Ullared!

peegee Forummoderator
27 juni 2011 · 2 924 Inlägg

Trådskaparen var ju även tillsammans med hennes familjmedlemmar några av huvudpersoenrbna i tv-serien från samma affär, om ni missat det... så hennes fanatiska engangemang som beskrivs här i tråden, är ju väl bekräftat wink

De har ju åtminstone bra priser på sortimentet från Turtle/Sonax å andra märkesprodukter...

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
christAfer Wärmland
27 juni 2011 · 943 Inlägg

peegee skrev:
Trådskaparen var ju även tillsammans med hennes familjmedlemmar några av huvudpersoenrbna i tv-serien från samma affär, om ni missat det... så hennes fanatiska engangemang som beskrivs här i tråden, är ju väl bekräftat wink

De har ju åtminstone bra priser på sortimentet från Turtle/Sonax å andra märkesprodukter...

Vad har dom mer för bilgrejer då? smile

Ööööööööööööh.....
PMPerformance
27 juni 2011 · 2 266 Inlägg

Torkarblad, massa tvättgrejer och shampoon, vanliga glödlampor, sim extraljus säljs där va jag kommer ihåg sist

svetsdiff !!!
blixtn
27 juni 2011 · 214 Inlägg

Tycker det är ett elände att vara där mestadels. Trångt och jävligt att folk till förbannelse. Billiga på kläder, plastpåsar och en del bilvårdsprylar. Bästa köpet var nog SB12 trutvatten, 1L för 99:-, av ren nyfikenhet sprang förbi apoteket i Halmstad och hittade samma blask för 399:-.
Men man lurar sig ibland att tro att allt är så billigt vilket inte alltid är fallet.
Åker ned c:a 2 ggr om året när vi drar till svärföräldrarna. Lite kul är det allt.

Måste bara nämna en kul grej:
Det finns en sex shop i närheten av gekås, "Martin´s" eller nått sånt hette den men den kallas i folkmun för kn*llared. Jo, jag garvade iallfall när jag hörde det första gången...

peegee Forummoderator
28 juni 2011 · 2 924 Inlägg

PMPerformance skrev:
Torkarblad, massa tvättgrejer och shampoon, vanliga glödlampor, sim extraljus säljs där va jag kommer ihåg sist

Smörjmedel (Mobil motorolja mm), verktyg (kända och budget märken), elektronikprylar mm

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
RD_87 Skrotsamlare
28 juni 2011 · 4 031 Inlägg

Gekås är ju skitkul 2 timmar i februari, men det är ju bara källaren som är kul...

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
christAfer Wärmland
29 juni 2011 · 943 Inlägg

RD_87 skrev:
Gekås är ju skitkul 2 timmar i februari, men det är ju bara källaren som är kul...

Vad har dom i källaren då? tongue Ska åka imorgon natt smile

Ööööööööööööh.....
RD_87 Skrotsamlare
29 juni 2011 · 4 031 Inlägg

christAfer skrev:

RD_87 skrev:
Gekås är ju skitkul 2 timmar i februari, men det är ju bara källaren som är kul...

Vad har dom i källaren då? tongue Ska åka imorgon natt smile

När jag var där sist så hade dom lite bilvårdsprylar, handskar & annat bra-att-ha. smile Allt kul var liksom samlat i källaren.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
christAfer Wärmland
29 juni 2011 · 943 Inlägg

RD_87 skrev:

christAfer skrev:

RD_87 skrev:
Gekås är ju skitkul 2 timmar i februari, men det är ju bara källaren som är kul...

Vad har dom i källaren då? tongue Ska åka imorgon natt smile

När jag var där sist så hade dom lite bilvårdsprylar, handskar & annat bra-att-ha. smile Allt kul var liksom samlat i källaren.

Okej, får ta mig en tur ner dit! Tack för tipset! big_smile

Ööööööööööööh.....
Nitrometanskada Gött mos
29 juni 2011 · 1 096 Inlägg

Ett hett tips är att ta reda på hur långa torkarblad man behöver till sin/sina bilar så kan man köpa boschs torkarblad till riktigt bra pris!

Annars som folk innan sagt, mycket bra bilvårdsgrejer är bra märken till bra priser!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Merclone Leg. Spådam
1 juli 2011 · 816 Inlägg

Hur kan denna tråd undkommit att bli låst?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Rovers · 455 svar · Igår 18:37 · Projekt
Evenemang