Försäkringsfråga - Mobil

PerArne Mycke vill ha mer...
14 oktober 2007 · 611 Inlägg

Jag har ingen försäkring på mobilen, men ifall den skulle bli stulen eller nåt finns det nån annan försäkring som går in då eller är den bara borta då??

//Per-Arne
bmx
14 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

den går väll på hemförsäkringen?eller har ja fel

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
PerArne Mycke vill ha mer...
14 oktober 2007 · 611 Inlägg

Det är ju de jag undrar också om den gör det eller inte??

//Per-Arne
lingua
14 oktober 2007 · 2 271 Inlägg

beror på, jag har 30K i "lösöre" på min hemförsäkring som täcker upp när man gör en drulle. Har man inte det tror jag det blir svårt, om den inte typ blir stulen i ditt hem eller nåt?

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
PerArne Mycke vill ha mer...
14 oktober 2007 · 611 Inlägg

Ingen som har några fler ideér??

//Per-Arne
MilleN
15 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Att det ska vara så svårt, ring ditt hemförsäkringsbolag och fråga om den täcker stöld. Ingen här vet vad du har för försäkringsvillkor.

Bubbaman Byfåne
15 oktober 2007 · 368 Inlägg

Din mobil går under hemförsäkringen men oftast ligger självrisken på 1500-2k så ofta är det skit samma. Har du en mobil som bara är värd lite mer än självrisken är inte allt arbete värt det. Sitter du med en mobil värd 10k är ju saken lite annorlunda.

PerArne Mycke vill ha mer...
15 oktober 2007 · 611 Inlägg

Ok det ligger till så, jäkla skit! Köpte ju en telefon i somras med abonnemang och efter 3 veckor lyckades jag bada med den....  Nu är den fuktskadad och har sina defekter och det känns ju inte kul att stå å betala på en telefon som är trasig!

Det är iaf en SE K810i som jag haft inne på undersökning och jag har ingen ringsignal på den och dom har provat att byta högtalaren men utan att lyckas så det är kretskortet som pajjat, gick inte att laga. Sen nu så har blixten lagt av också *suck*

Vill ju inte köpa nån skit telefon heller, jag va ju så jäkla nöjd med kameran och skärmen på den!!

jaja får väl öppna plånboken och köpa nån ny grej då... man är ju lite snål också smile

//Per-Arne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang