Asfaltsdjungel indianerna

Mackanol
27 september 2007 · 2 079 Inlägg

Är det bara jag som tycker att de verkar som de passar in i kategorin " mest puckade människorna i världen"!!

för er som inte vet vad de är för grupp så är det en grupp med människor som springer omkring i natten och släpper ut luft ur däcken på alla SUV:ar de kan hitta, för att de tycker att de dricker onödigt mycket bensin.

Senast redigerat av Mackanol (27 september 2007)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
-Bergan-
27 september 2007 · 178 Inlägg

Mackanol skrev:
Är det bara jag som tycker att de verkar som de passar in i kategorin " mest puckade människorna i världen"!!

Va e de för nåt? hmm

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!
Mack Forum- och sitemoderator
27 september 2007 · 26 164 Inlägg

-Bergan- skrev:

Mackanol skrev:
Är det bara jag som tycker att de verkar som de passar in i kategorin " mest puckade människorna i världen"!!

Va e de för nåt? hmm

Det undrar jag också..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mackanol
27 september 2007 · 2 079 Inlägg

tur att jag redigerade mitt första inlägg precis i tid:D

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Mack Forum- och sitemoderator
27 september 2007 · 26 164 Inlägg

Mackanol skrev:
tur att jag redigerade mitt första inlägg precis i tid:D

Hahaha...jaha dom tongue
Jao. Finns ju vettigare sätt att "demonstrera".

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
-Bergan-
27 september 2007 · 178 Inlägg

HAHAHA, fan va totalt meningslösa kräk. Va de dummaste jag hört HAHA lol

Senast redigerat av -Bergan- (27 september 2007)

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!
v8rickard Gammelbilsnörd
27 september 2007 · 450 Inlägg

idioter, såg det där lilla inslaget på svt för en stund sedan. Massa konstig vänsterfolk antagligen, kan säga att om någon gjort så på min bil hade det knappast bidragit att jag bytt in min jänkare mot en micra. Kommer ändå alltid köra bilar som drar minst 2 liter milen.

Mackanol
27 september 2007 · 2 079 Inlägg

hehe, hade jag upptäckt någon som låg å tafsa på mina hjul så skulle det smälla vill jag lova!tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
v8rickard Gammelbilsnörd
27 september 2007 · 450 Inlägg

ja det e ett som e säkert! Fattar inte hur dom tror folk skall byta ut sina bilar pga några gröngölingar springer runt o pyser. Man går ju bara till motattack och köper en likadan bil igen. Har man en wc90 har man det av någon anledning, troligen e detta folk luspanka o har inte råd att ens tanka moppen, därav avundsjukan

Senast redigerat av v8rickard (27 september 2007)

TFkarlsson Varningar. 36
27 september 2007 · 1 200 Inlägg

Fifflar nån med min schnabel och pyser ut luften eller nånting annat kramar jag luften ur den som gjorde det sen smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Mackanol
27 september 2007 · 2 079 Inlägg

så är det nog, om man har det som jag så hade det varit jättebra med en statsjeep, bor långt borta i ingenstans mitt i en skog men åker ändå in till storstaden dagligen, och gör man det så vill man väl fan inte komma till sin bil å inte ha nån luft i hjulen, tänk om man har bråttom iväg eller nåt, så kommer man ingenstans. kul

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
chrgus 119 Hk/Liter
27 september 2007 · 246 Inlägg

v8rickard skrev:
ja det e ett som e säkert! Fattar inte hur dom tror folk skall byta ut sina bilar pga några gröngölingar springer runt o pyser. Man går ju bara till motattack och köper en likadan bil igen. Har man en wc90 har man det av någon anledning, troligen e detta folk luspanka o har inte råd att ens tanka moppen, därav avundsjukan

Stor toalett?

OT: nä, inte fan får det folk att tänka om, blir nog bara trärtom.
Folk blir irriterade och det hela blir bara en ond cirkel där båda parterna krigar mot varandra..

Move your mind
v8rickard Gammelbilsnörd
27 september 2007 · 450 Inlägg

chrgus skrev:

v8rickard skrev:
ja det e ett som e säkert! Fattar inte hur dom tror folk skall byta ut sina bilar pga några gröngölingar springer runt o pyser. Man går ju bara till motattack och köper en likadan bil igen. Har man en wc90 har man det av någon anledning, troligen e detta folk luspanka o har inte råd att ens tanka moppen, därav avundsjukan

Stor toalett?

OT: nä, inte fan får det folk att tänka om, blir nog bara trärtom.
Folk blir irriterade och det hela blir bara en ond cirkel där båda parterna krigar mot varandra..

ojdå, har nog vart upp för många timmar detta dygn... snart kudden o imorn iväg te jobbet, volvo lastvagnar... undrar vad dessa folk tycker om 16liters dieslar på 660hk som lätt ligger o drar 5liter milen.. jaja, finns folk te det mesta... Närmaste stadsjeep jag har e en volvo valp (jeep) den släpper nog ut mer skit än de flesta andra bilar på marknaden... fet bränsleförbrukning och nada avgasrening... Betalar man 12 kr litern skall det fanken släppa ut mycket skit oxå! (det där sissta menade jag nog inte...)

Hakan_J
27 september 2007 · 380 Inlägg

Ja vilka dårar,bevisar väll än en gång att det finns folk som har alldeles för lite vettiga saker att sysselsätta sig med,bättre att dom skaffade sig jobb istället,förbannade hippies.

Mackanol
27 september 2007 · 2 079 Inlägg

hehe, tacka vetja en gammal fm9 eller en gammal scania eller nåt sånt skojigt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang