En tråd ang folk som behandlar andra dåligt, eller inte tänker på vad dom skriver här på Garaget och på fritiden.

Ripley333
25 oktober 2007 · 638 Inlägg

orkade inte läsa allt. ska fortstätta senare när jag är lite mer vaken big_smile men förstår vad du vill säga och håller med. starkt av dig. mvh

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
Lalla78 Drifttekniker VA
25 oktober 2007 · 580 Inlägg

Otroligt bra skrivet!

Honda Prelude "bb6" (1998)
Lexus Is250 (2009)
Honda S2000 "AP1" (2000)
decib3L Körv
25 oktober 2007 · 3 535 Inlägg

Mycket bra skriver _Wallis_ smile

OfT:

En arbetskamrat heter Wall i efternamn big_smile

Truckdriving Man
Noiseprojekt
25 oktober 2007 ·

Bugar djupt för mästaren!

BERNI
25 oktober 2007 · 252 Inlägg

bra skrivet!

Got vtec?
Honda S2000 "Den röda." (2003)
klimpan
25 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

väldigt bra skrivet=) jag ha sj svårt att läsa och förstå och att skriva så detta va absolut bra skrivet av dig. blev sj mobbad på grund av att jag va en tillbaka dragen person är det även idag. tillbaka dragen då asså är inte mobbad nu men tycker mycket synd om folk som bli mobbade som inte vågar gå till skolan eller jobbet.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
GurraG INGET ANNAT!!
25 oktober 2007 · 1 725 Inlägg

så grymt bra skrivit.. Har själv varit mobbad faktiskt genom hela min skolgång, fast gymnasiet började jag säga ifrån mer eller vad man ska säga.. men tyvärr så måste jag även erkänna att jag va en av dom som började dricka väldigt mycke alkohol för att dämpa smärtan.. men sen så fick jag hjälp av en psykolog och nu så mår jag bra mycke bättre, och även jag måste säga att jag hade nog inte suttit här utan psykolog hjälp.. Som sagt mycke bra skrivit och folk tänk efter vad ni säger till folk..

AmazingMagz
25 oktober 2007 ·

Mycket bra inlägg! Intressanta kommentarer smile

Maizer
25 oktober 2007 ·

Jag har själv mobbat en del, så jag förstår hur du känner dig! big_smile

Skämt åsido, bra skrivet det jag orka läsa.

Aerodynamik ...
25 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

Känner mig "tyvärr" igen i vissa saker du skriver om.
Högstadiet är ingen trevlig tid. neutral

newBadboy
25 oktober 2007 · 340 Inlägg

Ska nog erkänna att jag har ibland tyckt att folk stavar för dåligt men när man läser ditt inlägg så känner jag mig dum. O andra sidan har jag aldrig påpekat det för ngn att rätta sitt inlägg. Bra skrivet, synd att det alltid är idioter som får synas och får sina åsikter genom isället för intelligenta och hansynsfulla som du verkar vara. Men jag tycker ändå att det kan finnas en risk med att folk stavar slarvigt på nätet. Detta kan ju resultera i att folk inte tänker sig för när de t.ex skickar in en jobbansökan.

Dock kommer jag fortsätta störa mig på och anmärka på inlägg där ngn vill ha hjälp med ngt men orkar knappt beskriva felet och ändå förvängtar sig svar. Såg ngn tråd igår i stil med...

"vad händer om jag kopplar den gröna och röda sladden ihop"... inget bilmärke eller ngn annan info......

Senast redigerat av newBadboy (25 oktober 2007)

Maizer
25 oktober 2007 ·

Aerodynamik skrev:
Känner mig "tyvärr" igen i vissa saker du skriver om.
Högstadiet är ingen trevlig tid. neutral

Ingen trevlig tid!?
Den trevligaste tiden hittills i mitt liv iaf, då kan man göra precis hur fan man vill, och man vågar så mycket mer än nu på äldre dagar big_smile

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
25 oktober 2007 · 277 Inlägg

grymtbra skrivet..
Vet exakt hur det är att bli mobbad osv! Jag var mobbad genom hela min skolgång och har mått skit av det. men åren gick å man lärde sej att bara ta emot skiten å bara strunta i vad folk säger..men idags läget så måste jag lära mej att inte använda händerna när problem dyker upp! mobbningen för min del har gjort så jag har svårt att kontrolera mej själv å kan få grymma raseriutbrott, vilket kan leda till att jag sen mår skitdåligt //A

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
MrCash
25 oktober 2007 · 35 Inlägg

bra skrivet....

Hummer H2 (2004)
MORT
25 oktober 2007 · 137 Inlägg

Yeah dude, mycket bra att du tog upp detta.
Kanske en del får en tankeställare, vet själv att jag förut i mina yngre dagar klanka ner på folk i forum och även i vardagslivet. Men nu när man har mognat till lite så inser man ur onödigt det är att sitta o vara elak mot folk som man inte ens känner. Det värsta är att man kan skriva elaka saker bara för man själv är på dåligt humör, men nu känns det som jag blir snällare för varje år. smile

Tummen upp!

"Shackle-razzle-futzal-craz"
turboforssen Telge Drifting Team
25 oktober 2007 · 5 398 Inlägg

hoppas att alla läser det här nu ganska allvarliga saker å hoppas många får en tanke ställare ord kan såra mer en man kan tro

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Android
25 oktober 2007 · 892 Inlägg

Bra skrivet! Var själv mobbad i låg-, mellan- och högstadiet. Det är fördjävligt.

Visst vore världen ett bättre ställe ifall folk kunde anstränga sig för att respektera varandra och vara lite trevliga, och inte jämt ha den stenhårda "coola" attityden som det ska vara hela jävla tiden.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Pikey
25 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

Läste vartenda ord och måste säga att detta är riktigt sant det du säger.
Har som tur är aldrig varit mobbad men har sett/ser en del saker som man försöker stoppa så bra man kan.
Själv går man 2:an på EL har absolut inga fördomar mot fordonselever då de är mycket roligare än Natureleverna på min skola. Natureleverna är ofta mer hmm... mesiga i alla fall på Kattegattsgymnasiet.

För att komma fram till det jag vill säga är att detta är en sjuhelvetesbra text, denna kan du använda i ett arbete eller något liknande.
På tal om arbete så måste jag säga till er andra att jag gillar ditt musikarbete på videoklipp smile

Peace

R.I.P. Michael Jackson!
__hogberg__
25 oktober 2007 · 1 161 Inlägg

tycker denna tråd skulle klistras..

jävligt bra skrivet smile

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
25 oktober 2007 · 607 Inlägg

Jävligt bra skrivet, vet själv hur de är pga mina intressen (hästar, å bilar) fryste tjejerna ut mig i låg,-mellan stadiet. Men man lär sig att stå på sig och får skinn på näsan. Hoppas många tänker efter  smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang