Värmlänning som ska till sthlm V45, vad finns det att göra där på kvällarna den veckan?

_Wallis_
27 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

dj_aggwa skrev:
hehe,  så du menar att eda finns på kartorna även utanför värmland ? big_smile  hahaha

Ja då! vi har campat där om man räknar med sedan innan ajg föddes, I 23år eller nått, Fasst vi sluta för två årsedan och sålde vagnen då vi tyckte att det var mkt pengar som bara stod. Och att vi var lite trötta påt...
Köpte en "ny" vagn innan sommarn då dom var lite sugna på det, Denna gången en liten och äldre vagn, Som inte gör så mkt om den står..

Jorrå, Ska eventuellt upp te Valfjället i vinter, Drar upp med bruden, och eventuellt vagnen, eller om vi sover i ngn polares vagn där uppe..
Då får du hänga med ut på sjön vi kyrkan å börna! har alltid velat göra de men aldrig hafft körkort när jag vart där! sad smile

Bor du nära Valfjället elle?

Kan du andas kan du dö.
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

_Wallis_ skrev:

dj_aggwa skrev:
hehe,  så du menar att eda finns på kartorna även utanför värmland ? big_smile  hahaha

Ja då! vi har campat där om man räknar med sedan innan ajg föddes, I 23år eller nått, Fasst vi sluta för två årsedan och sålde vagnen då vi tyckte att det var mkt pengar som bara stod. Och att vi var lite trötta påt...
Köpte en "ny" vagn innan sommarn då dom var lite sugna på det, Denna gången en liten och äldre vagn, Som inte gör så mkt om den står..

Jorrå, Ska eventuellt upp te Valfjället i vinter, Drar upp med bruden, och eventuellt vagnen, eller om vi sover i ngn polares vagn där uppe..
Då får du hänga med ut på sjön vi kyrkan å börna! har alltid velat göra de men aldrig hafft körkort när jag vart där! sad smile

Bor du nära Valfjället elle?

Okey, har du vagn vid valfjället eller vid haganäsets camping ? tongue
Hehe, jasså du vill ut på sjön vid köla kyrka låter det som?
Är inte nå sugen på å dra ut med bilen på sjön ja, hade jag haft en riktig skrothög så men inte denna big_smile

Nja, bord inte långt bort men inte direkt gångavstånd om ja säger så. Bor i Åmotfors som du bör ha kört igenom nån gång när du vart häromkring tycker ja smile Där har vi inget med porrbutikerna i charlottenberg å göra tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
_Wallis_
27 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

HAha smile "inge me xxx butiken å göra"  Har nog för mig att din bil brukar stå på parkeringen!  Jovars åmotfors känner man väll till med tongue Förjäkla goa trakter där uppe tycker jag, Ni gå inte misste om något tycker jag, Snarare tvärt om, Slipper den mängd med kriminalitet och droger som är här.. Nä vi låg på Platts: NR1 i Valfjället! VIPkändisar på Campingen  tongue så du har garanterat gått förbi vår husvagn och sett mig med förden delen utan att du vet om det, när du vart i Valfjället!

Kan du andas kan du dö.
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

_Wallis_ skrev:
HAha smile "inge me xxx butiken å göra"  Har nog för mig att din bil brukar stå på parkeringen!  Jovars åmotfors känner man väll till med tongue Förjäkla goa trakter där uppe tycker jag, Ni gå inte misste om något tycker jag, Snarare tvärt om, Slipper den mängd med kriminalitet och droger som är här.. Nä vi låg på Platts: NR1 i Valfjället! VIPkändisar på Campingen  tongue så du har garanterat gått förbi vår husvagn och sett mig med förden delen utan att du vet om det, när du vart i Valfjället!

Har faktiskt aldrig vart på nån av porrbutikerna som finns här runtomkring, skaffade tjej istället big_smile
Hehe, jaså du tycker de ja.. Tycker tvärtom jag, är inte nå för å bo här.. tänkt mig å flytta härifrån snarast mot arvika hållet.
Inga droger och kriminalitet ? hehe, du har då bara åkt igenom du. big_smile
Här finns garanterat allt å köpa i drogväg tongue

Ja jag kanske har gjort de nån gång ja, brukar inte åka mycke skidor nuförtiden men.. smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

Skulle nog döpt om denna tråden till nåt annat verkar det som.. blir bara massa prat om annat än sthlm big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
_Wallis_
27 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

Självklart finns allt att få tag i om man vill,

Men tillgången/åtgången och öppenheten, Sammt Accseptansen
är nog inte den samma där uppe väll? Här är det ju sorligt vad stolta vissa är m,m.

Jasså föresten du litar inte på isen där! fan och.. Jag som trodde han vart säker, känner du ngn dom druttat igenom där? eller hört talas om ngn som gjort det eller?

Kan du andas kan du dö.
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

finns nog rätt gott om folk som går på "kosttillskott" här tror jag.. hörde om det sneast denna vecka då en på jobbet som är ett eller två år äldre än mig körd bil berusad och drogad och satt bilen i diket..

Litar inte på nån is när det gäller att köra ut bilen på, men jag har aldrig hört om nån som gått igenom iaf.. bara en som gick igenom borta vid haganäset för många år sen..

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
_Wallis_
27 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

Okaj, Ja det är väll då fan otroligt att skiten kan sprida sig ända upp dit ut i skogsmark å så. En blir trötter på detta skitsamhälle. Nu ska jag gå och lägga mig! Du får ha det så jädrans gött! Så hörs vi! Tjillivippen!

Kan du andas kan du dö.
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

Ja det är konstigt att sån skit kan komma hit, de e ju knappt så man kan köra på vägarna så måste va svårt å frakta..  nej då men de står i tidningarna varje gång om att tullen eller polisen tagit nån med droger runtomkring här så tongue

Okey, gör så du.. så kan tråden få användas till det den va ämnad för i några timmar iaf.. tills du vaknar igen tongue

Ha de fin fint!  Tjohopp smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

Nu kan ni som vet å vill svara på min fråga big_smile wink wink

Senast redigerat av dj_aggwa (27 oktober 2007)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
27 oktober 2007 · 1 781 Inlägg

finns rätt mycket att göra i sthlm.. finns ju ca en miljon biografer, Pubar, Nöjescentrum som Heron City (Biljard, arcade spel, bowling, bio, resturanger.) dock kallas stället till det passande namnet Heroin City:D

Team Insane Racing
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
28 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

okey, nån mer som har nåt bra förslag att ge mig? smile

mvh

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
-Jonten- Hopplare
28 oktober 2007 · 104 Inlägg

du kan ju gå förbi spubar och kolla på kändisar tongue Nej men det finns bra shopping längs götgatan och drottninggatan, sen så finns det många barer på söder och många fina resturanger på östermalm. Kom hem nyss från Sollentuna och ska du på scandic hotel undrar jag?

Lika lyckat som Melle mels comeback
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
30 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

ja de va väl scandic vi skulle på tror jag tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
30 oktober 2007 · 1 098 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Hörrö det är inte i Billingsfors pappers bruk du fått jobbe eller? åker ju förbi där varjegång man ska te Valfjället, luktar ju gammelt ave :S

Å fy fan.. tongue Häromkring är ju billingen omdöpt till skitingsfors!

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
-Jonten- Hopplare
30 oktober 2007 · 104 Inlägg

Men scandic är asnära tåget så då ere inge problem alls att åka in till stan!
du kan ju alltid åka in till nattklubbar o barer som finns utspritt över hela innerstan.
Sen kan du gå på promenad genom gamla stan på kvällen. det är fint  tycker jag.
Resturanger finns det gott om, Min personliga favorit är vietnamsiskt det är asgott finns på götgatan!

Lika lyckat som Melle mels comeback
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
5 november 2007 · 2 933 Inlägg

Nån som har nåt mer förslag att komma med??
Kommer snart fram till storstan så skulle va tacksamt tongue smile

mvh

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
ghost_boy83 CREW
5 november 2007 · 2 594 Inlägg

skulle jag va du skulle jag beställt porrpaketet och en låda bira på roomservice smile i stället för att gå på nån bar me en massa brats på stureplan

blacken
5 november 2007 ·

Ta en sväng i Tyska brinken ( Gamla stan). där så kan du snubbla över en del ganska trevliga och coola hak. Är det lite käk du vill ha, så precis där Palme knäpptes så finns det en Mongolisk resturang, det är en fast summa som du betalar men sedan så fär du käka till brallan sticker, och du väljer själv vad du vill ha varje gång som du backar smile. Det är som en sorts buffe kan man säga.

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
7 november 2007 · 2 933 Inlägg

Tror vi kommer klara av den här veckan bra faktiskt.. denna kvällen gick åt en brakfest med ABB, allt gratis, fri drcika, tema: oktoberfest. medelålder 50+ ? Trots det så blev det en kanon kväll tillsammans med kurs gruppen. Tyvärr så passade inte drickan mig nå bra så fick tvinga ner jäger och cola men klara inte speciellt många för tycker inte om det heller tongue men nog för att somna gott idag smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang