Bas/slutsteg från stylingbutiken.

Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

Tjena, Har tittat på detta på stylingbutiken, nån som vet om grejorna är bra och nått och ha? Och ingen som har nått ljud från stylingbutiken så man vet om de är bra?


Slutsteg:
http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … Id=STS-500

Bas:
http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … Id=CBX1060

// FIlip

NEXT
10 oktober 2007 · 49 Inlägg

Jag köpte en baslåda därifrån med slutsteg till. Precis som förväntat vid köpet är det det billigaste kina man kan hitta. Typ.
Vill du ha lite bas i skuffen å inte vill lägga några direkta pengar så går d bra.
Men inte mer..

Jag hade satsat 1000:- extra å fått riktiga grejer!
//Oscar

Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

Men har runt 1000-1500kr att köpa för, nån som har ett bra kit? Har fått tips på att köpa alpha gas på brl, men kan inget om sånnt där, så därför söker jag hjälp:P

Edit: Mds har ju ett kitt för 1299 med slutsteg o bas, nått o ha?

Senast redigerat av Glader9991 (10 oktober 2007)

NEXT
10 oktober 2007 · 49 Inlägg

Som sagt. Har fått bekräftat av min nuvarande sponsor att stylingbutiken ljud LÅNGT ifrån är något att satsa på!

Har ingen erfarenhet av varken GAS och MDS men det är klart bättre grejer än det andra.
Har svårt att bedöma om MDS-kitet är bra eller inte. Men dåligt är det förmodligen inte då det är många som använder deras grejer.

Lycka till!

luunggan
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

min brorsa har 2 sådana basar fast 12":are som han driver med ett dls ca21 steg. jag själv tycker att dom spelar ganska bra för den pengen som dom kostade. kanske inte är något för finliraren, men till nån som vill ha ett skönt dunk skulle jag rekomendera dem. fast vet inte hur det är med 10" dock, men borde vara snarlikt.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Stylingtraffar
10 oktober 2007 · 6 Inlägg

skit punkt slut...

Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

Stylingtraffar skrev:
skit punkt slut...

Okej, men vad ska jag ha då? MDS sakerna verkar himmla intressant, men vill veta om de är nått o ha?


Nån som vet nått om denna bas? http://www.blocket.se/vi/11586863.htm?ca=14_s

Senast redigerat av Glader9991 (10 oktober 2007)

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
10 oktober 2007 · 2 009 Inlägg

Köp begagnat...
Man behöver int leta länge för att hitta ett fynd.
Finns massvis på blocket.

Köpte själv ett kicker impulse 6 kanals steg och 2 comp 10"are i fabriksbyggd låda med kicker galler och en halv påse grova kablar för 1500:-

Dom grejerna spelar bättre än vilket kina krap man bara kan hitta.
Ska ha detta i min köra skräp bil så jag ville inte betala för mycket för sakerna.
Så leta lite ska du se att du hittar bra saker istället för att köpa skit som du kommer bli missnöjd med.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

BMTech skrev:
Köp begagnat...
Man behöver int leta länge för att hitta ett fynd.
Finns massvis på blocket.

Köpte själv ett kicker impulse 6 kanals steg och 2 comp 10"are i fabriksbyggd låda med kicker galler och en halv påse grova kablar för 1500:-

Dom grejerna spelar bättre än vilket kina krap man bara kan hitta.
Ska ha detta i min köra skräp bil så jag ville inte betala för mycket för sakerna.
Så leta lite ska du se att du hittar bra saker istället för att köpa skit som du kommer bli missnöjd med.

Hur vet man att sakerna fungerar när man kmr och ska köpa nått då?

_Spawned_ Maskinförare
10 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

Glader9991 skrev:

BMTech skrev:
Köp begagnat...
Man behöver int leta länge för att hitta ett fynd.
Finns massvis på blocket.

Köpte själv ett kicker impulse 6 kanals steg och 2 comp 10"are i fabriksbyggd låda med kicker galler och en halv påse grova kablar för 1500:-

Dom grejerna spelar bättre än vilket kina krap man bara kan hitta.
Ska ha detta i min köra skräp bil så jag ville inte betala för mycket för sakerna.
Så leta lite ska du se att du hittar bra saker istället för att köpa skit som du kommer bli missnöjd med.

Hur vet man att sakerna fungerar när man kmr och ska köpa nått då?

Blir lite som att "köpa grisen i säcken" om det inte är i närheten så du har möjlighet att provlyssna på grejjerna.. annars kanske du har nån bekant som kan kolla åt dig. ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
10 oktober 2007 · 2 009 Inlägg

Det är ju en liten chansning om du inte får provlyssna sakerna först.
Annars tycker jag den risken är mindre än att man köper nya skitsaker som inte låter bra..
Det importeras kina prylar för fulla muggar idag och det mesta är faktiskt crap...

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

_Spawned_ skrev:

Glader9991 skrev:

BMTech skrev:
Köp begagnat...
Man behöver int leta länge för att hitta ett fynd.
Finns massvis på blocket.

Köpte själv ett kicker impulse 6 kanals steg och 2 comp 10"are i fabriksbyggd låda med kicker galler och en halv påse grova kablar för 1500:-

Dom grejerna spelar bättre än vilket kina krap man bara kan hitta.
Ska ha detta i min köra skräp bil så jag ville inte betala för mycket för sakerna.
Så leta lite ska du se att du hittar bra saker istället för att köpa skit som du kommer bli missnöjd med.

Hur vet man att sakerna fungerar när man kmr och ska köpa nått då?

Blir lite som att "köpa grisen i säcken" om det inte är i närheten så du har möjlighet att provlyssna på grejjerna.. annars kanske du har nån bekant som kan kolla åt dig. ?

Ja, men en stor fördel me nya saker är ju att de finns garanti, därför vill jag helst ha nytt!

http://www.mds.se/?artnr=PKTC212

De är jag intresserad av!

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
10 oktober 2007 · 2 009 Inlägg

köp hällre ett sånt här då för det kommer låta iallafall hyfsat bra,
Och bra med tanke på pengarna http://www.blocket.se/vi/12466666.htm?ca=22_s

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
klimpan
10 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

jag köpte en avnt 12 tums bas på www.netonet.se den funka kanon spelar både fint och dunka på redigt bra. ha hafft den nu i 1 år och den funka fotfarande bra smile och sen om du ute efter billiga saker så finns ju proson me=) bara för det är billigt så betyder det inte att det är skit i alla fall inte alla saker smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
10 oktober 2007 · 956 Inlägg

klimpan skrev:
jag köpte en avnt 12 tums bas på www.netonet.se den funka kanon spelar både fint och dunka på redigt bra. ha hafft den nu i 1 år och den funka fotfarande bra smile och sen om du ute efter billiga saker så finns ju proson me=) bara för det är billigt så betyder det inte att det är skit i alla fall inte alla saker smile

Tack för svaren! Va ligger den där baslådan på som du skicka bmtech?

Klimpan, hur mycket ligger den där basen på,vad kosta den och har du länk?
Blev lite mkt frågor där:S

klimpan
10 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

gå in på www.netonnet.se sen in på bil stereo sen in på basar där ser du en avant 12 tums bas. jag köpet det me ett mutant steg för 999kr tro det kostade då nu är det nog billigare. går inte att länka till basen direkt tyvärr. men den ligger på 200 watt rms och 400 max watt steget jag ha är på 80 rms men jag ha bryggat så det är på 120 watt nu tro det va. säg till om du hittar det eller inte annars å kan jag hjälpa mera smile

Senast redigerat av klimpan (10 oktober 2007)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
10 oktober 2007 · 2 009 Inlägg

allt står ju i annonsen du kan även gå in på www.dnbilradio.se och kolla på paket så finns det där.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
scorpio-94
10 oktober 2007 · 162 Inlägg

klimpan skrev:
jag köpte en avnt 12 tums bas på www.netonet.se den funka kanon spelar både fint och dunka på redigt bra. ha hafft den nu i 1 år och den funka fotfarande bra smile och sen om du ute efter billiga saker så finns ju proson me=) bara för det är billigt så betyder det inte att det är skit i alla fall inte alla saker smile

vad gav du för basen?

klimpan
10 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

scorpio-94 skrev:

klimpan skrev:
jag köpte en avnt 12 tums bas på www.netonet.se den funka kanon spelar både fint och dunka på redigt bra. ha hafft den nu i 1 år och den funka fotfarande bra smile och sen om du ute efter billiga saker så finns ju proson me=) bara för det är billigt så betyder det inte att det är skit i alla fall inte alla saker smile

vad gav du för basen?

ja du just nu kostar den 649kr tro jag jag köpte paket me slusteg för 900 eller om det va 999kr.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
scorpio-94
10 oktober 2007 · 162 Inlägg

Lägg lite extra pengar och köp något vettigt Glader9991, det tror jag du har mer glädje av. Du får inga bra grejjer för 500-600:-

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang