biltjuvar

xenon
27 september 2007 · 165 Inlägg

om ni en dag får ett brev från posten där det står: dit paket har kommit...." så ta du din bil o åker dit går in o när du kommer ut så hänger det en snubbe genom den krossade rutan på din bil o försöker sno din radio/basar/fälgar/det som går att sno,big_smile vad gör du?

Senast redigerat av xenon (9 september 2013)

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
27 september 2007 · 5 753 Inlägg

nånting jag förmodligen inte borde skriva på internet wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
AudiZack Living the good Life!
27 september 2007 · 585 Inlägg

Ta det närmaste ett basebolls trä som finns, blir troligen en sten, däcka honom med den, sedan mangla på med nävar till någon drar mig därifrån.

Ger man sig in i leken får man leken tåla!
Såna människor som gillar att förstöra för andra borde skjutas!

When the flag drops, the Bullshit stops.
Lardi SQ
27 september 2007 · 1 343 Inlägg

skriver kanske inte va ja skulle gjort, men de hade juh kommit upp i rätten,
"grov misshandl/mordförsök" hahah big_smile

Ljudnörd!
AudiZack Living the good Life!
27 september 2007 · 585 Inlägg

Jag tror inte man skulle tänka så mycket om man såg sånt göras mot sin egen bil, det blir helt enkelt adrenalin som tar över!

When the flag drops, the Bullshit stops.
TFkarlsson Varningar. 36
27 september 2007 · 1 200 Inlägg

Knackat honom på ryggen och frågat om det var nått mer han ville ha medans han ändå höll på så kan man ju ge karl'n en hjälpande hand liksom det är ju inte alla som har råd med eget.

Hade nog brytigt av karln på mitten, grillat honom tillsammans med släkten framför en mysig brasa och använt hans skelett som tandpetare och ryggkliare.

Senast redigerat av TFkarlsson (27 september 2007)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
alex_side Neerd
27 september 2007 · 1 596 Inlägg

springa in i affären och gömma mig xD

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
timnordlof
27 september 2007 · 798 Inlägg

Jag skulle ropat på mamma eftersom jag inte får prata med främlingar...

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
27 september 2007 · 5 042 Inlägg

Slår in skallen på skithögen

C H E V R O L E T <3
klimpan
27 september 2007 · 2 600 Inlägg

spelat in de och ringt polisen. om man spela in så ha man ju bevis och så kankse man kan idifiera den presonen sen  eller ialla fall polisen tongue

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Squadron
27 september 2007 · 1 833 Inlägg

SOm någon tidigare skrev: Det som adrenalinet säger till hjärnan att göra typ. Förmodligen försöka hindra denna person ifrån att stjäla något.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
mebben Troligen galen...
27 september 2007 · 567 Inlägg

alex_side skrev:
springa in i affären och gömma mig xD

Detta är nog det smartaste sättet att hantera det. Skador på bilen och stulna grejor går alltid att fixa, men om tjyven har t.ex. en kniv kan det gå riktigt illa, och det är det inte värt...



Men som någon annan skrev, adrenalinet tar över. Och har man ett hyggligt våldsamt förflutet som minst en i denna tråd har roll så kan vad som helst hända med den stackars tjyven, och då får man hoppas att man inte råkar ha ihjäl tjyven...

fredda_king Fotograf
27 september 2007 · 1 319 Inlägg

dödat han på fläcken..
snor nån mina fälgar eller nå så kommer jag gå bärsäkra gång tills jag hittar den fan och sen döda han

Senast redigerat av fredda_king (27 september 2007)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Mack Forum- och sitemoderator
27 september 2007 · 26 164 Inlägg

Förmodligen samma sak som då jag blir arg på en person som kom upp till
vårt klassrum och var oerhört jobbig, då jag gick i skolan.
Jag tog en stol och slog honom med den. Hårt så stolen böjdes och ingen kunde
sitta på den längre..
Enda gången jag slagits faktiskt - frågan är om man kan kalla det för det? - men
skulle nån göra så och jag kommer ut så skulle jag bli så fly förbannad.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
27 september 2007 · 548 Inlägg

Hade fanskapet hängt in genom rutan så hade jag gjort honom till nästa stora tenor! Ypperligt tillfälle att öva utsparkarn som målvakt! Då har man ju tre bollar att träffa i lämplig höjd sedan hade jag bundit ihop honom och släpat ut honom till närmsta kalvahage och dragit ner byxorna på honom! Han hade inte varit pöjk på flera år!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Megane_kimpa No show, no go, just lights
27 september 2007 · 5 Inlägg

Jag har någon idiot på min gata (i ett radhus område) som tagit 3 omångar ventilhattar från mig! Vad ska jag göra? Sätta på lysande som han bara inte kan missa och sova en antt i bilen då eller?? HAr dragit på låsbult iaf så att de enda som är löst på bilen är ventilhattarna..

No show, no go, just lights!
fegge_89
28 september 2007 · 1 302 Inlägg

Som sagt så skulle adrenalinet få ett övertag.

GTI-95 low profile
28 september 2007 · 253 Inlägg

xenon skrev:
om ni en dag får ett brev från posten där det står: dit packet har kommit...." så ta du din bil o åker dit går in o när du kommer ut så hänger det en snubbe genom den krossade rutan på din bil o försöker sno din radio/basar/fälgar/det som går att sno,big_smile vad gör du?

Ja du, rätt svårt att tala om rent sådär men jag tror att vi alla här på garaget hade gjort nåt vi skulle ångra några år efter.

Megavirus
28 september 2007 · 100 Inlägg

När jag hade min mazda hände det mig..

jag jobbade natt kom ut till bilen och skulle åka hem klockan va väl runt 04 på morrn..
jag såg att det satt en snubbe i bilen och förstod dire´kt va det va frågan om, det bästa va att jag hade kopplat ur batteriet eftersom jag hade nåt fel på bilen som gjorde att den drog ström, ovanpå detta har jag alltid på mina bilar plockat bort " låsknapparna " dem som sitter i dörrarna som du trycker ner eller upp för att låsa.. så jag smög fram till bilen låste bilen när han satt i och stod kvar.. ringde snuten, dem kom jag låste upp och dem fick han med sig..

sann historia det hände i oktober förra året snubben va en knarkare i 35-40 års ålder...

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång
Pikey
28 september 2007 · 2 283 Inlägg

Jag hade nog ångrat vad jag hade gjort... Men det är ju klart jag skulle inte ångra det om jag inte fick något straff för det big_smile

R.I.P. Michael Jackson!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang