Hur träffades du och din partner?

Roundcube
18 augusti 2008 · 801 Inlägg

Diabel skrev:

Bettan_Nostdal skrev:
Min största kärlek träffade jag på en fest i Landskrona. Tre fester senare blev vi tillsammans utan att ens veta vad vi hette wink Tre månader senare var vi förlovade och efter 8 månaders förhållande lämnade han mig. Varken han eller jag ångrar någonting i förhållandet och är förtfr nära vänner... Nu är är han dock tillsammans mä min bästis wink

Låter som ett seriöst förhållande ...
1. vad är d för förhållande när man inte vet vad den andra heter  ?
2. VEM FAN förlovar sig efter 3 månader ?
tongue


fy va jag låter negativt i den här tråden tongue

Man får vara negativ.. det är gratis tongue

Ertiyed
19 augusti 2008 · 349 Inlägg

Träffade min flickvän i Tokyo på en fest i boendet där vi bodde. Jag och några andra svenskar satt vid ett bord och söp medans japan/korea gänget satt vid ett annat bord i samma rum. jag gick på toa och när jag kom tillbaka hade alla samlats vid ett bord. Det slutade med att jag snackade med henne tills klockan 7 på morgonen. några dagar senare va det fest igen och det slutade på mitt rum. Sen gick dagarna och vi blev tillslut ett par. smile Hon ska fö flytta till Sverige nu. big_smile

_Wallis_
19 augusti 2008 · 4 506 Inlägg

Träffade mitt ex på en dansbana.

Försökte ragga på hennes polare, Slutade med att jag blevihop med henne ist.
Inte mig imot hon var mkt snyggare.

Sedan att sagan slutade är en annan sak.

Senast redigerat av _Wallis_ (19 augusti 2008)

Kan du andas kan du dö.
Moser .-ϻΘϨƎЯ
19 augusti 2008 · 1 313 Inlägg

r-ted skrev:
jag träffade min nuvarande tjej genom hennes bästis, som jag var tillsammans med då hehehe.

funkade ju skit bra å ragga på brudens polare .. det är 7år sedan vi är fortfarande tillsammans å dom hatar varandra fortfarande HAHAHA

gjorde samma sak,, tongue

höll 3 år , nu är man singel...

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
fagervall
19 augusti 2008 · 99 Inlägg

gjorde slut med dåvarande flickvänn strax efter julafton, rebound sex strax innan nyår, nu tilsammans med henne smile

BMW 540IA (1993)
Gone-in-60-sec
19 augusti 2008 · 83 Inlägg

hihi kul att denna tråden vaknade till liv.. smile

har kontroll
Volvo 945 (1992)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
19 augusti 2008 · 271 Inlägg

Jag och min kille träffades genom nätet. Träffades första gången IRL i november förra året. Är lyckligt förlovade sen i maj. big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Anna_ GirlsGoFast
19 augusti 2008 · 172 Inlägg

Första pojkvännen gick jag i skolan tillsammans med... hehe, så länge sedan att han snart är preskiberad, men det varade i 7 år iaf.

Andra pojkvännen mötte jag genom gemensam kompis och vi flirtade i flera år innan vi äntligen kom till skott. Varade i 6.5 år.

Tredje pojkvännen fann mig i garaget till en kompis när jag stod och bytte kamrem på min S13. Han tog senare kontakt via PM på någon bilsida och det var väl så det startade... Varade i 2 år.

Sista pojkvännen mötte jag första gången då jag körde ifrån honom på 402m på Uråsa flygfält. Träffade honom något år senare på Gatebil rudskogen, men det tog ytterligare ett halvår innan vi blev ett par. Varade i ett halvår.

Hmm... ser inget vidare ut när man sätter ting på print ser jag, haha. Mina förhållanden blir bara kortare och kortare. Nu lever jag i ett lyckligt förhållande med min Skyline istället! big_smile

Senast redigerat av Anna_ (19 augusti 2008)

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Memme I'am AWESOME..
19 augusti 2008 · 2 783 Inlägg

Då måste jag lixom bara säga lunarstorm.se >.<... Träffa min där, va typ aldrig inne o så, så hade hon skrivit och så.. Sen skrev man att man aldrig va inne å så, gav mitt nummer och nu har vi snart varit ihop 3 år neutral

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Decibel
19 augusti 2008 · 2 911 Inlägg

TV4;as text-tv chatt för 10 år sedan
Still going strong och nyss landat tvillingar som utökning.

index
19 augusti 2008 · 658 Inlägg

Snackade med en tjej på nätet till och från under några år, utan något som helst intresse av något mer. Visste att vi bodde i samma stad men inte att vi bodde 200m från varandra. Hon spanade in min bil när man gled runt. Flög på mig på en bilträff och vi började snacka, helt ovetande om att vi "chattat" till och från i 3år (vilket givetvis kom fram så småningom). Blev ihop efter ett halvårs date-ande kanske.
Nu har vi varit ihop i 5,5år och snart förlovade i 3

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
blacken
19 augusti 2008 ·

Vi hade en tjejdag på klubben och hon hamnade i min grupp som jag var skjutledare för, och sedan så blev jag hennes "fadder", och vi blev goda vänner som sedan utvecklades till dom lite "allvarligare" känslor som vi har för varandra dag.. smile

Slamd
20 augusti 2008 · 185 Inlägg

Första gången jag träffade min flicka så var jag faktiskt på dejt med en annan tjej. men sen så var jag på krogen ett par veckor senare och så träffade jag henne där sen dess har det varit vi i 3,5år.

BMW 330Ci Individual "Maggie" (2002)
Martin 9-3 Fisketokig
22 augusti 2008 · 2 997 Inlägg

Det hela började med att jag satt på nätet och drog hem några serier som jag missat på TV pga jobb.
Reklamen för en nätdatingsida visade en kort beskrivning av en tjej som bodde i närheten och av en slump kollade jag hennes "sida".

Hon hade skrivit ut sin msn-adress i beskrivningen som man inte får göra.
Jag skickade en kort beskrivning av mig och vi började snacka lite, jag bjöd ut henne 3ggr vilket hon nobbade.

Sen tyckte hon att vi skulle träffas på ett cafe. Så blev det.
Helgen efter bjöd jag hem henne på middag och hon blev kvar till dagen efter.
Nu har vi vart tillsammans i 2 år, förlovade i 1,5 år och sambos i drygt ett år.

Lägger man in slumpen att jag surfade på sidan samtidigt som hennes annons dyker upp precis när jag är där, lägger till att hennes msn är utskriven vilket aldrig borde godkänts av sidan (togs bort av dem strax efteråt) Tillägg att jag aldrig hade en tanke på att träffa någon via nätet. Det är ett under att vi träffades.

Rolig notis:
Samma dag som vi träffades på Cafe så var jag bland de första bilarna på plats efter att en annan "svart Saab 9-3 med annorlunda fälgar" krockat på riksvägen.
Grannen min hade också sett bilen som krockat och var säker att det var min bil (+ att min bil inte var hemma) vilket han berättade för morsan som i sin tur skulle ringa mig på mobilen. Mobilen som jag glömt i passagerarsätet så ingen svarar. Att jag inte är anträffbar på mobilen sker lika ofta som solförmörkelse eller dyl så alla tog för givet att jag var skadad eller död vilket tog mig hela kvällen att berätta att jag inte var big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
m1ck3h
22 augusti 2008 · 280 Inlägg

Började snacka via garaget , pga att vi bodde i samma by sen så snacka vi på garaget och msn sen så blev hon singel och vi börja dejta ^^

Vi har sätt varandra några gånger i byn innan

pch nu är vi ett par

T5Black
22 augusti 2008 · 451 Inlägg

vi mötes första dagen i lekis och blev kära i varandra, då var vi 6 år och idag är vi 21 och fortfarnade tillsammans=D

lingua
22 augusti 2008 · 2 271 Inlägg

Började snacka i telefon/nätet via hennes kompis som jag kände innan.
Sen va det bara åka med klubban i hand och släpa henne i hästsvansen från Västerås till Stockholm.
Nu är vi förlovade och har 2 grabbar .

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
23 augusti 2008 · 254 Inlägg

Blev mer eller mindre ihopparad med min flicka av en polare här på garaget.. Snackade lite på sms och msn och träffades på riktigt första gången på Japmeet..

Nu är vi lyckliga och hon är helt underbar! Härlig personlighet, stort bilintresse, söt och snygg, helt fucking wunderbar!! ;D
Men vi bor änsålänge för långt ifrån varandra (Lycksele-Jönköping), det skall dock rådas bot på under hösten.. big_smile

Senast redigerat av bjornE_ (23 augusti 2008)

HKS C(^^,)
23 augusti 2008 · 453 Inlägg

Träffa min tjej på en fest då jag börja må illa & spy ( va ej full ) hade bara tagit ca 5 öl.
Kom hon o tog hand om mig. Sen dagen efter märkte jag att min mobil va snodd. Det var tydligen hon som tog den för hon ville ses igen. Hade bra ihop ca 7 månader. Sen dumpa hon mig dagen innan jag skulle mucka.

omegalover
23 augusti 2008 · 118 Inlägg

Vi träffades när jag var bartender och blev helt såld när jag såg henne komma in på diskot! Frågade efter hennes nummer,sen var det fika och var tillsammans i 4 år. Det visade sig att hon tagit sin syrras leg för att kunna komma in på diskot och träffa mig...smile Hon var bara 16!
Sen rymde vi och gifte oss och varit gifta i 4 1/2 år nu!

Opel Vectra C 2.0T 2007'
Skoda Fabia 1,2 tsi 2013'
Skoda Yeti 1,4 tsi "Snyggo" (2015)
Volvo XC70 "Beast" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang