Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

Hittade en 360 Challenge som va ute och gled med en M5 V10 idag. Passade på att racea lite och drog honom. haha helt otrolig känsla. Ska lägga upp film med.


Sista biten när han drar iväg så missade jag trean, innan hängde jag på i 10km. även en repa som är med i början av filmen.
Det va jämt, det sade han i Ferrarin med.
Sedan kom bulorna i vägen, kör där själva eller frågan nån som kört där så får ni se, det är rediga bulor i gatan. Då släppte vi båda, Ferrarin släppte mer och växlade inte ner så jag passerade, sedan gasar han fullt och hakar på i 2min sedan ger vi tummen upp och stannar och snackar.
Om ni inte vill tro mig så kolla detta i filmen när hela kameran gubbar precis innan den riktas ner. Annars kan ni ju prata med han i 360in, han va jävligt trevlig och även mkt imponerad att jag hängde poå han när han gav fullt, detta sade han.
Så sluta nu va så jävla elaka, det är ju bara på skoj. Och det är grymt att hänga på en challenge

Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

mannen666666 preem pump
13 september 2007 · 836 Inlägg

Hardjim skrev:
Hittade en 360 Challenge som va ute och gled med en M5 V10 idag. Passade på att racea lite och drog honom. haha helt otrolig känsla. Ska lägga upp film med.

med suzukin hoppas jag big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
ThorskeN
13 september 2007 · 287 Inlägg

Haha de måste ju vara med Suzukin:D

Horizon
13 september 2007 · 296 Inlägg

måste varit jämt åtminstone;D vill se filmen

mannen666666 preem pump
13 september 2007 · 836 Inlägg

Horizon skrev:
måste varit jämt åtminstone;D vill se filmen

inte en chans hade han i ferrarin, vi snackar 52hk i altoräsern big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
bmx
13 september 2007 · 7 100 Inlägg

tycker de luktar lite skryt här tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

Ja, jag har skickat in filmen men den ska tydligen godkännas först.

Vadå skryt? det är ju ballt att dra en 1 350 000 kronors bil som är byggd för racing med en 200 000 kronors bil som väger 0.5 ton mer?

Horizon
13 september 2007 · 296 Inlägg

Det är svårt o tro. men vet iof inte hur bra en 360 challenge går. ska bli spännande

lanred
13 september 2007 · 555 Inlägg

Fan var grymt, ska bli kul att se filmen.. trevligt med vänskaplig race!

AttackMedic
13 september 2007 · 379 Inlägg

Beror nog en del på hur Ferrari-föraren körde också. Bara för att man har en värstingbil kör man ju inte hårt för det. Men som alla andra, ska bli kul att se filmen. En dyr bil som får smisk av en billigare är alltid roligt att se!

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
arpus GOES wild
13 september 2007 · 325 Inlägg

Skulle nog fan också skryta om det. Alltid kul att äga en tekniklego-räserkärra...

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
turbotompa fritidsprofessor
13 september 2007 · 1 197 Inlägg

Hur vet du att snubben i ferrarin gav järnet då??  höll han upp en skylt "jag har gasen i botten" kanske...  lol

Racso Dr Snuggles
13 september 2007 · 956 Inlägg

Haha du drog han ju inte alls! Han stack ju ifrån dig som ingenting ju. Du körde om han när han saktade ner, räknas det som att "dra" han då ? Hmmm ...

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Izual
13 september 2007 · 4 571 Inlägg

Racso skrev:
Haha du drog han ju inte alls! Han stack ju ifrån dig som ingenting ju. Du körde om han när han saktade ner, räknas det som att "dra" han då ? Hmmm ...

Instämmer helt.

Wanegardh Asgammal medlem.
13 september 2007 · 2 246 Inlägg

Hardjim skrev:
Hittade en 360 Challenge som va ute och gled med en M5 V10 idag. Passade på att racea lite och drog honom. haha helt otrolig känsla. Ska lägga upp film med.

skojar du?

Aerodynamik ...
13 september 2007 · 7 120 Inlägg

Hardjim skrev:
Hittade en 360 Challenge som va ute och gled med en M5 V10 idag. Passade på att racea lite och drog honom. haha helt otrolig känsla. Ska lägga upp film med.

helt rätt! Visa var skåpet ska stå wink

D-No Avstängd
13 september 2007 · 658 Inlägg

turbotompa skrev:
Hur vet du att snubben i ferrarin gav järnet då??  höll han upp en skylt "jag har gasen i botten" kanske...  lol

lol

En 360 challenge går faktiskt väldigt bra, så ja tvivlar på att du skulle kuna dra en sån m din bil..sorry

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
D-No Avstängd
13 september 2007 · 658 Inlägg

AAAHHAHAHAAHAHAHAHAAHAAAHAHAHAHAAAHAHHAAH  såg videon precis, kallar du det att dra en ferrari ??? NÄr ferrarin försvinner så den knappt syns...oj oj oj grabben

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
princeprismas Avstängd
13 september 2007 · 11 Inlägg

Alltså vad räjsa ni om? vilken bil som gick billigast? den filmen jag såg så piska han dig lätt, dock så vet jag inte topphastighet men jag skulle inte filma nåt sånt och påstod att jag åkte ifrån honom, sorry men det såg ut som du blev ägd...


typiskt exemplar är när en gammal volvo ligger och hetsar bakom en, man drar ifrån personen, sen släpper man på gasen då är han bakom igen, och då kör han om, wow han drog mig går ryktena sen...

förstår inte varför det är så svårt att stå jämter varandra och köra 0-150 km/h eller vad det är,

Besök vår Muskelbils klubb med Amerikanska muskelbilar www.<nånsida>.se
Racso Dr Snuggles
13 september 2007 · 956 Inlägg

BEATNIK skrev:
AAAHHAHAHAAHAHAHAHAAHAAAHAHAHAHAAAHAHHAAH  såg videon precis, kallar du det att dra en ferrari ??? NÄr ferrarin försvinner så den knappt syns...oj oj oj grabben

Haha ja jag menar ju de! Helt patetiskt ju. Kan han mena allvar när han säger att han drog Ferrarin ? För det va ju HELT tvärtom.

Senast redigerat av Racso (13 september 2007)

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang