Xenonljus i standardinsatsen

zur_mitte
1 oktober 2007 · 3 Inlägg

Jag har kollat runt en massa på nätet efter ett bra ställe att köpa en xenonkonverteringssats (till H7). Är det nån som kan rekommendera nåt ställe? Alla hävdar ju att just dom är bäst, men det känns bättre att köpa av nån som har fått bra referenser. Så vilka är bra att ha att göra med? Gärna billigt...

Kyro33 BMW
1 oktober 2007 · 67 Inlägg

kika gärna in på www.radicast.se

BMW 320d (2009)
Thorssa
1 oktober 2007 ·

Kyro33 skrev:
kika gärna in på www.radicast.se

Vettiga priser och bra att ha o göra med, rekommenderas starkt.

Koop
2 oktober 2007 · 1 867 Inlägg

www.xenonkungen.se
Trevlig kille, har bara bra grejer, och dom som inte visar sig vara bra byts ut på garanti utan tjafs.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Cascade
2 oktober 2007 · 264 Inlägg

Mitt 8000k xenonljus är köpt hos: www.tillbilen.se
Har aldrig haft några problem med ljuset, vart monterat i över ett halvår nu.
Lyser med blåvitt sken och är väldigt starkt, det gillar jag cool

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
Thorssa
2 oktober 2007 ·

Koop skrev:
www.xenonkungen.se
Trevlig kille, har bara bra grejer, och dom som inte visar sig vara bra byts ut på garanti utan tjafs.

Håller tyvärr inte med där. De länkar till Philips lampguide som inte stämmer till 100%, om du beställer fel pga den så står de inte ens för frakten tillbaka till dem. Dålig service i mina ögon.

AudiZack Living the good Life!
2 oktober 2007 · 585 Inlägg

Thorssa skrev:

Koop skrev:
www.xenonkungen.se
Trevlig kille, har bara bra grejer, och dom som inte visar sig vara bra byts ut på garanti utan tjafs.

Håller tyvärr inte med där. De länkar till Philips lampguide som inte stämmer till 100%, om du beställer fel pga den så står de inte ens för frakten tillbaka till dem. Dålig service i mina ögon.

Har beställt från de xenon satser flertal lampor och allt har funkar bra genom philips lampguide.

Rekomenderar de starkt, om man vet vad man letar efter så hittar man det, annars ringar man de, inte beställa och hoppas på det bästa.

When the flag drops, the Bullshit stops.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang