berusad & fråga en brud efter dansat lite om vi ska knulla på dass. Sen sa det bara Pang på näsan o knä upp i ballen. Va fan tar det åt dom brudarna asså?`?? Enklare att bara säga nej!

hahaha, helt rätt! Inte misshandeln, men frågan! =P varför ödsla tid på nån som man ändå inte kommer få dunka liksom ;D

Har du aldrig hört talas om "Tänk efter"? tongue det betyder att knytnävarna får tala för sig själva xD

Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

haha fan va grann läsning big_smile

Johan Lindgren
cuppre negativ..
16 augusti 2007 · 167 Inlägg

tog det rätt lugnt på förfesten.. drog in mot stan och kom fram till utestället.. mycket folk och bra väder.. sedan intogs diverse drycker på krogen.. sen minns jag inte så mycket mer.. minns att jag snackade en del med en polares lillasyrra, dan efter vaknade jag upp i hennes säng på andra sidan stan med skoskav(hade nya skor) och henne intill mig..

Senast redigerat av cuppre (16 augusti 2007)

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Willy Slide in, Burn out
16 augusti 2007 · 91 Inlägg

Sist lyckades jag få kassasystemet att lägga av på en utav barerna på en nattklubb, tog dom 30min innan det var igång igen, men va fan, jag fick ju 2 bärs gratis för att jag var tvungen att vänta smile Kassan gillade visst inte mitt kort MUHAHAHAHAAHA

Sen har man ju vaknat upp på lite olika ställen, härjat som en tok på folk.

Även lyckats med att leta efter min hytt på en finlandsfärja i 2½ timme, gav upp efter ett tag och hittade en hytt där dom bjöd på bärsa, Mintu och Thailänsk möbelpolish! Klockrent! smile

Sen har man även gjort en del flashiga samtal till tjejer på fyllan, och så klart så kommer dom till telefonsvararen och dessa samtal går att spara!
Inte många som pratar med sig själv i 2 minuter!

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

cuppre skrev:
tog det rätt lugnt på förfesten.. drog in mot stan och kom fram till utestället.. mycket folk och bra väder.. sedan intogs diverse drycker på krogen.. sen minns jag inte så mycket mer.. minns att jag snackade en del med en polares lillasyrra, dan efter vaknade jag upp i hennes säng på andra sidan stan med skoskav(hade nya skor) och henne intill mig..

lyckades få med mig polarens lillesyrra hem en gång jag, inte så poppis kanske tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Murvald Knegare
17 augusti 2007 · 718 Inlägg

Willy skrev:
Sist lyckades jag få kassasystemet att lägga av på en utav barerna på en nattklubb, tog dom 30min innan det var igång igen, men va fan, jag fick ju 2 bärs gratis för att jag var tvungen att vänta smile Kassan gillade visst inte mitt kort MUHAHAHAHAAHA

Sen har man ju vaknat upp på lite olika ställen, härjat som en tok på folk.

Även lyckats med att leta efter min hytt på en finlandsfärja i 2½ timme, gav upp efter ett tag och hittade en hytt där dom bjöd på bärsa, Mintu och Thailänsk möbelpolish! Klockrent! smile

Sen har man även gjort en del flashiga samtal till tjejer på fyllan, och så klart så kommer dom till telefonsvararen och dessa samtal går att spara!
Inte många som pratar med sig själv i 2 minuter!

2 minuter är ju nybörjartid! tongue

... lyckades jag dansa med Joel på axlarna när Jörgen kom och skulle lyfta upp oss (så vi satt 3pers på varandras axlar) och välte så Joel skallade någon snubbe framför oss.. tongue

William 2009-02-20
m3lunde
21 augusti 2007 · 140 Inlägg

sist jag va på krogen lyckades jag halsa en 0.5L öl på under 3sek:lol:

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
BMW M3 (1997)
BMW 320 "M-Sport" (2003)
good_year
21 augusti 2007 · 755 Inlägg

100kilo skrev:
sist jag va på krogen strulade jag med Darin...

vem är du????


sist jag var på krogen så skallade jag en polare som satt och kollade på samma brud som jag sedan så mins jag inte för en kompis sakllade mig när jag var på väg bort till henne men jag vaknade hos henne allafall.. hehhehehe dom var väldigt avis sedan..

SLIMPA
21 augusti 2007 · 215 Inlägg

Benan skrev:
E det bara en massa fyllesvin här e inne?? smile
Sen måste jag undra en sak.. Hur kan man dricka sig så full att man spyr och tappar minnet!?!? E det om man e 160 lång och 50kg man lyckas med nått sånt? Har blivit toppad som fan x-antal gånger men aldrig minnesluckor el spytt... :p

Du krökar för dåligt helt enkelt. Dina toppar e uppenbarligen på tok för låga^^

Markus_MR2
21 augusti 2007 · 761 Inlägg

.... inte med någoting sad

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66
Johankocken
21 augusti 2007 · 529 Inlägg

haha jag yrrar bort mej gick för långt från Malmö utåt  sen fick jag ta buss in till centralstationen  hade inte koll på läget alls. jag gör alltid skumma saker lyckas
alltid  med nått hehe wink   Polisen tog tag i mej på kvällen o sa jag var för full för
gå runt på stan   sen tjaffsa ja  med en ordningsvakt  han tog mitt Öl iglas ja köpt  o slängde den i marken
fick inte ta med den in på  konsertområdet  jag sa " jag ska bara drick den "  stund senare kom jag med en 33cl försökte igen blev han skit sur  fattar du inte människa du e helt otrolig som en fjortis...

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
MrTegefeldt Stålverksarbetare
21 augusti 2007 · 372 Inlägg

Mycket spännande läsning smile

... att bråka, komma över bråket och ta mig hem helskinnad tongue

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
21 augusti 2007 · 2 933 Inlägg

m3lunde skrev:
sist jag va på krogen lyckades jag halsa en 0.5L öl på under 3sek:lol:

Jäkligt imponerande de, har inte lyckats få ner en hel öl på snart 20 år ja.. smakar nå så förjävligt.. big_smile

(Smirnoff 37,5% + Sprite..  eller bacardi razz + hallonsoda e de som gäller för min del big_smile
Men nästa gång blire nog absolute pears å päronsoda som expriment tongue )

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Johankocken
21 augusti 2007 · 529 Inlägg

Öl e livet smile

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
engineaddict
21 augusti 2007 · 1 060 Inlägg

....blev jag alldeles för full och hamnade i slagsmål och vaknade upp i en fyllecell!!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
good_year
21 augusti 2007 · 755 Inlägg

engineaddict skrev:
....blev jag alldeles för full och hamnade i slagsmål och vaknade upp i en fyllecell!!!

sånt är trevligt suttit i fylle celll i 20 min innan mian polare kom på att snuten pratade med mig innan sedan hjälpte dom mig ut där i från..

Tengu1969
21 augusti 2007 · 1 396 Inlägg

Leka vakt och stå och ta leg på folk! Ps. Ser ut som 17 bast.Ds

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Gräsberg
21 augusti 2007 · 1 002 Inlägg

dj_aggwa skrev:

m3lunde skrev:
sist jag va på krogen lyckades jag halsa en 0.5L öl på under 3sek:lol:

Jäkligt imponerande de, har inte lyckats få ner en hel öl på snart 20 år ja.. smakar nå så förjävligt.. big_smile

(Smirnoff 37,5% + Sprite..  eller bacardi razz + hallonsoda e de som gäller för min del big_smile
Men nästa gång blire nog absolute pears å päronsoda som expriment tongue )

testa även bacardi Razz + sprite ruskigt gott de oxå

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
21 augusti 2007 · 2 933 Inlägg

Gräsberg skrev:

dj_aggwa skrev:

m3lunde skrev:
sist jag va på krogen lyckades jag halsa en 0.5L öl på under 3sek:lol:

Jäkligt imponerande de, har inte lyckats få ner en hel öl på snart 20 år ja.. smakar nå så förjävligt.. big_smile

(Smirnoff 37,5% + Sprite..  eller bacardi razz + hallonsoda e de som gäller för min del big_smile
Men nästa gång blire nog absolute pears å päronsoda som expriment tongue )

testa även bacardi Razz + sprite ruskigt gott de oxå

jo de e en gammal favorit de me, men gått över till hallonsoda för jag tycker de passar bättre då razz smakar hallon.. då smakar det bara hallon som vi alla älskar ? tongue big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

brännvin och öl is the shit tongue

kärring dricka är inget för mig big_smile, men brukar oftast dricka öl även om det kanske inte är lika manligt som brännvin men men smile

Senast redigerat av _Glenne_ (21 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang