Så jävla förbannad - idioter på motorhuven

axelj Assumption is the mother of all fuck ups!
11 oktober 2007 · 764 Inlägg

Måste fan skriva av mig lite - är så jävla förbannad..

Var och hälsade på lite på en fest igårkväll, tänkte att jag kunde köra lite om några polare vill ha skjuts.. Går in och umgås lite med folket, och när jag sedan ska hem vid 23-tiden - tro fan det ligger två idioter på min motorhuv, varav en såndär svartklädd människa iklädd NITAR.. VEM I HELVETE ÄR SÅ DUM???

Springer fram och gormar åt dom som någon annan jävla idiot, sliter av dom från huven och hittar en jävla repa genom lacken, typ 30 cm lång mitt på huven.. dessutom en massa jävla smårepor överallt.. Så jävla förbannad blir jag, står och skällar ut dom efter noter, är nära på att klippa till dom båda två men sansar mig - tur var väll det smile (inte så bra vid ev. polisanmälan)

Dessutom går båda två i parallellklasser till mig, så jag vet precis vilka de är och vad de heter.. Har ringt dom nu på morgonen och krävt en omlackering av hela bilen, eftersom det kommer bli nyansskillnad om man bara lackar huven, vilket jag inte tänker gå med på..
Annars blir det polisanmälan..

Var bara tvungen att skriva av mig lite...

BMW-328I
11 oktober 2007 ·

axelj skrev:
Måste fan skriva av mig lite - är så jävla förbannad..

Var och hälsade på lite på en fest igårkväll, tänkte att jag kunde köra lite om några polare vill ha skjuts.. Går in och umgås lite med folket, och när jag sedan ska hem vid 23-tiden - tro fan det ligger två idioter på min motorhuv, varav en såndär svartklädd människa iklädd NITAR.. VEM I HELVETE ÄR SÅ DUM???

Springer fram och gormar åt dom som någon annan jävla idiot, sliter av dom från huven och hittar en jävla repa genom lacken, typ 30 cm lång mitt på huven.. dessutom en massa jävla smårepor överallt.. Så jävla förbannad blir jag, står och skällar ut dom efter noter, är nära på att klippa till dom båda två men sansar mig - tur var väll det smile (inte så bra vid ev. polisanmälan)

Dessutom går båda två i parallellklasser till mig, så jag vet precis vilka de är och vad de heter.. Har ringt dom nu på morgonen och krävt en omlackering av hela bilen, eftersom det kommer bli nyansskillnad om man bara lackar huven, vilket jag inte tänker gå med på..
Annars blir det polisanmälan..

Var bara tvungen att skriva av mig lite...

vad ska man säga? idioter finns det gott om, dom lär sig aldrig för i helvete. du ska fan ha den lackad annars förklarar du väl krig? roll

bazooka_
11 oktober 2007 · 406 Inlägg

fy fan vilka ärthjärnor, det där måste dom ju betala för. Jag blir själv så jävla förbannad  bara jag hittar kattspår på huven sad

:DPlattan i mattan:D
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
11 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Vilka puckon. Dem har förmodligen inga bilar alls eller om dem har det så ser väl dem ut som skit.

Hatar folk som håller på och sitter och står och gnider sig på min bil. Skäll ska dem ha! =P



Hoppas fan att dem pröjsar för ny lack.

I do it my way
Bostrom RS
11 oktober 2007 · 886 Inlägg

Hoppas du får ersättning. Skulle bli helt förstörd om det hände min bil!

Focus RS
decib3L Körv
11 oktober 2007 · 3 535 Inlägg

vafan! yikes Jävla tattare!

Truckdriving Man
Legolol
11 oktober 2007 · 169 Inlägg

hade nitat dem sen kört över asen rappat dem med deras nit bälten hoppas dem betalar

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
Ravestream
11 oktober 2007 · 285 Inlägg

Jävla puckon, men det där med nyanskillnad stämmer inte , visst om du går till en lackerare som inte kan sin sak kanske. men drar du det vidare så får du nog bara huven i vilket fall utan att kunna välja vem som lackerar, går till en BRA lackerar & fråga vad han ska ha för att lackera huven & begär den summan av dom som gjorde det. det är mitt tips.

har sett lackerare som lackat bara en liten del av en själv tom.

en satans jävla Volvo.
moose46019 study
11 oktober 2007 · 772 Inlägg

du kan ej få hela bilen det kommer bara att bli huven.
men gå till en lackerar få det gjort och kräv dem på pengar.

de kommer ju att gå med på det för annrs det en fet rättegångskostnad.

HardCore
11 oktober 2007 · 321 Inlägg

axelj skrev:
Springer fram och gormar åt dom som någon annan jävla idiot, sliter av dom från huven och hittar en jävla repa genom lacken, typ 30 cm lång mitt på huven.. dessutom en massa jävla smårepor överallt.. Så jävla förbannad blir jag, står och skällar ut dom efter noter, är nära på att klippa till dom båda två men sansar mig - tur var väll det smile (inte så bra vid ev. polisanmälan)

När allt är utrett och du fått ny lack. DÅ slår du ner dem smile
Allvarligt talat, de ska både betala och känna lite smärta. Hatar att sånna som inte kan resperktera att vissa värdesätter sina grejer. Som någon annan skrev i tråden, har de egna bilar? Skulle tro att de inte har det.

CarCass CarCass
11 oktober 2007 · 627 Inlägg

Jäkla idoiter! Skulle ha "råkat" slå dom lite grann av bara farten om jag ska vara ärlig.

Men hur som helst så stannade dom kvar och stack inte iväg, liten eloge för att de står för de dom gjort..

Join the Evolution
Jimm
11 oktober 2007 · 1 661 Inlägg

Att det finns så satans mkt drägg alltså. Borde va skott pengar på en sån jävel.
Seröst så ska du nog va ganska nöjd med ny lack på huven, annars får du ju köpa en begagnad huv med samma färg så det matchar. Hellack är kört.

Senast redigerat av Hardjim (11 oktober 2007)

Germax
11 oktober 2007 · 12 086 Inlägg

Nitar, då är de ju punkare/anarkister/kommunister.. du skulle klått upp dem o målat om bilen med deras blod! OBS.. ingen officiell åsikt, men så skulle jag personligen tänkt. tongue

Senast redigerat av JapMax (11 oktober 2007)

chrizz Administratör
11 oktober 2007 · 11 790 Inlägg

"varav en såndär svartklädd människa iklädd NITAR"

haha, sorry, men det var riktigt kul skrivet wink

Tråkigt som fan att du råkat ut för det dock, på dem bara, men håll din inom det som lagen tillåter så blir det nog bra. Har du vittnen till att dem satt på huven? Det kan behövas om du gör en polisanmälan.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Aga_Diff Bärs!
11 oktober 2007 · 3 456 Inlägg

Trist historia. sad

Få skadorna varderade av en lackerare & kräv dom på den summan.
När du fått pengarna lackar du huven mattsvart för en billig peng & lägg resten av pengarna i trim-kassan.

Hoppas det löser sej iaf.

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
HardCore
11 oktober 2007 · 321 Inlägg

JapMax skrev:
Nitar, då är de ju punkare/anarkister/kommunister.. du skulle klått upp dem o målat om bilen med deras blod! OBS.. ingen officiell åsikt, men så skulle jag personligen tänkt. tongue

Eller EMO´s och då ger de ju gladeligen bort sitt blod lol


I wish my lawn was EMO... So it would cut it self.

TheDeadDorkster Dieselgypsy
11 oktober 2007 · 538 Inlägg

Helt ny lack kommer du inte få, men däremot kan du be om en utsprutning på dom närliggande karossdelarna så det inte blir någon nuansskillnad! Jag har det på några ställen på min bil och det ser perfekt ut!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
decib3L Körv
11 oktober 2007 · 3 535 Inlägg

Hela jävla den här EMO-skiten är riktigt störande IMO cool

Truckdriving Man
axelj Assumption is the mother of all fuck ups!
11 oktober 2007 · 764 Inlägg

Pratade med den enes MAMMA nyss (han bor hemma tydligen).. det är verkligen att rekommendera! hon blev skitsur på honom, beklagade verkligen, och sa att hon skulle se till att jag fick pengarna för en omlackering.. Hoppas det håller bara..

Tråkigt som fan att du råkat ut för det dock, på dem bara, men håll din inom det som lagen tillåter så blir det nog bra. Har du vittnen till att dem satt på huven? Det kan behövas om du gör en polisanmälan.

Ja, det finns fan ett tiotal vittnen, så det är nog inga problem.. Konstigt som fan att ingen annan reagerade dock :S..  fattar inte detta...

Akka
11 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

vill veta mer så skriv när du fått reda på mer fakta va som händer smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang