Precis fått lönen! Vad ska du köpa? :-)

Pan
25 september 2007 ·

F*n vad gött nu har lönen kommit undra vad man ska köpa lite bilstereo måste jag ha iaf smile Någon annan som ska köpa något gött eller.

mvh

pippaaN
25 september 2007 · 987 Inlägg

Pan skrev:
F*n vad gött nu har lönen kommit undra vad man ska köpa lite bilstereo måste jag ha iaf smile Någon annan som ska köpa något gött eller.

mvh

Kjolpaket beställt, angeleyes, beställsnog när jag vaknar, 2st 15" carpower sonic, kommer nog också beställas smile

i like it load
Erick
25 september 2007 · 4 767 Inlägg

Gött med lön ja.. smile

Dock ryker den direkt då jag ska betala av ett lån jag tog av mor tidigare i sommar smile Och resten av besparingarna går till ovanligt mkt räkningar.. jippie!

Men ett x-grenrör till skylinen kanske det blir ändå wink

Mvh
Erick

Senast redigerat av Erick (25 september 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Mankan1978 Son Of Murphy
25 september 2007 · 782 Inlägg

Blir väl till o pynta lite räkningar, så typ man har 4000kr kvar o leva på. Sen blir det väl en ratt till datorn o en hårddisk... Kanske ska köpa extraljus till bilen o köpa ny grill med... hmm

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Tessan s2
25 september 2007 · 58 Inlägg

hämta vårat paket från dalhbäck som kom i fredags.Ska bli kul med lite nya saker till s2 o s4.

GurraG INGET ANNAT!!
25 september 2007 · 1 725 Inlägg

ska sätta mej och beställa lite saker imorgon va det tänkt

fishn
25 september 2007 · 226 Inlägg

ska inte köpa, men ska betala bilen som kommer från verkstaden denna vecka, ingen höjdare direkt sad

Junior2
25 september 2007 · 139 Inlägg

mer grejer til BILEN big_smile big_smile big_smile wohooo LÖN!!

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
mjukismagnus
25 september 2007 · 470 Inlägg

A-kassa lika med brännvin och krogen...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
25 september 2007 · 5 042 Inlägg

ska köpa nytt sourrond till tv smile

C H E V R O L E T <3
Digital_Kicker
25 september 2007 · 3 721 Inlägg

ögonlock till bil

rs niklas saab expert
25 september 2007 · 248 Inlägg

spara pengar till nåt roligt i framtiden.istället för massa onödiga saker som spoilers å skit som eg inte behövs.

Saab 900 aero "el turbo negro" (1985)
marven
25 september 2007 · 551 Inlägg

lön japp japp, ska beställa följande: Intercooler, Dumpventil, Rör till IC, Blacklight neon rör, Kompressor tuta, ratt + nav o sen måste jag ha nya däck o bromsar...
Sportfilter (köpt idag)
Mätar hållare till A stolpe(köpt idag)
turbo, oljetryck o vattentemp mätare (köpt idag)

mycket göttis

You can't B serious, oh K
LindeMan allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
25 september 2007 · 252 Inlägg

ska vi se, huslån, billån, betala extraljusen till bilen, hyrde en minigrävare i helgen som man har lekt med, bland annat grävt så man kommer in i garaget, sen på de så ska tjejen ta körkort som hon ska betal denna vecka, å hon fick 4000 mindre i lön denna månad, om pengar blir över så kanske de blir nå skoj till bubblan, men tror ja ska försöka köpa mig skoterhjälm först

Akakapukko
25 september 2007 · 1 779 Inlägg

blir nog gångjärn för montering av lambodörrar, och betala av ljudet i bilen som ja köpte tidigare i veckan. så där går ju hela lönen nästan.. iaf 31 000:-

och en service på bilen på fredag morgon.

Senast redigerat av akakaboto (25 september 2007)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Urkas Kräsen grafiker
25 september 2007 · 1 775 Inlägg

Bromsskivor, bromsbelägg, bränslepump, däck, framvagnsinställning o massa annat småskit. Det kostar att ha en gammal bil. ;\

Whine whine!
beemern .......
25 september 2007 · 2 655 Inlägg

blir en ny bagagelucka i glasfiber och ett oljefilter, o ev en oljekylaraddapter big_smile

Senast redigerat av beemern (25 september 2007)

wimhed
25 september 2007 · 510 Inlägg

ja hade lönen kommit som den ska (idag den 25e) hade det varit underbart .. Blir ju orolig nu yikes haha .. Men när den väl kommer blir det lite nya saker till motorn smile

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
wimhed
25 september 2007 · 510 Inlägg

Woho big_smile !!! Nu hade den kommit .. Efter långa en o en halv timmes väntan haha big_smile Får man se vad som kommer köpas till motorn .. Den ska iaf ner för renovering ;D

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
Addekarlsson Kontot inaktivt
25 september 2007 · 104 Inlägg

Lösa ut sambons bil som ska på kamremsbyte 071005. Så skoj ska jag ha med min lön. Eller det som blir kvar efter räkningar, huslån mm är betalt.
Får väl skylla mig själv lite, eftersom jag inte bytt kamrem själv. Men det har regnat hela sommaren, och jag har inget garage... *muttrar*

Ska försöka lägga undan lite pengar oxå, så jag kanske får råd att beställa nya fjädrar till oldsen nästa gång lön kommer.

Mvh/ Adde

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang