Klistermärke på bakruta, hur får jag bort det

Kornz Solfilmsmontör
12 september 2007 · 947 Inlägg

Försök pilla av de med naglarna och få så lite lim rester som möjligt sen kör på en disk svamp med den knottriga sidan för att få bort eventuella lim rester. Använd lite vatten o diskmedel på svampen först...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Jessan Charkuterist
12 september 2007 · 88 Inlägg

Värmepistol o t-röd brukar fungera väldigt bra. Jag o killen klistrar reklam (och tar av den sad) för glatta livet för våra pappor o deras åkerier. Det har blivit en del nu o som sagt det fungerar bäst för oss. Lycka till!

Rustyz
16 september 2007 · 12 Inlägg

Jag har ett tips om hur du ska få bort de kladdiga limmet. ja har gjort som andra förr å stått där med t-röd å gnugga så var det en glasmästare som sa de till mig använd vanlig helst konsentrerad SPOLAR VÄTSKA låter komstigt men det funka otroligt bra funkar perfekt till gammal solfims klister. lycka till smile

Rock n´roll
Plymouth Special De Lux "El Plymo" (1946)
Chevrolet Cummins "La Locura De Hollin" (1930)
Volvo Amazon "Hydraul Amman" (1967)
Rubbster Rekondare
18 september 2007 · 236 Inlägg

Finns ett medel som heter "herofix" Grymt bra.. löser upp allt klister inom 2 min sen e det bara att torkar av med en trasa.
Sen kan du bara runda av med fönsterputs.

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
Reichte86
22 september 2007 · 509 Inlägg

t-röd

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
22 september 2007 · 1 660 Inlägg

Sitter dekalen på utsidan eller insidan.
Som info kan jag ju säga att värmeslingorna sitter på insidan.
Samtliga tips som jag har i huvet *+ flera tips som jag inte har* är redan skrivna*
Men min favvo är varmluftspistol och ev. rakbladsskrapa.

Wanegardh Asgammal medlem.
22 september 2007 · 2 246 Inlägg

thinner

iHampus
25 september 2007 · 93 Inlägg

Ta och sno Mammas/tjejens/syrrans hårfön. har gjort det när jag bytta ett klistermärke. Funkar skit bra och sen på rutan så dra på lite T-Röd efter åt så allt klister kommer bort.

saab_9
25 september 2007 · 117 Inlägg

värme pistol o T-röd

reutenberg
27 september 2007 · 36 Inlägg

värme pistol en stund sedan drar du bort det då försviner allt å inget klister kvar:p

stenbok
Volvo v70 N T5 "black pearl" (2001)
Nissan skyline "skyline R33 gtst 450 hk" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang