Resa till Thailand

kl0mp3n
3 oktober 2007 · 186 Inlägg

Hallå hallå.
Det är såhär att tjejen fyller år en dag innan julafton..
Tänkte bjuda henne på en resa till Thailand i februari som julklapp å födelsedagspresent.

Någon som har en aning om hur mycke det kan kosta eller nåt bra bolag som man kan kolla priser och sånt på?

Sköt om er där ute smile
/Micke

B M W
BMW 325 (1992)
AffeBoyen
3 oktober 2007 · 208 Inlägg

thai airways flög jag till thailand med för några veckor sedan.. det tyckte jag var suveränt. kanske är lite dyrare än vissa andra men det kan jag tänka mig är värt dom pengarna..

vart till thailand tänkte du åka?

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)
Pillevinken
3 oktober 2007 · 406 Inlägg

Jag har flugit med thai och med lufthansa... lägg till dom extra pengarna som thai kostar. Tar 10-12 timmar med thai och är direkt flyg. KOstade 7500 för mig. Från den 1e till den 30 dec.
Prova sök på pricerunner. Lr gå in till någon resebyrå, ingen sån charterresebyrå som ving då. Boka bara flyg, hotell är inga probs att fixa därnere. Eventuellt får du 2 nätter på hotell i priset med flyget.
Bra julklapp btw, det förtjänar flickvännerna (förhoppningsvis) efter alla timmar i verkstan

Lycka till

My way or the highway? I take both sideways
a_glad
3 oktober 2007 · 293 Inlägg

AffeBoyen skrev:
thai airways flög jag till thailand med för några veckor sedan.. det tyckte jag var suveränt. kanske är lite dyrare än vissa andra men det kan jag tänka mig är värt dom pengarna..

vart till thailand tänkte du åka?

Håller med, Thai Air är klockrent. Åkte med dom när jag var dit för ett tag sen. smile

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
kl0mp3n
3 oktober 2007 · 186 Inlägg

Pillevinken skrev:
Jag har flugit med thai och med lufthansa... lägg till dom extra pengarna som thai kostar. Tar 10-12 timmar med thai och är direkt flyg. KOstade 7500 för mig. Från den 1e till den 30 dec.
Prova sök på pricerunner. Lr gå in till någon resebyrå, ingen sån charterresebyrå som ving då. Boka bara flyg, hotell är inga probs att fixa därnere. Eventuellt får du 2 nätter på hotell i priset med flyget.
Bra julklapp btw, det förtjänar flickvännerna (förhoppningsvis) efter alla timmar i verkstan

Lycka till

Ska kolla upp det smile Tackar

Ah hon förtjänar det smile så hoppas fan hon blir glad.. hade iaf jag blivit ;P

B M W
BMW 325 (1992)
Niinaskyline
3 oktober 2007 · 455 Inlägg

ahh va mysigt smile

kl0mp3n
3 oktober 2007 · 186 Inlägg

Car_Babe skrev:
ahh va mysigt smile

'

Ahh eller hur smile

B M W
BMW 325 (1992)
Kanelbullen
3 oktober 2007 · 1 722 Inlägg

Ä vad fan , Sparar ju flera tusen bara att gå in i bastun lika varmt där big_smile big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
kl0mp3n
3 oktober 2007 · 186 Inlägg

Kanelbullen skrev:
Ä vad fan , Sparar ju flera tusen bara att gå in i bastun lika varmt där big_smile big_smile

Hahaha... haru havet utanför dörren till bastun å billig bärs i hörnet? ;P

B M W
BMW 325 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang