Tillsammans i snart ett år...

Schotttz
16 september 2007 · 586 Inlägg

... och jag har totalt hjärnsläpp! Vet inte vad jag ska hitta på för att "fira" att jag och tjejen har varit tillsammans i ett år. Det värsta är, det är på en söndag (den om ca 2 veckor), och då går jag helgskift och börjar 06.00 och jobbar till 18.00, samt att hon ska upp till skolan dagen efter. Blir ju inte mycket tid som vi kan ses men, vill ju ändå träffas och fira.

VAD KAN MAN GÖRA PÅ EN SÖNDAG?!

Jag hoppas att det finns någon/några som sitter på bra idér.. Skulle uppskatta det så enormt mycket!

Tack på förhand!

EDIT:
Kan ju betala hennes växellåda till hennes saab 99 wink

Senast redigerat av SpotniX (16 september 2007)

Niinaskyline
16 september 2007 · 455 Inlägg

ähh dra till donken en snabbis å ta  varsina glassar tongue hehe de gjorde vi om jag inte minns fel ..sedan ja kan ni juh mysa lite "extra" på kvällen.. ir så tar du med henne på en fin restaurang å äter en tre rättersmiddag big_smile ir så skiter du i mina alternativ lol

Senast redigerat av Car_Babe (16 september 2007)

Gloremir hmmmm
16 september 2007 · 1 094 Inlägg

se till o laga en god middag till henne o ha en riktigt fin "mys" kväll... ändå jag kan komma på just nu när du har så dåligt med tid tongue

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
John87 Stolt Volvoägare
16 september 2007 · 4 913 Inlägg

Jag tycker det viktigaste är att det blir personligt. Nåt som bara du skulle kunna ge henne.

På Alla Hjärtans Dag så fixade jag en liten kul sak till tjejen min. Åkte och köpte en stor pommes frites på McDonalds (för att jag vet att hon älskar dom) och så la jag den säkert i bagaget.
Sen så hämtade jag henne och vi åkte till ett jättefint ställe där jag parkerade och vi hade utsikt över en fin sjö här i Köping. Fram med pommes och bara satt där och mös en stund smile

Enkelt, billigt men jättelyckat!

(nu ska du inte göra exakt detta kanske, men du fattar tanken?)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Fredrik.Gustavsson
16 september 2007 · 2 123 Inlägg

Car_Babe skrev:
ähh dra till donken en snabbis å ta en varsin glass tongue hehe de gjorde vi om jag inte minns fel ..sedan ja kan ni juh "mysa" lite extra på kvällen..

Haha vilken pojkvän du måste ha yikes
Är väl oboy6 om jag inte minns fel ?
Vilken glidare han måste vara big_smile

Niinaskyline
16 september 2007 · 455 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Car_Babe skrev:
ähh dra till donken en snabbis å ta en varsin glass tongue hehe de gjorde vi om jag inte minns fel ..sedan ja kan ni juh "mysa" lite extra på kvällen..

Haha vilken pojkvän du måste ha yikes
Är väl oboy6 om jag inte minns fel ?
Vilken glidare han måste vara big_smile

japp de är han en rikigt going smile Haha inte så farligt om man är med pått lol Tyckte faktiskt de var rätt tervligt big_smile

Senast redigerat av Car_Babe (16 september 2007)

Norde fotointresserad
16 september 2007 · 2 307 Inlägg

Kör på en fin middag, antingen hemlagad av dig själv eller om du är en katastrof bakom spisen så ta med henne ut på en resturang, det skulle ja ha gjort själv iaf.. Kanske nån trevlig film/bio sen efter det?

Honken_ Klyphuggare
16 september 2007 · 328 Inlägg

vem säger att du måste göra nåt? kan inte tjejen hitta på nåt?

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Kalle_Ponken
16 september 2007 · 1 752 Inlägg

Som sagt gör det så personligt som möjligt, O om du känner att du inte hinner göra det du vill just den dagen så gör bara nått litet o sen säger du att en överraskning kommer framöver sen:)


Btw: Grattis!big_smile

Senast redigerat av Kalle_Ponken (16 september 2007)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
EvolutionIII
16 september 2007 · 459 Inlägg

Ta me henne till något hotell, va bara ni 2, käka gott, å sen ha en bäst natt på hotellet med mkt lyx ;D

Norde fotointresserad
16 september 2007 · 2 307 Inlägg

Kom på en till idé som ja har hört om förr.. bränn ner ett gäng fina låtar på en skiva och ge den till henne tillsammans med en lapp där varje artist och låtnamn står med följt utav en beskrivning varför just den låten känns speciell för dig och varför den får dig att tänka på henne.. kan det bli mer personligt?

Aga_Diff Bärs!
16 september 2007 · 3 456 Inlägg

skölj av den, dagen till ära... Det räcker gott & väl

Senast redigerat av Aga_Diff (16 september 2007)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
robert_87 Lokförare
16 september 2007 · 126 Inlägg

Aga_Diff skrev:
skölj av den, dagen till ära... Det räcker gott & väl

I'm With Stupid!

Saab 900 Aero -96
Aga_Diff Bärs!
16 september 2007 · 3 456 Inlägg

lol

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Lollen32
17 september 2007 · 171 Inlägg

hehe minns när jag å tjejen skulle fira våran 1års dag.. tänkte bjuda henne på fin fin resturang på kvällen..... men jag glömde mina pengar i skåpet i skolan.. så de blev en körv vid korkiosken på stan istellet ^^

Bjork OEM <3
17 september 2007 · 6 957 Inlägg

Eftersom att du jobbar så dumt så kan ni ju fira på lör? med lite go mat
behöver inte vara i stil med typ "butlers" i Thn utan den kan vara snabbkäk lr
liknande, man får göra de bästa av saken så länge de e mysigt... big_smile

Sen ett tips e att köpa ngt som du kan svänga förbi med på sön. när du slutat,
nånting hon pratat om länge som hon vill ha, de gör susen! smile

OEM <3
Schotttz
17 september 2007 · 586 Inlägg

Det är bara att skita i det nu...

________________________
Jag har varit med om det förr, men det är ingenting emot vad detta var.
Idag gjorde min flickvän slut, efter att ha varit tillsammans i 12 månader och 17 dagar.
Nästan ett helt år tillsammans.

Dagen började med att en kompis klampade in i mitt garage när jag låg och sov, sedan fick jag sms av tjejen där hon sa att hon ville träffa mig istan, för att hon var tvungen att prata med mig. jag tappade nästan mobilen när jag läste det, och första tanken i huvet var "Nej, detta får inte hända!". Kompisen fick reda vad det stog i smset, och han sa bara att jag skulle ta det lungt, och att det inte skulle vara det värsta. Men det hjälpte inte. I dom 50 minutrarna jag skulle vänta på att hon skulle komma till stan hade jag en puls som inte var av denna värld. Satt och kallsvettades exakt hela tiden. Klarade inte av detta, skickade hem kompisen och ville bara vara för mig själv. Mötte upp henne istan och då kom det.. "Du fattar va?" Helvete!

Jag ville bara gråta och skrika på en gång, men inte när hon var med, ville visa mig stark.
Men att få reda på det var som att springa marathon rakt in i en vägg.

Åkte iväg med bilen och körde upp på Hunneberg, åkte runt bergfan 4 gånger! Sedan stannade jag vill Lilleskogsvägen och satt i bilen och funderade, alla glada minnen kom upp och allt vi har gjort tillsammans. Och hur lycklig hon gjorde mig. Läste ett sms som jag har sparat, ifrån den 10 mars kl 02:41.

"Jag tror inte jag har fattat hur mkt jag verkligen älskar dig förren nu.. Du e helt jävla underbar marcus. Å vet du vad det bästa av allt är? Det är att du är min, min alldeles enga marcus. Jag älskar dig så mkt sötnos"

Då kom dom första tårarna, och dom slutade inte komma heller. För jag kommer ihåg när jag fick det, och hur glad jag var när jag läste det för första gången. Jag hade varit hemma hos henne, och åkt därifrån, på vägen hem så körde jag Saaben så fick jag ett sms. Det underbara smset. Jag var så glad, sjöng och tjoade i bilen... Nu väcker det minnen som man inte får uppleva en gång till.

Och allt som hon har hjälpt mig med?! Mitt självförtoende existerade inte när jag träffade henne. Hon hjälpte mig att skaffa tillbaka detta, att kunna lita på tjejer igen!!! Hon visste precis vad jag hade varit med om, alla mina ex. Att hon orkade...

En sak som kommer bli så jobbig, är att alla tycker om henne. Alla i släkten, familjen, brorsan kommer fundera på varför hon inte kommer att vara med. Jobbet då? FAN! Skrev över hela whiteborden i helgen (jobbar helgskift) "Raggar´n firar snart ett år med sin tjej, vad ska han ge henne?". Det kommer stå en massa idér på den jävla tavlan, som bara är att sudda ut och förklara för dom att det är slut.

Senast igår satt jag och Patrik i fikrummet och skojade. Vi talade om Sofia bland annat, hur underbar hon är och såvidare. Patrik tyckte att jag skulle flörta med den nya tjejen på jobbet, men det tyckte inte jag. Så sa jag "Jag skulle aldrig byta bort Sofia mot någon annan. Den insidan hon har är UNIK, det finns ingen annan som har den". Och så idag så är hon inte med mig längre..

Alla dessa minnen.. När vi skulle ut och åka en Söndag, bara en sväng för att vi inte hade så mycket att göra. Skulle åka runt Vättern, och det gjorde vi. Bara det att vi hamnade i Eskilstuna med. Och jag skulle upp och jobba dagen efter och hon skulle till skolan..
Men vad kul det var. Vi var nog hemma runt 1-2 på natten..

Jag önskar att detta skulle vara en ond mardröm...
Jag skulle göra allt för att få henne tillbaka!

E-son
17 september 2007 · 245 Inlägg

Fan va tråkigt sad Lider med dig!

Inte för att de blir bättre för dig men jag vet hur du känner dig. Man blir helt konstig.

Tiden läker alla sår. Även fast de är grymt jobbigt nu.

JonasPLind
17 september 2007 · 820 Inlägg

ouch! Ensamhet hmm
Jag som satt och funderade på vad du skulle gjort för att fira...
Gå och hyr någon rolig film och hoppas att du kan låta bli att tänka på det i några minuter under filmen om du skrattar iallafall.

Mankan1978 Son Of Murphy
17 september 2007 · 782 Inlägg

Stackare! sad Sånt där är inte kul alls!
Jag vet precis hur sånt där känns, och man mår verkligen skit!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang