Nya Getaway in Stockholm 8!!

Hee-Maan
6 november 2007 · 3 113 Inlägg

Ja, fick just reda på att GIS 8 kommer ut med sin release nu i November! big_smile

Ghost Rider är med antar jag tongue

http://www.zatzy.com/shop_cube/images/uploads/gis8_cover.jpg

vad tycks såhär långt? Jag tycker det verkar lovande wink

Semper Fi
FireTraXX DFFL
6 november 2007 · 9 020 Inlägg

Lär väl suga lika mycket som de föregående 7 filmerna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
6 november 2007 · 547 Inlägg

återstår o se hur den blir! 7an va ingen hitt..

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
MawE
6 november 2007 · 517 Inlägg

vilken bil var med i 7an? senaste jag såg var med BMW M3 CSL...

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
turboforssen Telge Drifting Team
6 november 2007 · 5 398 Inlägg

ingen har ju vart nå bra förutom dom första 2 minuterna av den första å så bonus matrialet förstås smile så hoppas den här är bättre då

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Hee-Maan
7 november 2007 · 3 113 Inlägg

Jovisst så är ju 1-2'an bäst big_smile men alltid kul och kolla på de andra också.. fast man kan se på dom två första flera gånger utan att bli uttråkad så snabbt..

MawE skrev:
vilken bil var med i 7an? senaste jag såg var med BMW M3 CSL...

GIS 7 var med M3'an smile

Semper Fi
mjukismagnus
7 november 2007 · 470 Inlägg

Vart har du hittat den där bilden ?

Hittar inte någonstans att det skall komma en 8a hmm

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
dyGGz V70D5
7 november 2007 · 199 Inlägg

Trevligt...

Man lever bara en gång
FireTraXX DFFL
7 november 2007 · 9 020 Inlägg

mjukismagnus skrev:
Vart har du hittat den där bilden ?

Hittar inte någonstans att det skall komma en 8a hmm

Zatzy.

Google is your friend.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Thorssa
7 november 2007 ·

mjukismagnus skrev:
Vart har du hittat den där bilden ?

Hittar inte någonstans att det skall komma en 8a hmm

zatzy.com

Hee-Maan
7 november 2007 · 3 113 Inlägg

Yeas, det är som de säger.. Zatzy är källan! wink

Semper Fi
Kesler
7 november 2007 · 3 650 Inlägg

7:an sög ju! hoppas det e lite fler snutar i denna tongue

Hee-Maan
7 november 2007 · 3 113 Inlägg

CarCass skrev:
haha, väntade på att den här tråden skulle dyka upp här... "lite" efter om man ser till zatzy smile

haha jo smile visst är man lite efter.. tongue

Men det är ju Garaget som gäller.. wink Zatzy är bra till andra saker big_smile

Semper Fi
bazooka_
7 november 2007 · 406 Inlägg

Aha audi rs4 el? skulle va kul att se samma upplägg som i gis 2, fast med en råtrimmad volvo och en lika råtrimmad saab, men audi går ju det med=),

:DPlattan i mattan:D
zovix Maskinbefäl
7 november 2007 · 1 038 Inlägg

Förtår inte detta fenomen; köra sjukligt fort på allmän väg, bli jagad av polisen och spela in en film och käna pengar på det?

De här filmerna inspirerar verkligen till fortkörning och det tycker jag är vansinne. Ska man köra så fort so mde kör skall man köra på bana.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Thorssa
7 november 2007 ·

RS6 är det.

zovix: De tjänar ju pengar på det, där har du syftet. Folk gillar fart och biljakter, klart de köper. Är man så lättpåverkad att man kör fort pga en sån här film borde man nog inte ha körkort wink

MilleN
7 november 2007 · 9 108 Inlägg

Ghostrider i en Getaway-film? Knappast, det verkar däremot som om dom driver tillbaks lite efter att Ghostrider har kört med "GIS - Ghostrider in Subaru" och skriver "GR, Getaway Rider". Men vad vet jag, man kan aldrig säga säkert smile

Den enda GIS-filmen värd att se är 2an, resten är inte mycket alls att hänga i granen tycker jag, ball körning men ack så långtråkigt det blir. Synd att Ghostrider verkar ha försvunnit helt.

FireTraXX DFFL
7 november 2007 · 9 020 Inlägg

zovix skrev:
Förtår inte detta fenomen; köra sjukligt fort på allmän väg, bli jagad av polisen och spela in en film och käna pengar på det?

De här filmerna inspirerar verkligen till fortkörning och det tycker jag är vansinne. Ska man köra så fort so mde kör skall man köra på bana.

/Magnus

Alla har vi olika syner på vad som anses vara roligt.
Jag älskar att köra fort, både topphastighet på motorvägen och testa gränserna i svängar.
Hade jag haft en bil som det ens varit lönt att försöka köra ifrån polisen med så hade jag antaligen försökt.

De inspirerar inte till nånting, är du samma person som påstår att tv-spel uppmanar till massmord och bilstölder?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
bazooka_
7 november 2007 · 406 Inlägg

Förstår att många tycker att det är idioti för det är det ju också, Men fan lik förbannat sitter man och kollar på det iaf,

:DPlattan i mattan:D
zovix Maskinbefäl
7 november 2007 · 1 038 Inlägg

FireTraXX skrev:

zovix skrev:
Förtår inte detta fenomen; köra sjukligt fort på allmän väg, bli jagad av polisen och spela in en film och käna pengar på det?

De här filmerna inspirerar verkligen till fortkörning och det tycker jag är vansinne. Ska man köra så fort so mde kör skall man köra på bana.

/Magnus

Alla har vi olika syner på vad som anses vara roligt.
Jag älskar att köra fort, både topphastighet på motorvägen och testa gränserna i svängar.
Hade jag haft en bil som det ens varit lönt att försöka köra ifrån polisen med så hade jag antaligen försökt.

De inspirerar inte till nånting, är du samma person som påstår att tv-spel uppmanar till massmord och bilstölder?

Jo till viss del är jag det. Möjligt vis inte till just massmord och bilstölder men till grövre våld i samhället, då man lätt kan få en felaktig bild av hur mycket stryk en människa tål egentligen.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang