Är det bara jag som åker till alaska snart om det inte kommer snö?!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2007 · 5 753 Inlägg

ronne skrev:

_Glenne_ skrev:

ronne skrev:

näe fan hade solen mitt i ansiktet tongue

hehe okej tongue   för övrigt så åkte jag runt på farsans sm 340 för 2 år sedan... jävla värsting, men ingenting man vill hoppa över vägar och sånt med märkte jag, fan så stum dom är lol

jao dom går rätt bra om man jämför med en ockelbo lol hehe går att ha rätt kul nackdelen med min är väl att den är en kortbandare så man sätter sig jävligt lätt om det är stöp vilket jag mäkte i vintras då jag var ute o lekte höll fan på i 2-3 timmar o få dän den lyckades röra den en 10 meter på den tiden snacka om att man blir helt slut då. kanske byter upp mig i vinter men känns kanske onödigt om det blir så lite snö jag vet inte...

hehe jaa det där med att köra fast är väll en del av tjusningen med skoteråkning?? wink  joo, sitter själv och funderar på att köpa mig en skoter, för gör man inte det när man har råd så kommer man ångra sig när snön kommer... blir väll nån polaris för runt 10-15tusen, typ en indy 500 sp eller indy 650 eller liknande om det blir ett skoter köp så att säga smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ricko81
12 september 2007 · 9 Inlägg

Vill också ha vinter nu, med mycke snö! :-) Men först får det gärna vara kallt några veckor så grunden blir bra.

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
12 september 2007 · 741 Inlägg

ronne skrev:
kanske byter upp mig i vinter men känns kanske onödigt om det blir så lite snö jag vet inte...

_Glenne_ skrev:
hehe jaa det där med att köra fast är väll en del av tjusningen med skoteråkning?? wink  joo, sitter själv och funderar på att köpa mig en skoter, för gör man inte det när man har råd så kommer man ångra sig när snön kommer... blir väll nån polaris för runt 10-15tusen, typ en indy 500 sp eller indy 650 eller liknande om det blir ett skoter köp så att säga smile

köp min ZRT800MC 150 vilda kusar tongue

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
ronne
12 september 2007 · 796 Inlägg

Hertigen skrev:

ronne skrev:
kanske byter upp mig i vinter men känns kanske onödigt om det blir så lite snö jag vet inte...

_Glenne_ skrev:
hehe jaa det där med att köra fast är väll en del av tjusningen med skoteråkning?? wink  joo, sitter själv och funderar på att köpa mig en skoter, för gör man inte det när man har råd så kommer man ångra sig när snön kommer... blir väll nån polaris för runt 10-15tusen, typ en indy 500 sp eller indy 650 eller liknande om det blir ett skoter köp så att säga smile

köp min ZRT800MC 150 vilda kusar tongue

:p jodu hade jag pengarna så xD

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
12 september 2007 · 741 Inlägg

20000kr och det är din

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2007 · 5 753 Inlägg

Hertigen skrev:
20000kr och det är din

hade jag haft pengar så.... har väll eventuellt en budget på ca 15papp inom 1-2 månader enligt mina beräkningar... så det får bli nån polaris endå, men det gör inget för jag har avgudat polaris enda sen jag var liten tongue smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

lixer skrev:
jag längtar även jag med. Men hoppas snön kommer lika tidigt denna säsong som föregående, tog fram skotern i november så jag hoppas det blir lika dant i år eller tidigare

i vilhelmina är det väl ganska snö säkert?

Addiction to Snow
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

Martan skrev:
Länge leve globala uppvärmningen;D

tyst med dig! mycket snack om det där tkr ja. alla säger ja ja ja ja om ett år finns det inge snö. världen går under bla bla bla.. men va fan. det har väl vart vintrar förut som det vart dåligt.  hehe smile

Addiction to Snow
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

Ricko81 skrev:
Vill också ha vinter nu, med mycke snö! :-) Men först får det gärna vara kallt några veckor så grunden blir bra.

japp exakt. får gärna lägga sig nå dec med is med. så man kan åka på sjön smile

Addiction to Snow
lixer
12 september 2007 · 464 Inlägg

Falck skrev:

lixer skrev:
jag längtar även jag med. Men hoppas snön kommer lika tidigt denna säsong som föregående, tog fram skotern i november så jag hoppas det blir lika dant i år eller tidigare

i vilhelmina är det väl ganska snö säkert?

hyfsat, fick ju snö redan i november förra vintern och sista skoterturen för säsongen gjorde jag någon gång i maj innnan skoterförbudet trädde in. Så jag klagar inte altt för mycket, det enda som var synd med säsongen var att snön komm före isen. det skulle fått vara kallt ett tag innan, men men.

Men jag längtar nu, skall eventuellt byta upp mig en aning om det blir möjligt, får jag bara ett jobb sóm blir långvarit så sikar jag eventuellt på någon summit eller mxz eller något annat kul

Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

lixer skrev:

Falck skrev:

lixer skrev:
jag längtar även jag med. Men hoppas snön kommer lika tidigt denna säsong som föregående, tog fram skotern i november så jag hoppas det blir lika dant i år eller tidigare

i vilhelmina är det väl ganska snö säkert?

hyfsat, fick ju snö redan i november förra vintern och sista skoterturen för säsongen gjorde jag någon gång i maj innnan skoterförbudet trädde in. Så jag klagar inte altt för mycket, det enda som var synd med säsongen var att snön komm före isen. det skulle fått vara kallt ett tag innan, men men.

Men jag längtar nu, skall eventuellt byta upp mig en aning om det blir möjligt, får jag bara ett jobb sóm blir långvarit så sikar jag eventuellt på någon summit eller mxz eller något annat kul

åå fan.. när trädder skoterförbudet in då?

vad åker du för släde nu då?

Addiction to Snow
lixer
12 september 2007 · 464 Inlägg

Denna bild är tagen ca 9km från byn där jag bor till och från.

http://www.garaget.org/gallery/archive/10938/151884_e2p3ii.jpg

xorox_88 Smack that ass!!
12 september 2007 · 2 953 Inlägg

tycker mer om vintern än sommarn jag de kan nog bero på att jag är född på vintern vad vet jag

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2007 · 5 753 Inlägg

du skulle ha bytt huv till nyare på den där så skulle den se bättre ut smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
lixer
12 september 2007 · 464 Inlägg

Falck skrev:

lixer skrev:

Falck skrev:

i vilhelmina är det väl ganska snö säkert?

hyfsat, fick ju snö redan i november förra vintern och sista skoterturen för säsongen gjorde jag någon gång i maj innnan skoterförbudet trädde in. Så jag klagar inte altt för mycket, det enda som var synd med säsongen var att snön komm före isen. det skulle fått vara kallt ett tag innan, men men.

Men jag längtar nu, skall eventuellt byta upp mig en aning om det blir möjligt, får jag bara ett jobb sóm blir långvarit så sikar jag eventuellt på någon summit eller mxz eller något annat kul

åå fan.. när trädder skoterförbudet in då?

vad åker du för släde nu då?

kommer inte ihåg när men tror det var mellan 7-15 maj någon stans där var det kanske.
Kör för tillfället en 88'as polaris indy trail

Mankan1978 Son Of Murphy
12 september 2007 · 782 Inlägg

Håller med dig, snö ska det vara!!! big_smile
Jävlar när man var mindre (början o mitten av 80-talet) då var det riktiga vintrar!
Jag är nog en av dom få som även hellre jobbar i kyla (+10 o neråt) än värme!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

_Glenne_ skrev:
du skulle ha bytt huv till nyare på den där så skulle den se bättre ut smile

köp min cross huv wink

Addiction to Snow
lixer
12 september 2007 · 464 Inlägg

_Glenne_ skrev:
du skulle ha bytt huv till nyare på den där så skulle den se bättre ut smile

antar att det var min bild du kommentera, den skulle säkert gära det men jag ork int å vill int lägga ner nå pengar på denna skoter, skall byta men den får fungera så länge. Dock så går den klockrent å jag har haft den i 2 säsonger, gav 4k för den så jag ångrar inte köpet iaf.

fredda_king Fotograf
12 september 2007 · 1 319 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151897_pmez89.jpg
hur kan man inte älska detta

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151898_6ae2yl.jpg
detta är livet

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151899_g47fx4.jpg
så fridfullt så

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151901_czhg1b.jpg
skoter träff

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151903_5in7sl.jpg
älskar fjällen

http://www.garaget.org/gallery/archive/41122/151904_p304lo.jpg
leker lite

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
_deki_
12 september 2007 · 281 Inlägg

fina vinterbilder..men vill ni verkligen ha snö?? ja menar snö?? det är ju snö??Tänk er inga fina rena bilar...inga underbara 19 o 20" inget sånt skoj..alla ligger i ide... hmm

/Deki
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang