Hur träffades du och din partner?

leksak Kanon..
18 augusti 2008 · 1 473 Inlägg

Guuu va mkt gulligt de va här då tongue..

Jobbet som gällde för min del :S

Rwd
18 augusti 2008 · 337 Inlägg

Forza_740 skrev:
Jag blev kontaktad på internet av en tjej och hon frågade chns på mig på och då svarade jag och då blev vi ihop då, och vi är fortfarande tillsamman. Det är den bästa kärleken jag har haft under hela mitt liv, och vi har varit ihop i ett år

HAHAHAHAHA^^

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Lewa Rakapparat
18 augusti 2008 · 301 Inlägg

Träffades på en nyårsfest hemma hos en kompis, hon snodde min plats i soffan typ:) sen satt vi och pratade hela kvällen, vid 2-3 så hade alla slut på dricka men eftersom man vela fortsätta prata lite mer så bjöd man hem typ hela festen och lite mer av hennes tjej kompisar, som tur va hade man nyss vart utomlands så alkohol fanns:) sen fortsatte vi festa och prata till 08,30 då började alla dra sej hemåt men hon stannade kvar. Sedan dess har vi träffats och varit ihop:) tycker så otroligt mycket om denna tjej:)

Forza_740 Hardstyle forever <3
18 augusti 2008 · 522 Inlägg

Rwd skrev:

Forza_740 skrev:
Jag blev kontaktad på internet av en tjej och hon frågade chns på mig på och då svarade jag och då blev vi ihop då, och vi är fortfarande tillsamman. Det är den bästa kärleken jag har haft under hela mitt liv, och vi har varit ihop i ett år

HAHAHAHAHA^^

Om du inte tror på mig de som jag har skivit så är det sant faktis,, jag blev jätte kär i henne
när hon frågde chans på mig och innan hon komtaktade mig så va jag singel i 3 år

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Mankan1978 Son Of Murphy
18 augusti 2008 · 782 Inlägg

Jag o min sambo hittade varandra på www.tjatta.com. wink Hon ifrån Gävle o jag ifrån Hallstavik... smile Efter ca. ett års chattande, träffades vi o föll pladask direkt! wink Nu har vi varit tillsammans i 8½år! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Hmm.
18 augusti 2008 ·

Mankan1978 skrev:
Jag o min sambo hittade varandra på www.tjatta.com. wink Hon ifrån Gävle o jag ifrån Hallstavik... smile Efter ca. ett års chattande, träffades vi o föll pladask direkt! wink Nu har vi varit tillsammans i 8½år! smile

läskig sida....

Mankan1978 Son Of Murphy
18 augusti 2008 · 782 Inlägg

Hmm. skrev:

Mankan1978 skrev:
Jag o min sambo hittade varandra på www.tjatta.com. wink Hon ifrån Gävle o jag ifrån Hallstavik... smile Efter ca. ett års chattande, träffades vi o föll pladask direkt! wink Nu har vi varit tillsammans i 8½år! smile

läskig sida....

Haha oj, ja dom har nog gjort om den! tongue Då var den en skitsimpel chatt-sida iaf! big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Volvoz84 "Ijenkligen"
18 augusti 2008 · 786 Inlägg

Forza_740 skrev:

Rwd skrev:

Forza_740 skrev:
Jag blev kontaktad på internet av en tjej och hon frågade chns på mig på och då svarade jag och då blev vi ihop då, och vi är fortfarande tillsamman. Det är den bästa kärleken jag har haft under hela mitt liv, och vi har varit ihop i ett år

HAHAHAHAHA^^

Om du inte tror på mig de som jag har skivit så är det sant faktis,, jag blev jätte kär i henne
när hon frågde chans på mig och innan hon komtaktade mig så va jag singel i 3 år

roll

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
LocKtar Herr
18 augusti 2008 · 1 722 Inlägg

På nån fest=) 7år sen nu.. brrr

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Rwd
18 augusti 2008 · 337 Inlägg

opeltiffi skrev:

Forza_740 skrev:

Rwd skrev:

HAHAHAHAHA^^

Om du inte tror på mig de som jag har skivit så är det sant faktis,, jag blev jätte kär i henne
när hon frågde chans på mig och innan hon komtaktade mig så va jag singel i 3 år

roll

haha^^ bara du å ja som reagerade på de wink

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Volvoz84 "Ijenkligen"
18 augusti 2008 · 786 Inlägg

Rwd skrev:

opeltiffi skrev:

Forza_740 skrev:

Om du inte tror på mig de som jag har skivit så är det sant faktis,, jag blev jätte kär i henne
när hon frågde chans på mig och innan hon komtaktade mig så va jag singel i 3 år

roll

haha^^ bara du å ja som reagerade på de wink

Jag tycker det är helt ok att fråga chans, om man är typ nio år lol

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 augusti 2008 · 5 753 Inlägg

opeltiffi skrev:

Rwd skrev:

opeltiffi skrev:

roll

haha^^ bara du å ja som reagerade på de wink

Jag tycker det är helt ok att fråga chans, om man är typ nio år lol

lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Rwd
18 augusti 2008 · 337 Inlägg

HAHAHAHA big_smile hahahaaha

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Sussolita The Sassy Bitch
18 augusti 2008 · 198 Inlägg

Detta var en rolig trådbig_smile

Jag och killen träffades här genom garaget.
Inte nog med det träffades vi genom att vi hade en diskussion i ett forum om att det verkade vara en dejting tråd wink
Sen blev det många gb inlägg och sms och så innan vi träffades och det var 10månader sen nu vart i ihop i 9månader, och han är det bästa som hänt mig:)

Vårt motto lyder...
"Alla snackar om mötesplatsen.se.....Tacka vet jag Garaget.org;)"

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
diamond_ Diamond
18 augusti 2008 · 540 Inlägg

träffade min tjej genom en gemensam tjejkompis.. vi blev la intresserade av varann, men tog nån månad innan vi träffades igen.. Först blev det bara fyllehångel, efter några veckor så blev vi ihop istället. Fastnade hos varann i nästan 3år. vi gjorde slut 2veckor innan vi skulle ha 3år..  Och kan säga så här.. kommer aldrig hitta en bättre tjej än henne. Ångrar det för varje dag..

I'm Rick James Bitch!
Brandis Diktator
18 augusti 2008 · 968 Inlägg

träffade min tjej vid ett övergångställe, hon skulle lämna ett par nycklar på polistationen... fortfarande ihop efter snart 3 år

feffe85
18 augusti 2008 · 104 Inlägg

Internet för 5 år sen eller nåt.. blev ihop Mars förra året tongue
Nu e vi förlovade och har katt ihop.

Squadron
18 augusti 2008 · 1 833 Inlägg

Vi träffades på Stenungsbaden, buggade lite och sen vart det klart smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Hoegwall
18 augusti 2008 · 133 Inlägg

Jag kommer inte ihåg när jag träffade min pojk första gången (nyinflyttad och allt)
men det var på en fest hemma hos hans kusin..

Sen såg jag bilen glida förbi ett par gånger, bilen var snygg(ser inte han när han kör) så jag började hälsa på bilen, sen började han prata med mig och på den vägen är det big_smile

If you don't live for something, you'll die for nothing
Roundcube
18 augusti 2008 · 801 Inlägg

MilleN skrev:
btw volvobrud så hade jag nog hållt den historien för mig själv hehe, har varit i ditt 'ex' situation och värre sätt får man leta efter.

Finns värre.. trust me.....

träffat tjejer genom kompisar.. och på internet.. och hittils har det sugit bägge två.. mer eller mindre. brudar är skit..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang