BMW 328 96:a Montrealblå Stulen i Umeå natten till lördag.

328Kompressor
29 september 2007 · 3 Inlägg

Mellan kl 12.00 inatt och 07.00 i morse blev min bil stulen.
För info och bilder är det bara att kolla in min bil här på garaget.

Tipps som leder till återfinnande belönas.!

BMW 328i (1996)
Rlundgren Långtradarchaffis
29 september 2007 · 224 Inlägg

fan va tråkigt sad Att folk inte kan skilja på ditt o mitt, man blir förbannad!    Hoppas det löser sig och att du får tillbaka bilen o att dom inte förstört den!

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
328Kompressor
29 september 2007 · 3 Inlägg

Jo nog blir man arg alltid.
Och att sno bilen på en fredagsnatt och allt. det är rätt så mycket folk ute då. med bussar som kör förbi parkeringen flera ggr per timme osv.

Hoppas ju att jag får tilbaka den. Men frågan är ju bara hur mycket som dom kört sönder, eller snott helt enkelt.

Kan ju bara vara en tom kaross kvar när den återfinns.

BMW 328i (1996)
GTI-95 low profile
29 september 2007 · 253 Inlägg

Ledsen som fan för din skull, verkligen! inte kul o höra då jag själv köpte en 328 under veckan!

John87 Stolt Volvoägare
29 september 2007 · 4 913 Inlägg

Bara att börja kolla på blocket efter dina bilder då.
Inte mycket annat man kan göra än att beklaga sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
328Kompressor
29 september 2007 · 3 Inlägg

Nej tyvär så kan man ju inte göra så mycket åt saken. annat än att hoppas att någon hittar den hel osv.
Men det är nog bara att glömma. Antingen står den sönderplockad i nått garage eller så är den på väg ut ur landet.

För att kunna kringå startspärren osv för att bara sno den och köra sönder känns inte så troligt. Krävs ganska stor kunskap och utrustning för det. + att det nog skulle ta lite för lång tid för att göra det på en almänn parkering.
Kan ju se lite misstänkt ut.

BMW 328i (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang