Bas/slutsteg från stylingbutiken.

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
10 oktober 2007 · 277 Inlägg

jag hade hellre sattsat på det kittet med mutant X..mer kvalite över grejerna..än allt annat som visats i denna tråd

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
klimpan
10 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

inget illa mennat men allt är inte skit av egen erfarenhet så ha just den basen jag ha köpt funka kanon och även andra som ha den basen fast 10 tum då ha också varit nöjda. men men visst lägg till lite pengar till och du få en bättre.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

Tack för svaren alla.

Först: klimpan www.netonnet.se sen sök på 110634 , är de det kittet?

Sen: Hitta lite andra saker på netonnetsom verkar vara intressant, men precis som förut vet jag inte om det är nått o ha:
www.netonnet.se sen sök på 108658.

Och ni som tyckte att inget var bra, kan ni länka nått som ni gillar och är innom min pris mån?

Tagg3N Konsult
11 oktober 2007 · 1 247 Inlägg

Jag har en aktiv låda från BRL som fungerar bra, men jag tror någon nämnde det tidigare, det är inget finlir.. jag är trött på min och är ute efter mer och bättre men ekonomin sätter stopp .. lådan jag har heter GAS A112-BP och kostar 1495:- . 600w element och 120w steg.. gå in på http://www.brl.se och sök.. inget att hänga i julgranen men det låter iaf tongue

Senast redigerat av Tagg3N (11 oktober 2007)

Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

Okej, Ska kolla. Men kolla på dne där mutant basen. Den ligger max på 250watt, mds:en ligger på 500watt max och 250 rms, de är de dubbla i kraft!

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

108658 den mennar jag smile tro du hadde skrivit det me.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

klimpan skrev:
108658 den mennar jag smile tro du hadde skrivit det me.

Jag skrev en annan=), men kollade på den där med, spelar den bra eller?

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

Glader9991 skrev:

klimpan skrev:
108658 den mennar jag smile tro du hadde skrivit det me.

Jag skrev en annan=), men kollade på den där med, spelar den bra eller?

jag tycker att den spelar bra och va jag ha hört så tycker andra de me fast dom ha ju hafft tio tum och jag ha ju en 12 men den upp fyler minna krav smile men den du skickade till mig förs kan ju vara bra me finns ju rätt många på netonnet så jag tro dom flesta spelar bra. men jag är nöjd me min som sagt smile ha ju lite vilken bil man ha me.

Senast redigerat av klimpan (11 oktober 2007)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

klimpan skrev:

Glader9991 skrev:

klimpan skrev:
108658 den mennar jag smile tro du hadde skrivit det me.

Jag skrev en annan=), men kollade på den där med, spelar den bra eller?

jag tycker att den spelar bra och va jag ha hört så tycker andra de me fast dom ha ju hafft tio tum och jag ha ju en 12 men den upp fyler minna krav smile men den du skickade till mig förs kan ju vara bra me finns ju rätt många på netonnet så jag tro dom flesta spelar bra. men jag är nöjd me min som sagt smile ha ju lite vilken bil man ha me.

Det är en maxda 323 87. Men hur många watt/rms ligger slutsteget/basen på? 12" är jag intresserad av, för de var den du hade va?

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

Glader9991 skrev:

klimpan skrev:

Glader9991 skrev:

Jag skrev en annan=), men kollade på den där med, spelar den bra eller?

jag tycker att den spelar bra och va jag ha hört så tycker andra de me fast dom ha ju hafft tio tum och jag ha ju en 12 men den upp fyler minna krav smile men den du skickade till mig förs kan ju vara bra me finns ju rätt många på netonnet så jag tro dom flesta spelar bra. men jag är nöjd me min som sagt smile ha ju lite vilken bil man ha me.

Det är en maxda 323 87. Men hur många watt/rms ligger slutsteget/basen på? 12" är jag intresserad av, för de var den du hade va?

japp det är en 12 tums jag ha och den är på 200 watt rms och slustegt är på 80 men du kan ju brygga de så får du ut mera efekt. passa nog bra i din bil skulle jag tro men jag ha ju aldrig ägt en sådan jag vet inte men tanke på att den är rätt öppen så skulle väll låta bra i den me smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

klimpan skrev:

Glader9991 skrev:

klimpan skrev:

jag tycker att den spelar bra och va jag ha hört så tycker andra de me fast dom ha ju hafft tio tum och jag ha ju en 12 men den upp fyler minna krav smile men den du skickade till mig förs kan ju vara bra me finns ju rätt många på netonnet så jag tro dom flesta spelar bra. men jag är nöjd me min som sagt smile ha ju lite vilken bil man ha me.

Det är en maxda 323 87. Men hur många watt/rms ligger slutsteget/basen på? 12" är jag intresserad av, för de var den du hade va?

japp det är en 12 tums jag ha och den är på 200 watt rms och slustegt är på 80 men du kan ju brygga de så får du ut mera efekt. passa nog bra i din bil skulle jag tro men jag ha ju aldrig ägt en sådan jag vet inte men tanke på att den är rätt öppen så skulle väll låta bra i den me smile

Men de är inte så mycket ju, men de kostar ju mycket och bygga på det sen, men nu vet jag faktiskt inte om jag ska köpa de där eller inte, Usch vad jobbigt det är och köpa baslåda!!!hmm

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

bero på vad man lyssnar på musik me . jag lyssnar lite på allt och 200 watt ha räkt till den är ju 400 watt max me men jag vet det är svårt att välja. men ett tips kolla inte för på watt. jag va me lite sketiskt när jag skulle köpa  med jag blev nöjd så smile men kolla lite och se vad du me hitta. ha du nenonet där du bor- så fall åk och kolla lite  sen ha du ju 30 daggars öppet köp så om du inte skulle vara nöj så är det bara att lämna tillbaka den tongue fast det är ju jobbigt . men kolla lite till finns ju som sagt andra basa på den sidan me.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
VolvoDanne_
11 oktober 2007 · 324 Inlägg

Jag är väldigt nöjd med mina 2 10tummare från Avant, Spelar riktigt bra för den pengen.

Denna menar jag : http://www.netonnet.se/index.asp?iid=57450

//Danne

Senast redigerat av VolvoDanne_ (11 oktober 2007)

Eh? Jaha! Okej!
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

Ingen som ´har en liten film? för lutar åt att de kanske blir avant nu:)

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

jag kan ju spela in en snutt men det blir ju ingen bra kvalite me mobilen tongue

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

klimpan skrev:
jag kan ju spela in en snutt men det blir ju ingen bra kvalite me mobilen tongue

Hehe okej, men nu kmr de som är typsikt mej, nu när jag vet vad jag ska ha för bas, så vet jag itne om jag ska köpa separat bas eller ett kitt, skulle va kul me två 12", men då vet jag ju inte vad förslutsteg jag ska ha.

Ni får ursäkta mej:|

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

hehe ingen fara  jadu slusteg vet jag inte men det är två kanaligt det som jag köpte till då i pakete som det ska bli rätt men om den orka driva två basar vet jag inte. men min låter även bra om jag kör den på vanligt me asså 80 watt ut till basen men som sagt vet inte om den orka driva två basar  fast dom är lätt drivna.  testa me en förs sen kan du ju köpa en bas till smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Glader9991
11 oktober 2007 · 956 Inlägg

Okej får se=), men de här märket proson då? Är de bra? Hur är de gemfört me avant?

klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

jag ha en hemmabio bas ifrån prosen men den kostade ju 2500kr så det går ju inte att gemför en hemmabio bas  men vad jag ha hört så ska dom dunka på bra. ska se om jag kan plocka fram en bas så kan du få kolla på den. jag försökte att spela in en film men ljudet va kasst när man spela in på mobilen så det blir ju lite fel.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
klimpan
11 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=2712 där är en baslåda me dubbla 12 vet ej hur dom låter. http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1618  och där är ett 12 tums element i från prosn vet inte heler hur dom låter dock bara 250 watt max så jag vet inte hur många rms det är.

Senast redigerat av klimpan (11 oktober 2007)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang