Go Brud! (äkta vara och inget silikon)

_MaCCe_ Majestas
20 oktober 2007 · 1 319 Inlägg

Lardi skrev:

Louise skrev:
seriöst tycker ni den rumpan är snygg? haha vilket skämt..

vadå har du en snyggare bakdel menar du? big_smile

Nae, nu tkr jag att vi måste få något att jämföra med wink

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

_MaCCe_ skrev:

Lardi skrev:

Louise skrev:
seriöst tycker ni den rumpan är snygg? haha vilket skämt..

vadå har du en snyggare bakdel menar du? big_smile

Nae, nu tkr jag att vi måste få något att jämföra med wink

det är klart jag har.. vad annars? jag gillar den o det är väl det som räknas?tongue jag behöver inte höra att jag är fin eller liknande för att jag ska trivas med min kropp.. Ta mig som jag är eller ta mig inte alls:P
Tycker det är tragiskt med tjejer som håller på o visar upp sig. jag anser iaf att det handlar om att ha dåligt självförtroende när man visar upp sig för att få höra att man är het..

Lardi SQ
20 oktober 2007 · 1 343 Inlägg

dåligt självförtroende? näää.. dom vill väll att fler än bara dom själva ska få se deras snygga och tighta kropp ? big_smile 

men vi har inte fått bevis på att din e snyggare? *-)

Ljudnörd!
PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

Louise skrev:

_MaCCe_ skrev:

Lardi skrev:

vadå har du en snyggare bakdel menar du? big_smile

Nae, nu tkr jag att vi måste få något att jämföra med wink

det är klart jag har.. vad annars? jag gillar den o det är väl det som räknas?tongue jag behöver inte höra att jag är fin eller liknande för att jag ska trivas med min kropp.. Ta mig som jag är eller ta mig inte alls:P
Tycker det är tragiskt med tjejer som håller på o visar upp sig. jag anser iaf att det handlar om att ha dåligt självförtroende när man visar upp sig för att få höra att man är het..

det var verkligen bra skrivet.. tjejer som du är bra mkt trevligare och snyggare än
vad dessa andra tjejer är..

Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

Lardi skrev:
dåligt självförtroende? näää.. dom vill väll att fler än bara dom själva ska få se deras snygga och tighta kropp ? big_smile 

men vi har inte fått bevis på att din e snyggare? *-)

aa joo säkert, jag tror iaf att dom hela tiden måste höra att dom är snygga annars blir dom galna..

haha nee det kommer ni inte få heller, jag vet att det finns dom som tycker jag är ful med mera. men det bryr jag mig helt ärligt inte om. ni får helt enkelt lita på mig. det viktigaste för mig är att hitta en kille som älskar mig som jag är.. sen om ni inte tycker jag är snygg det skiter jag fullständigt itongue

Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

PoulZen skrev:

Louise skrev:

_MaCCe_ skrev:

Nae, nu tkr jag att vi måste få något att jämföra med wink

det är klart jag har.. vad annars? jag gillar den o det är väl det som räknas?tongue jag behöver inte höra att jag är fin eller liknande för att jag ska trivas med min kropp.. Ta mig som jag är eller ta mig inte alls:P
Tycker det är tragiskt med tjejer som håller på o visar upp sig. jag anser iaf att det handlar om att ha dåligt självförtroende när man visar upp sig för att få höra att man är het..

det var verkligen bra skrivet.. tjejer som du är bra mkt trevligare och snyggare än
vad dessa andra tjejer är..

tack det känns bra att höra ibland.. man måste komma ihåg att det finns killar med hjärna. även om inte jag hittat så många hittils:P

ryttersson
20 oktober 2007 · 454 Inlägg

Louise skrev:
seriöst tycker ni den rumpan är snygg? haha vilket skämt..

inte för jag är speciellt stolt över min egen, men jag vill nog iaf påstå att min är snyggare..

hahahhahahahhahahahahha

Horizon
20 oktober 2007 · 296 Inlägg

Omöjligt att ha hetare ass, men vad heter introlåten?big_smile

Rudholm
20 oktober 2007 · 863 Inlägg

Visst ser hon bra ut, kanske över en natt men aldrig som flickvän!
Ligga å gosa med en planka? Nej tack...

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892
undergroundracing
20 oktober 2007 ·

Hmm hängröv ju, sett tightare och finare rumpor än sådär hmm

alminjo SLK
20 oktober 2007 · 610 Inlägg

Mister_Opel skrev:
Visst ser hon bra ut, kanske över en natt men aldrig som flickvän!
Ligga å gosa med en planka? Nej tack...

e din brud hetare?? då vill ja se henne !

nice ass btw

Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

URC skrev:
Hmm hängröv ju, sett tightare och finare rumpor än sådär hmm

kan det helt seriöst vara skönt o ligga o mysa med en sån tjej om kvällarna ? jag skulle iaf inte kunna tänka mig att ligga o mysa med en supermuskulös kille det är ju stenhårt!

Rushman Evolution Garage
20 oktober 2007 · 1 299 Inlägg

Sushikocken skrev:

Ford_Tradegy skrev:
Fy satan va ful brud.. Inte tagit i henne med tång..

naturligt vacker ska det vara.. Å inga jekla bimbos

håller med!

Snacka inte skit om min tjej!

Sky´s the limit...
Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

TFkarlsson Varningar. 36
20 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

låten heter "Luniz - i got five on it"

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Horizon
20 oktober 2007 · 296 Inlägg

TFkarlsson skrev:
låten heter "Luniz - i got five on it"

Ja den ja, men det är ju introt jag vill veta namnet på

Lardi SQ
20 oktober 2007 · 1 343 Inlägg

men inte som flickvänn, men ett ligg hade inte varit fel tongue  haha.. fan va alla ska klaga tongue

Ljudnörd!
Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

Lardi skrev:
men inte som flickvänn, men ett ligg hade inte varit fel tongue  haha.. fan va alla ska klaga tongue

hehe okej:P själv är jag ute efter något mer i livet än bara ett ligg..tongue så jaa jag klagar:P

PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

Louise skrev:
Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

men snälla nån.. inte kan man avgöra om man vill ha henne som flickvän bara på grund
av hennes rumpa heller.. inte jag iaf..
hade hon varit den jag letat efter så hade inte hennes rumpa spelat någon roll..

Jimm
20 oktober 2007 · 1 661 Inlägg

hahah, folk som skriver 10 ggr i tråden.... Det räcker med att skriva en gång att det inte är nåt för er. Och tjejer gillar ni inte titta på tjejer. Då ska ni inte titta, eller ens läsa på en sån här tråd.
Jag tycker hon är sexig och har mysat med många tjejer som är smala och allt va ni klagar på. Det är skönt. Är hon smal så väger hon ju mindre! Skön att ha på sig.
MVH

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang