Koppla Lcd-Skärm till vanlig mp3 stereo?

-Claesson-
28 augusti 2007 · 133 Inlägg

Tjenare!

Som topic lyder... går det att koppla in en touchscreen skärm till en vanlig mp-3 stereo för att möjliggöra låtval för att förenkla när man har ett USB minne ditsatt?? kan man då öäven kolla på film som man har lagrad på USB:n.... Stereon det gäller är en Clairon (länk nedan)

http://www.mds.se/?artnr=dub278rmp

Tacksam för alla svar!

MVH Martin!big_smile

Från Landet...
nolf
28 augusti 2007 · 5 Inlägg

Sålänge du inte har möjligeheten att programera själv så nej, och att ens ge sig på att programera en krets som funkar med en lcd-skärm tror jag är väldigt svårt. Går, men ett fint intresse/utbildning krävs nog tyvärr hmm Inte funderat på att fixa en touchscreen med usb och köra dator i bilen?

-Claesson-
28 augusti 2007 · 133 Inlägg

nolf skrev:
Sålänge du inte har möjligeheten att programera själv så nej, och att ens ge sig på att programera en krets som funkar med en lcd-skärm tror jag är väldigt svårt. Går, men ett fint intresse/utbildning krävs nog tyvärr hmm Inte funderat på att fixa en touchscreen med usb och köra dator i bilen?

Ofan hmm

Jag gillade ju det stereon fett mycket pga sitt något sterila utseende.. jag vill ju inte sabba originalstuket på interiören... menmen...

Ett datorbygge kanske hade varit nått... isåfall i handskfacket... men vad skulle en sådan installation kosta???

Från Landet...
haxer Proljece?
28 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Beror på tongue hur kul det ska bli/hur snyggt det ska vara räkna minst 5000kr +
om du inte har nått själv. Ligger moderkort hemma hos mej dock inte mini atx tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
nolf
28 augusti 2007 · 5 Inlägg

Finns ju inget som säger att du inte kan ha kvar stereon. Koppla bara datorns line out till aux-en t.ex och kör ljudet där igenom när du ska se på film/lyssna på musiken som ligger på datorn.

-Claesson-
28 augusti 2007 · 133 Inlägg

haxer skrev:
Beror på tongue hur kul det ska bli/hur snyggt det ska vara räkna minst 5000kr +
om du inte har nått själv. Ligger moderkort hemma hos mej dock inte mini atx tongue

Haha.. så 5 lakan då... men då är det det billigaste alternativet... ?? vad skulle det kosta med en stereo-enhet som klarar av att "styras" av en touchscreen skärm?? och var isf skulle jag kunna få tag på det??

Från Landet...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang