Board på en volvo 240.

snowrider89 Små kåt i mercedes ! ^^,
1 oktober 2007 · 71 Inlägg

Hur långt ner får en board gå på framrutan? tänkte på besikningen vad dom säger där? tongue

Varför heter det "kofångare" när de lika gärna kunnat heta "getfångare" elr "renfångare" ? :P
Mercedes w124 "Ny projektet" (1993)
turbotompa fritidsprofessor
1 oktober 2007 · 1 197 Inlägg

Har inga siffror att komma med, men denna var iaf godkänd. inge gnäll från varken lilla blå eller sbp...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=104450

snowrider89 Små kåt i mercedes ! ^^,
1 oktober 2007 · 71 Inlägg

Okej men då borde min vara laglig oxå! big_smile

Varför heter det "kofångare" när de lika gärna kunnat heta "getfångare" elr "renfångare" ? :P
Mercedes w124 "Ny projektet" (1993)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
1 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

tittar du på rutan så är det ett streck på minst en av sidorna (osäker på om det är på båda)
ser ut som ett " T " fast uppochner.. så långt får du ha board i rutan!
Har hört nåt om ett A4 från ratten men vet inte säkert..

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
båge montör och hobby mekaniker
1 oktober 2007 · 2 672 Inlägg

ska sitta små sträck i utkanterna på rutan om hur långt ner boarden får gå, är polisen snäll så kan den gå ner 1-1,5 cm nedanför utan att han skriver, men ber dig att ta bort den wink

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
dj_padde
1 oktober 2007 · 1 813 Inlägg

jag vet inte hur långt ner min bord går men besiktningen sa inget idag på skodan.. å jag har alltid haft bord i mina bilar.. och jag har aldrig haft några problem med besiktningen lr polisen..!! om du köper en färdigköpt så e den lagom å laglig tex på dekaltrim lr nått sånt.. men ska du göra egen så gör en lagom kolla på mina bilder så ser du på ett ungefär..!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
vman_85
1 oktober 2007 · 87 Inlägg

dj_padde skrev:
jag vet inte hur långt ner min bord går men besiktningen sa inget idag på skodan.. å jag har alltid haft bord i mina bilar.. och jag har aldrig haft några problem med besiktningen lr polisen..!! om du köper en färdigköpt så e den lagom å laglig tex på dekaltrim lr nått sånt.. men ska du göra egen så gör en lagom kolla på mina bilder så ser du på ett ungefär..!!

16 cm har jag hört någonstans

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang