Angående Köp Av Seat

Triggrodamus Kör Lastbil
24 oktober 2007 · 108 Inlägg

Hej alla biltokiga. jag ville bara höra om någon av er har några erfarenheter av Nya seat leon cupra eller fr. Jag funderar på en cupra men undrar är den stabil på vägen tex när de blåser och är den hyfsat tyst inne i cupen.

Och vad tycker ni om denna färgsättningen vit bil och svarta fälgar om nån har lust så kanske ni vill photoshoppa en bbild och skicka till mig.

Och till sist vilken bil hade ni själva tagit av Seat Leon Cupra (240hk) eller Volvo S60 2,4T 2,5T (200-210hk)

Och tycker ni att en seat är värd 244.000.

Är de ett bra byte från min volvo v40 som e ostabil på vägen till en seat leon som e snabb och rapp men vet inte om den e stabilare på vägen fast den har ju 18" fälgar och sportfjädring.

Senast redigerat av Triggrodamus (24 oktober 2007)

Volvo For Life
Volvo S80 (2005)
Marckuess
24 oktober 2007 · 28 Inlägg

Hej!

Jag har en Seat Leon Cupra R -03a, och den går hyffsat stabilt, dock blåser det hårt så känns det ju lite lol och angående tyst inne i cupén, tja.. Det är ju inte supertyst smile lite hörs ju ifrån däcken osv.

En ny seat, vet jag inte vad dom ligger på, och om bytet är bra eller dåligt kan jag inte svara på riktigt smile, men seaten är rätt rolig att köra.

Senast redigerat av plutten (24 oktober 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang