Hur träffades du och din partner?

_Wallis_
23 augusti 2008 · 4 506 Inlägg

omegalover skrev:
Vi träffades när jag var bartender och blev helt såld när jag såg henne komma in på diskot! Frågade efter hennes nummer,sen var det fika och var tillsammans i 4 år. Det visade sig att hon tagit sin syrras leg för att kunna komma in på diskot och träffa mig...smile Hon var bara 16!
Sen rymde vi och gifte oss och varit gifta i 4 1/2 år nu!

Grymmt smile
Lite old school att rymma o giffta sig smile

Kan du andas kan du dö.
omegalover
23 augusti 2008 · 118 Inlägg

_Wallis_ skrev:

omegalover skrev:
Vi träffades när jag var bartender och blev helt såld när jag såg henne komma in på diskot! Frågade efter hennes nummer,sen var det fika och var tillsammans i 4 år. Det visade sig att hon tagit sin syrras leg för att kunna komma in på diskot och träffa mig...smile Hon var bara 16!
Sen rymde vi och gifte oss och varit gifta i 4 1/2 år nu!

Grymmt smile
Lite old school att rymma o giffta sig smile

Var illa tvungen och rymma.....

Opel Vectra C 2.0T 2007'
Skoda Fabia 1,2 tsi 2013'
Skoda Yeti 1,4 tsi "Snyggo" (2015)
Volvo XC70 "Beast" (2011)
_Wallis_
23 augusti 2008 · 4 506 Inlägg

omegalover skrev:

_Wallis_ skrev:

omegalover skrev:
Vi träffades när jag var bartender och blev helt såld när jag såg henne komma in på diskot! Frågade efter hennes nummer,sen var det fika och var tillsammans i 4 år. Det visade sig att hon tagit sin syrras leg för att kunna komma in på diskot och träffa mig...smile Hon var bara 16!
Sen rymde vi och gifte oss och varit gifta i 4 1/2 år nu!

Grymmt smile
Lite old school att rymma o giffta sig smile

Var illa tvungen och rymma.....

Vadåda?

Kan du andas kan du dö.
Joo
24 augusti 2008 · 741 Inlägg

Rwd skrev:

Forza_740 skrev:
Jag blev kontaktad på internet av en tjej och hon frågade chns på mig på och då svarade jag och då blev vi ihop då, och vi är fortfarande tillsamman. Det är den bästa kärleken jag har haft under hela mitt liv, och vi har varit ihop i ett år

HAHAHAHAHA^^

Har du träffat henne på riktigt någon gång? alltså inte bara över internet?

Johankp
24 augusti 2008 · 60 Inlägg

hittade min på strand i borgholm 2007 å nu e vi snart förlovade me big_smile

Janne
24 augusti 2008 · 252 Inlägg

LUNARSTORM:cool:
För typ fyra år sedan då det fanns folk där...

//Janne
DanThor Lagerhjon
25 augusti 2008 · 178 Inlägg

Firade en kompis födelsedag med diverse vänner inklusive han flickvän. Hon hade vid ett antal tidigare tillfällen försökt tussa ihop mig med diverse vänner men utan framgång. Nu skulle det tydligen komma en tjej från hennes stall som hon trodde jag skulle gilla. JöJö tänkte jag, inte en till hästjänta. Hade varit förlovad tidigare med en hästjänta.
In kommer det iaf en gudinna i mina ögon. Svart topp, svart kort kjol och svarta höga stövlar. Kropp som jag vet inte vad. Inte kan det väll vara hon? Efter henne kommer tydligen hennes pojkvän. Nehe inte den.
Men visst var det hon. Pojkvännen var tydligen ett svin. Han var våldsam mot henne och otrogen på det...
Pratade rent allmänt under kvällen och hon var mogen trotts sinna 18 år. Hamnade på ett lokalhak å dansade lite och pratade. Sedan var det hemgång och hennes pojkvän skjutsade hem oss, då ville hon hoppa av hos mig....Nejdu den vägen ska vi inte ta!!
Träffades igen efter någon vecka på en fest. Då gick det hela vägen. Trodde det var klappart å klart. Men hon vågade inte göra slut med sin pojkvän. Ett år gick utan att vi hördes av. Sedan sprang jag på henne på ICA. Hon hade dumpat pojkvännen. Shit å jag som skulle flytta till Åre å jobba dagen efter....Vi träffades iaf på kvällen å allt va så rätt. Kyssen hängde i rummet men vart aldrig av. Åkte upp å jobbade och under tiden träffade hon en ny.........Kom hem i Mars och slog en pling. Hon kom precis av flyget från en semester med pojkvännen. Dagen efter kom hon över och träffades. Tog någon vecka sedan var hon min.
Sagan fick tyvärr inget lyckligt slut då vi separerade för lite mera än ett år sedan.

Senast redigerat av DanThor (25 augusti 2008)

Kajsa
25 augusti 2008 · 49 Inlägg

Jag är Intruktör, han ska göra som ja säger annars kastar ja ut honom ur klubben wink

Senast redigerat av Kajsa (25 augusti 2008)

De som int Dödar Härdar.
VALKYRIAS.SE
Volvo 855 (1996)
Skiftnyckel
25 augusti 2008 · 106 Inlägg

Gick en industriutbildning tillsammans. ;P

Just me.
WIGGE_86
25 augusti 2008 · 92 Inlägg

Jobbar som säljare i en järnvaruaffär.
Ja hadde kollat in tjejen ett tag.
När hon sen skulle handla gångplattor till hennes altan erbjöd jag mig å köra hem dom åt henne.
Det blev att jag la plattorna åt henne oxå ett jobb som borde tagit en kväll tog 2-veckor.
Det är 3-årsen snart å vi tillsammans än.
Älskar henne som fan.

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73
b0nd3n
25 augusti 2008 · 1 944 Inlägg

Det här är min lilla berättelse om hur jag träffade min underbara flickvänn Nina smile

Efter en krogrunda i min föredetta hemstad Sundsvall begav jag och två polare till Max för att äta, väl
utanför Max såg vi två tjejer som hade en störtskön norrländsk dialekt, så vi kunde ju inte låta bli att
ropa på dem. och tjejerna tvekade inte en sekund på att komma fram och prata, så efter en stunds
kallsnack fick vi reda på att dem var på Kör-resa från Skellefteå och skulle uppträda i en lokal kyrka i
sundsvall, jag blev störtförtjust i ena tjejen och fråga om jag och min polare kunde komma förbi på
uppträdandet som var nästa dag.
-självklart ! sa tjejen vars namn var Nina, och vi kom överens om att dem skulle ringa oss innan uppträdandet skulle börja. och jag började då leta efter något att skriva mitt telefonnr på men hittade bara en skrynklig 20kr sedel som jag skrev mitt namn på. dagen därpå ringe mobilen och det var dem som undrade när vi skulle komma ( självklart hade vi försovit oss ) och panik-körde in till stan och till kyrkan som vi trodde dem skulle befinna sig i. efter en halvtimme i kyran och inte en syn av tjejerna började vi förstå, fan, vi var i fel kyrka och hade suttit o kollat på en Gudstjänst helt i onödan. efter en stund förstod vi vilken kyrka dem menat och helt ärligt sprang dit, igenom halva stan. men inte alls i onödan, en bit där framme såg jag hon, samma fina tös jag träffat dagen innan. vi snackade ett tag, kramades och sa farväl, för alltid trodde vi, hur stor är chansen att en kille och en tjej på 19 respektive 17 år blir tillsammans när dem bor 43 mil ifrån varandra.. men jag och Nina pratade i telefon varje kväll, jag åkte upp och besökte henne några dagar innan nyår och hon kom ner och firade nyår med mig. 18 dagar efter det fixade jag en lägenhet i skellefteå och flyttade.

Nu den 27 har vi varit tillsammans i 8 månader, och jag har aldrig varit lyckligare, hon är helt underbar på alla sätt och vis smile


( ursäkt för; felstavningar, särskrivningar osv. )

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
328cabbish
25 augusti 2008 · 827 Inlägg

önskar ja inte hitta henne...

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Eddietion
25 augusti 2008 ·

På Gatebilträff så klart.. big_smile

Smajly
25 augusti 2008 · 3 059 Inlägg

Hehe.. De e inte många med långa förhållande här inne..

Träffade själv min på internet.
Chattade (mIRC) i 7-8 månader innan vi träffades första gången, tog väl ett par månader innan vi blev par.
Nu har vi vatt ett par i över 10 år.

latina Avstängd
26 augusti 2008 · 50 Inlägg

LUNARSTORM FÖR FAN!!! hahahah ja de var ju några år sen men de var ändå lunar! hahaha

MRVECTRA_T Yrkeschaufför
26 augusti 2008 · 168 Inlägg

Min lilla berättelse om min Frida:

Hon åkte med en annan tjej på hennes tidningsrunda. När dom kom till stället man lastar tidningarna så stod jag där som de senaste 8 åren. Började prata smått med henne men tittade sammtidigt lite blygt på Frida då och det sa klick för min del direkt allra helst då hon började prata på sin värmlänska dialekt! Hon är en riktig 100 poängare!
En annan natt så frågade dom om jag ville vara med o spela lite fotboll med deras vänner. Visst, sa jag.
Blev en del fotbollskvällar o efter många om o men så träffades vi ensamma o det fortsatte så och
vi är ett par nu. Älskar henne över allt annat.

Senast redigerat av MRVECTRA_T (26 augusti 2008)

RallyHenrik85 Lång & Smal!
26 augusti 2008 · 462 Inlägg

singel tyværr.. sad men allt før upptagen med jobb (RøhneSelmer AS Oslo - Måndag-Fredag) och Rally (Lørdagar)

//Henrik Johansson
bmx
26 augusti 2008 · 7 100 Inlägg

på blocket!fast just nu står hon bara på parkeringen!



lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Tiger1978 Fattig student
26 augusti 2008 · 1 282 Inlägg

Körde på min med moped för 13 år sedan, på torsdag gifter vi oss..

Senast redigerat av Tiger1978 (26 augusti 2008)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
Evil_90 +Uppfinnare+
26 augusti 2008 · 643 Inlägg

Tiger1978 skrev:
Körde på min med moped för 13 år sedan, på torsdag gifter vi oss..

HAHAHAHAHA lol bäst hittills

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang