Vad skulle DU göra om du var osynlig för en dag?

twin_cam Smålänning
26 september 2007 · 7 877 Inlägg

haack skrev:
troligtvis få panik å försöka göra sej synlig igen..å när man lyckas sätta sej ner å inse va man hade kunnat göra!! wink

Antagligen det mest troliga scenariot än sålänge hmm Tyvärr wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
fegge_89
26 september 2007 · 1 302 Inlägg

Hahaha intressant läsning. lol

Jag skulle giort som er andra, skulle fixat massor med cash och köpt en fläshig bil sen.

Ksj
26 september 2007 · 1 217 Inlägg

Jag skulle knalla till banken och plocka så mycket sedlar som gick att få därifrån.. sedan skulle jag knallt till nån guldsmed och plocka så mycket guld jag orkat.. Sedan hade jag satt mig på nån fin restaurang å snott mat från folks tallrikar big_smile

Saab 900 "2.1an" (1992)
Honken_ Klyphuggare
26 september 2007 · 328 Inlägg

__Marcus skrev:
Det är alltså lugnt att stjäla bara för att man råka vara osynlig?
Skulle kunna dra en slutsats om att ni som vill göra det är oärliga typer även som "synliga".

vafan marvan klart man ska smurfa lite

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Chrillee House/Trance diggare
26 september 2007 · 287 Inlägg

Knalla in på banken en stund så man kan leva gott, om man nu saker blir osynliga under ens tröja. tongue

Sen säkert göra nåt litet roligt bus säkerligen, vem vet =P

FreddeK
26 september 2007 ·

jag skulle pilla mus 24/7

baen
26 september 2007 · 220 Inlägg

samma sak som jag skulle göra om jag va tjej för en dag..

Beeveel
26 september 2007 · 312 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
knullat reinfeldt i arslet så han lär sig en läxa! smile

ofta man gör de yikes !!! ta fram en gurka o låt den göra det istället smile xD

tjejer lär ju inte gå specielt säkra iaf, sen hade jag nog tagit massa najsiga klockor o tagit massa pengar o sen typ göra lite smådryga bus o göra det pinsamt för nån annan tongue hade nog oxå hade nog oxå stoppat upp gurkor i arslet på andra folk jag inte gillar tongue
make 'em feel da pain big_smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
alias_kladde
26 september 2007 ·

Freddeponken skrev:
jag skulle pilla mus 24/7

Hmm bara undrar, du får inte till det när du är synlig eller?

Det är ju jävligt lockande och göra saker som typ att ta massa grejer bara för att man kan men det skulle ju vara lika enkelt att åka dit ändå fingeravtryck å skit hehe..

Men ett practical joke med regeringen hade varit häftigt..

djerk
26 september 2007 · 55 Inlägg

till alla som skall stjäla pengar... hur skulle det se ut om det "flöt" omkring en bunt med tusenlappar på 1.5 meters höjd?! någon skulle ju uppmärksamma detta fenomen... big_smile

man kan ju inte göra ett skit som osynlig... utan att det syns... tongue

eller blir det man tar i också osynligt? då blir det ju en annan femma... smile men jag tänker inte berätta vad jag skulle göra då... cool

Senast redigerat av djerk (26 september 2007)

alias_kladde
26 september 2007 ·

djerk skrev:
till alla som skall stjäla pengar... hur skulle det se ut om det "flöt" omkring en bunt med tusenlappar på 1.5 meters höjd?! någon skulle ju uppmärksamma detta fenomen... big_smile

man kan ju inte göra ett skit som osynlig... utan att det syns... tongue

eller blir det man tar i också osynligt? då blir det ju en annan femma... smile men jag tänker inte berätta vad jag skulle göra då... cool

om det är som du säger skulle inte jag velat köra bil låt säga att det är rött ljus ganska tät trafik och eftersom man sitter i bilen är den osynlig fan va påkörd man skulle bli.. livsfarligt.. hehe..

bmx
26 september 2007 · 7 100 Inlägg

ja skulle ha gjort som dom flesta skrev,sno pengar smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Cerran Starter
26 september 2007 · 98 Inlägg

Hehe, klockren tråd wink

Sushikocken Sleeper
26 september 2007 · 3 084 Inlägg

Ställt mig på torget och gjort helikoptern inför folkmassan så klart! stjäla regeringens alla viktiga lag papper, gömma bort dem sno alla deras pennor och (mikrofoner?) haha vilket kaos det skulle bli smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Streammen Kalaskillen
26 september 2007 · 246 Inlägg

__Marcus skrev:
Det är alltså lugnt att stjäla bara för att man råka vara osynlig?
Skulle kunna dra en slutsats om att ni som vill göra det är oärliga typer även som "synliga".

Haha, vaknat på fel sida idag kanske? För de första, vi snackar om vad vi skulle ha gjort om vi var onsynliga, hur jävla overkliget är inte de. Ta allt med en nya salt och skriv ett fint svar istället! cool

har redan skrivit vad jag skulle ha gjort, så. nu är de lägg time!!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
mussly
26 september 2007 · 187 Inlägg

Haha kommer ihåg vad jag tänkte som liten att jag skulle göra om jag var osynlig!
det ända jag tänkte då var att gå in på mc donals och äta så mkt mjukglass  jag ville /alternativt gå in i en godisaffär och äta godis!!

nu skulle jag nog sno en massa pengar, så fixar sig det mesta av sig självt sen!

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
Mitsubishi Pajero Wagon "Dragbilen" (2002)
Squadron
26 september 2007 · 1 833 Inlägg

höhö mycket kul läsning.
Hade nog hittat på massa kul om jag vart osynlig big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
darkwizard Fordonstekniker
26 september 2007 · 1 740 Inlägg

Jag skulle fixa så det blev nyval i Sverige. Ett nytt kapitel i svensk blodig historia.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
NissanMotorsport
26 september 2007 ·

Racso skrev:

__Marcus skrev:
Det är alltså lugnt att stjäla bara för att man råka vara osynlig?
Skulle kunna dra en slutsats om att ni som vill göra det är oärliga typer även som "synliga".

Hahaha, vafan skulle du göra då ?
Sätta dig & ta en fika ?

hahahah

R-Design
27 september 2007 · 111 Inlägg

Jag skulle protestera mot allt som inte är rätt, men hur ska folk märka mig? =/

Well baby I've been here before, I know this room and I've walked this floor
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang