va gör ni arbetslösa om dagarna?

Ripley333
24 oktober 2007 · 638 Inlägg

behöver lite tipps hur man ska fördriva tiden när man går hemma så va gör ni igentligen?

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
klimpan
24 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

vad ska man göra när man är arbetslös det är drygt som fan ibland just nu sitter jag sj och kolla på film tongue me min hund.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Ripley333
24 oktober 2007 · 638 Inlägg

haha ok då får ja väll skaffa mig en hund big_smile

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
S-Larsson
24 oktober 2007 · 514 Inlägg

Fixar med allt möjligt.. Sitter surfar runt på nätet och sitter på biltjuv och lvlar samtidigt tongue

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
merl
24 oktober 2007 · 202 Inlägg

Söka jobb? smile

mtlca Zippin 40's
24 oktober 2007 · 197 Inlägg

merl skrev:
Söka jobb? smile

Haha word

"Dieselbilar drar minst bensin"
BMW-328I
24 oktober 2007 ·

mtlca skrev:

merl skrev:
Söka jobb? smile

Haha word

Håller med.

ConfuseD
24 oktober 2007 · 57 Inlägg

Synd bara att det är så svårt att få något jobb. Ringer hela tiden och ska fortsätta göra det tills man få något. Nä kanske ta C körkort, då har man jobb sen iallfall

lixer
24 oktober 2007 · 464 Inlägg

jag ser mest på tv sitter vid datorn och söker lite jobb då och då. men då jag är medlem i VIK Bowling så händer det att jag går upp till hallen å spelar ett par serier. Har passat på å köpa ett träningskort så jag betalar ej något för de serier jag spelat, varje onsdag så ser jag oftast på bio då jag sköteer om insläppet i salongen. Man får skapa sig nöjen och aktiviteter så blir vardagen lättare.  men så ser min vardag ut ungefefär.

Ripley333
24 oktober 2007 · 638 Inlägg

hmm jobba påbio låter inte fel big_smiletongue

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
Holme
24 oktober 2007 · 1 417 Inlägg

Vad söker ni för jobb då?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 oktober 2007 · 5 753 Inlägg

sitter vi datorn, spelar tv spel, kollar på tv, grejjar med bilen, åker och umgås med nån polare, åker ut och bara glida runt på stan och kolla på alla flickor som springer runt som yra höns roll... finns väll mkt att göra men skulle hellre ha ett jobb än att vara arbetslös hmm


näe det suger att vara arbetslös... men men

Senast redigerat av _Glenne_ (24 oktober 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Android
24 oktober 2007 · 892 Inlägg

När jag var arbetslös för 1 & ½ år sen så sökte jag jobb, tog körkort och försökte hålla mig aktiv inom mitt "yrke". Men det är sant, det går inte att söka 24 timmar om dygnet så det blev väl lugnt när jag inte hade nått annat att göra. Fy fan för att inte ha något riktigt att göra på ett halvår...man blir ju helt förstörd. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
terazzi
24 oktober 2007 ·

letar jobb alltid,dock inte 24/7 det pallar ingen wink hjälper andra med design av deras projekt wink samt har även en evo replika på G som kanske ska byggas i trakterna med smile
sitter vid stranden då vädret tillåter det,sitter här ^^ hahah big_smile
Spelar spel med,fixar i Photoshop.. umgås med polare med smile

newBadboy
24 oktober 2007 · 340 Inlägg

spelar in amatörporr!! cool

richardoo290 VOLVO for life..
24 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

ConfuseD skrev:
Synd bara att det är så svårt att få något jobb. Ringer hela tiden och ska fortsätta göra det tills man få något. Nä kanske ta C körkort, då har man jobb sen iallfall

yikes

asså, det tar mig 2 dagar att få tag på ett jobb? okey ett skitjobb kanske.. men det är ju alltid nått medans man letar efter ett bättre... tror du har stora möjligheter att få jobb nästan direkt.. men du kanske är lite för åpen? börja långt ner och jobba uppåt!

Ramrod
24 oktober 2007 · 674 Inlägg

ConfuseD skrev:
Synd bara att det är så svårt att få något jobb. Ringer hela tiden och ska fortsätta göra det tills man få något. Nä kanske ta C körkort, då har man jobb sen iallfall

Starta eget kanske.....  smile

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
moose46019 study
24 oktober 2007 · 772 Inlägg

varför går ni inte itll ett bemaningsföretag och får ett jobb i stället för att vara hemma och dega

bmx
24 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

eller gö som jag och greja en praktikplats iaf

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
richardoo290 VOLVO for life..
24 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

nått är ju fel nånstans om man söker jobb i ett halvår och inte kan få tag på ett enda!
det är faktiskt bättre att stå på MCdonalds än att leva på soss..

kan jag få jobb på bara några dar kan ni med, ut o jobba nu grabbar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang