nån som vet vilket laddtryck som e orginal på en nissan 200sx s13??

steffe105
23 oktober 2007 · 92 Inlägg

tja jag undrar va laddtrycket är orginal på en 200sx s13.. ha de bra tja

wuzz
23 oktober 2007 · 13 Inlägg

om jag inte vill minnas fel så ligger det nånstans runt ~0.7

Evolution Garage
Kornz Solfilmsmontör
23 oktober 2007 · 947 Inlägg

0.7 stämmer bra. Några problem med bilen/laddtrycket eller ?

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
steffe105
23 oktober 2007 · 92 Inlägg

Kornz skrev:
0.7 stämmer bra. Några problem med bilen/laddtrycket eller ?

tja nä har bytt till mycke större turbo å så men behöver byta spridare å så men tängte ställa orginal å se om den går igång först allafall innan jag köper mer saker hehe halva har planat toppen å total renoverat toppen. smile gjort nå kul me din bil? tja

Kornz Solfilmsmontör
23 oktober 2007 · 947 Inlägg

steffe105 skrev:

Kornz skrev:
0.7 stämmer bra. Några problem med bilen/laddtrycket eller ?

tja nä har bytt till mycke större turbo å så men behöver byta spridare å så men tängte ställa orginal å se om den går igång först allafall innan jag köper mer saker hehe halva har planat toppen å total renoverat toppen. smile gjort nå kul me din bil? tja

Hur mycket större turbo snackar vi om här? Du lär nog behöva ett styrsystem till ditt sprut också och en ordentlig mappning på det om bilen ska gå bra först misstänker jag.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
steffe105
23 oktober 2007 · 92 Inlägg

Kornz skrev:

steffe105 skrev:

Kornz skrev:
0.7 stämmer bra. Några problem med bilen/laddtrycket eller ?

tja nä har bytt till mycke större turbo å så men behöver byta spridare å så men tängte ställa orginal å se om den går igång först allafall innan jag köper mer saker hehe halva har planat toppen å total renoverat toppen. smile gjort nå kul me din bil? tja

Hur mycket större turbo snackar vi om här? Du lär nog behöva ett styrsystem till ditt sprut också och en ordentlig mappning på det om bilen ska gå bra först misstänker jag.

nej inte nu jag ska köpa speciella spridare så kan jag mappa å de själv iställett blir billigare å böttre tongue har en killa som holler på med sånt här så han va å kolla på min bil idag. du kanske vet vem Roman e? han brukar skriva massa på zatzy.

Bjoppa
24 oktober 2007 · 23 Inlägg

min laddar 0.8-0.9 är det nå fel då? helt orginal..yikes

Its better to burn out than to fade away
Mercedes 190e 2.3 "Huvudbryt" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang