Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

D-No Avstängd
13 september 2007 · 658 Inlägg

psittacus skrev:
Avstängd väg??!! Jo tjena..den såg extremt avstängd ut..ungefär lika avstängd som Ferrarin blev avhängd.. Han lattjade ju med dig..!

den vägen går mot tångaberg heter det, och den e inte avstängd.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
gemini78 Jägermeister
13 september 2007 · 909 Inlägg

Oj då vad en del här verkar störa sig på att killen påstår att ha drog en ferrari, samma personer som är inne och kommenterar flera ggr...smile

Tror inte du drar han men du verkar hänga på lite ialf jämfört men vanliga Svenssonbilar som tex mina bilar, sen så kollade jag lite på infon om din bil och den verkar ju kunna gå ganska bra.

Helt annan sak att leka på almänna vägar jämfört med bankörning eller på strippen där man kan axa rakt fram utan hinder i vägen, så tror att han som körde ferrarin var lite rädd om sin bil oxå med tanke på vad den kostar.smile

Sen så kan man ju äga i flera bemärkelser, jag har tex kört ifrån snuten med en gammal volvo 240 på 110hk och dom hade vad jag fick höra efteråt ca 300hk i sin bil, fast så körde jag oxå som om det gällde livet så det beror nog på hur mkt man vågar eller ids riskera.smile

Senast redigerat av gemini78 (13 september 2007)

En gång är ingen gång...
Muttley
13 september 2007 ·

du är en tönt man ser på ditt videoklipp att han drar dig lätt, han försvinner ju långt iväg vi varje omkörning på din avstängda väg.
han släppte väl för att du din tröga jävel inte fattade att ferrarin drog dig.

vänta skrev du AVSTÄNGD ????

nu kan vi idiotförklara dig på den punkten, DU hetsar en person i en ferrari bland TRAFIK.

och du han drog dig för andra gången smile

Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

Nej han hade 425hk, och visst att det hade kanske varit omöjligt att köra om honom ifall det inte hade vatt ett gupp i vägen, men det va det juh. RAce är race och jag hängde han i en mil ungefär utan att tappa han och drog sedan om när vi båda släppte, visst han släppte nog mer men han gasade sen igen. fråga han själv, det gjorde jag.

moose46019 study
13 september 2007 · 772 Inlägg

förskigheten i förhållande till bilens värde är nog en ganska bra ekvation som går ihop.
så nej du drog den inte. han drog ju inte ens på ju ni låg jämsides och ingen ni drog på som bara den medans han låg kvar där lungt.

Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

gemini78 skrev:
Oj då vad en del här verkar störa sig på att killen påstår att ha drog en ferrari, samma personer som är inne och kommenterar flera ggr...smile

Tror inte du drar han men du verkar hänga på lite ialf jämfört men vanliga Svenssonbilar som tex mina bilar, sen så kollade jag lite på infon om din bil och den verkar ju kunna gå ganska bra.

Helt annan sak att leka på almänna vägar jämfört med bankörning eller på strippen där man kan axa rakt fram utan hinder i vägen, så tror att han som körde ferrarin var lite rädd om sin bil oxå med tanke på vad den kostar.smile

Tack för det, bra sagt och jävligt sant. Fråga han som körde ni idioter som inte fattade att vi båda vad med på det.

Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

gemini78 skrev:
Oj då vad en del här verkar störa sig på att killen påstår att ha drog en ferrari, samma personer som är inne och kommenterar flera ggr...smile

Tror inte du drar han men du verkar hänga på lite ialf jämfört men vanliga Svenssonbilar som tex mina bilar, sen så kollade jag lite på infon om din bil och den verkar ju kunna gå ganska bra.

Helt annan sak att leka på almänna vägar jämfört med bankörning eller på strippen där man kan axa rakt fram utan hinder i vägen, så tror att han som körde ferrarin var lite rädd om sin bil oxå med tanke på vad den kostar.smile

Tack för det, bra sagt och jävligt sant. Fråga han som körde ni idioter som inte fattade att vi båda vad med på det.

Horizon
13 september 2007 · 296 Inlägg

Pinsamt. du blir tokägd? filmen motbevisar allting du säger. Fan så värdelöst att skryta och sen motbevisa sig själv. trimma lite till

Bjork OEM <3
13 september 2007 · 6 957 Inlägg

Oki, du drog han inte, gott försök men nej!

Men sen att folk e inne å babblar å babblar å klankar ner så här e ju
löjligt, du kan ju rejsa mot alla som gör narr av dig så kan
du visa vart skåpet ska stå, du tar ju rätt många av dem wink

Peace M-F // *fniss*

OEM <3
Muttley
13 september 2007 ·

Hardjim skrev:

gemini78 skrev:
Oj då vad en del här verkar störa sig på att killen påstår att ha drog en ferrari, samma personer som är inne och kommenterar flera ggr...smile

Tror inte du drar han men du verkar hänga på lite ialf jämfört men vanliga Svenssonbilar som tex mina bilar, sen så kollade jag lite på infon om din bil och den verkar ju kunna gå ganska bra.

Helt annan sak att leka på almänna vägar jämfört med bankörning eller på strippen där man kan axa rakt fram utan hinder i vägen, så tror att han som körde ferrarin var lite rädd om sin bil oxå med tanke på vad den kostar.smile

Tack för det, bra sagt och jävligt sant. Fråga han som körde ni idioter som inte fattade att vi båda vad med på det.

jag förstod vad ni två idioter höll på med , ni riskerade enormt många liv genom er jävlig usla körning, du är värdelös som skriver att de var en avstängd väg.

princeprismas Avstängd
13 september 2007 · 11 Inlägg

Tycker du ska ändra tråden till att du nästan drog honom... jaja ialla fall så är Mitsubishi 3000gt en nice car big_smile

Besök vår Muskelbils klubb med Amerikanska muskelbilar www.<nånsida>.se
Jimm
13 september 2007 · 1 661 Inlägg

Det går ju inte yta trådnamn heller. men om nån moderator läser detta ändra gärna rubriken till: Raceade mot en Ferrari 360 Challenge idag.

jag missade trean. men visst den va minst likasnabb, men jag drog den tilllslut eftersom han inte ville tryka fullt när det blev bulor i vägen.

Senast redigerat av Hardjim (13 september 2007)

tommyo
13 september 2007 · 4 Inlägg

Och tänk så sura alla skall bli så fort som någon känner sig lite nöjd.. Nog myser jag lite extra om jag smyger förbi en Murcielago på väg hem från jobbet, gör inte ni andra? Sedan begriper jag inte allt snack om supesportbilar.. alla bilar har sitt ändamål - en Golf lastar till exempel betydligt mer än en Carrera GT.. (599 är väl ändå bra mycket snyggare än en GT?) och en tillräckligt dödsföraktande förare kan köra ifrån precis vem som helst (ända till den dagen då liemannen hade en bokning). Sen pratar vi väl en del pengar också? För även om jag kan slanta 2 mille för en bil (eller mer), varför skulle jag riskera att få den smälld bara för att jag skall bevisa något mot en T5/Impreza/EVO/S4/annat "skrot"?

Och ta nu inte allt så allvarligt! wink

fishn
13 september 2007 · 226 Inlägg

Bjork skrev:
Oki, du drog han inte, gott försök men nej!

Men sen att folk e inne å babblar å babblar å klankar ner så här e ju
löjligt, du kan ju rejsa mot alla som gör narr av dig så kan
du visa vart skåpet ska stå, du tar ju rätt många av dem wink

Peace M-F // *fniss*

Bra skrivet tycker jag, tror alla som klankar ner osv har för mycke fritid?
Fattar inte vad man får ut av att klanka ner så jävligt som vissa gör? =/

jaja, båda bilarna är grymma!

Garic
13 september 2007 · 539 Inlägg

läste igenom hela tråden... va e de med er allihop? hmm

känns som det är bara massa avundsjuka "schumacher wannabes" som skriver... ni har nog aldrig varit med på en riktig streetrace.

Jag tycker att videon var jätte bra och det är visst imponerande att han ligger tätt med sin 3000 mot en så dyr racing bil.

BRA VIDEO säger jag cool

Horizon
13 september 2007 · 296 Inlägg

Garic skrev:
läste igenom hela tråden... va e de med er allihop? hmm

känns som det är bara massa avundsjuka "schumacher wannabes" som skriver... ni har nog aldrig varit med på en riktig streetrace.

Jag tycker att videon var jätte bra och det är visst imponerande att han ligger tätt med sin 3000 mot en så dyr racing bil.

BRA VIDEO säger jag cool

Ja visst går bilen bra men han ska inte komma o säga att han spöar ferrarin när han själv blir ägd.

TT-Avant
13 september 2007 · 6 851 Inlägg

Vems va bilen du körde, din? Hoppas verkligen att det va din egna bil du körde. Sitter man och "skryter" att man dragit en tex. ferrari 360 så bör det var sin egna bil man kör, annars är det väl inget att berätta om?

PS:Hur i ***** kan man köra så på en allmän väg??? IDIOTER!!

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Tommy_Enk Toyota-Frälst
13 september 2007 · 310 Inlägg

Njaa jag är skeptisk. Ferrarin gav nog inte allt, mycket av hk sitter bakom ratten! Lite väl skrytsamt att säga att man drog ferrarin men det tar inte bort det faktum att du har en grymt snabb bil som klarar att hänga på så bra som den gjorde!

Bra video, sämre forumsrubrik wink

Izual
13 september 2007 · 4 571 Inlägg

Gillar kommentarerna innifrån bilen....

-Han har ju inte en chans den där jäveln ju, haha ÄGD!!

-Fatta om jag hade haft min grejjer asså, då hade jag knullat han som ingenting ju

whitesnake Fiat och Alfa Romeo mekaniker
13 september 2007 · 285 Inlägg

Jävligt najs 3000 du har smile Men vette fan hur jämt det var igentligen, svårt att se oxå. Man vet ju inte om han i ferrarin gasade innan dig...

Det är inte jätte svårt/dyrt att få en bil att gå som en ferrari... tag bara en vanlig evo4 och frammåt, köp den för ca 100k trimma den för 50k sen har du ca 500hk på hjulen och så drar du en ferrari med 400 big_smile

Men du får trimma lite till innan ja tror på att du äger challengern...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang