tatuerings tecknare sökes

TOYOTAMANIAC moklare
27 oktober 2007 · 21 Inlägg

Hej!
Finns det någon som skulle vilja hjälpa med att överföra en ide till papper så jag slipper det när jag kommit till studion. Är så kass på att rita!

catch u on the flipside
_Wallis_
27 oktober 2007 · 4 506 Inlägg

Och om någon vill testa att utöka min arm till en Sleeve så kan ni höra av er till mig med när ni är klara me TOYOTAMANIAC

Kan du andas kan du dö.
__hogberg__
27 oktober 2007 · 1 161 Inlägg

TOYOTAMANIAC skrev:
Hej!
Finns det någon som skulle vilja hjälpa med att överföra en ide till papper så jag slipper det när jag kommit till studion. Är så kass på att rita!

vrf inte gå till studion o få de direkt så de verkligen blir så som han/hon klarar av o inte överdrivet?

TOYOTAMANIAC moklare
27 oktober 2007 · 21 Inlägg

för att jag inte vill uppta deras tid om jag nu har suttit där ett par timmar och sen kanske ändå inte vara nöjd.. då är det ju bättre att sitta hemma och skissa på grunderna innan man går till studion. vill inte göra tattoo´s bara för att ha dom, jag vill ju ha en som man kan vara  riktigt stolt över!

__hogberg__ skrev:

TOYOTAMANIAC skrev:
Hej!
Finns det någon som skulle vilja hjälpa med att överföra en ide till papper så jag slipper det när jag kommit till studion. Är så kass på att rita!

vrf inte gå till studion o få de direkt så de verkligen blir så som han/hon klarar av o inte överdrivet?

catch u on the flipside
mianto
27 oktober 2007 · 191 Inlägg

det ingår ju i arbetet tatueraren gör, bara lufta dina ideer så ritar han/hon upp nåt........tatueraren har garanterat synpunkter på den skiss du gjort ändå.

puff
27 oktober 2007 ·

Om du gör en skiss kanske inte ens tatueraren vill göra den. Mycket bättre att sitta med han/hon och båda kommer med ideér hur den ska bli bra.
Personligen tycker jag att det är roligast att sitta ner och skissa fram en tatuering med tatueraren.
Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang