Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

nää, men det är ju INGENTING planerat, förlåt. men jag vill ha saker och ting klara för mig.
Iallafall ett preliminärt datum så man vet om man kan eller inte osv

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
bmw525tds
22 november 2007 · 240 Inlägg

jo det är ju sant att man kanske borde få ett datum lite mer spikat. eller iaf ett på ett ungefär datukm. men frågan för är ju vem som ska ta tag i det  hela då?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
Vallås Locos
22 november 2007 · 407 Inlägg

Känns som tråden svajar ut rejält. Det första som måste ske är att någon beslutar en rutt och det är den som man utgår från. Ska det börja planeras en rutt här och allt dithörande så blir det nog en jävla massa tjat. Såhär skulle jag gjort!

1. Någon planerar en bestämd rutt som ska köras och som inte ändras! Start och slutdestination bestäms också.

2. Folk som är sugna på att åka den rutten anmäler sig.

3. Folk som anmält sig diskuterar och bestämmer diverse aktiviteter och det hela klubbas sen igenom.

4. Dags att köra!

Känns som punkt 1 måste vara bestämd av någon innan ens en tråd dras igång för punkt 3 kommer ta tid. Allt från att ta in åsikter på "resmål" till att bestämma tider och så vidare. Jag skulle inte vilja vara den som bestämmer när folk ska "plockas" upp i städer och så vidare det är säkert i alla fall:)

_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Ah visst.. Så här hade jag tänkt göra iaf.
Jag och massa folk härifrån kör ner till skellefteå, plockar upp folk där om nån ska med.
Kör ner till sundsvall   - II -
Sen vet jag inte, då jag inte fått nån klarhet i hur eller vars "alla" ska samlas.. ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
bmw525tds
22 november 2007 · 240 Inlägg

jadu jag har inte en  aning. det  är ju wedo som har sett till så denna tråden har komme upp:) så han kanske kan göra ngt. jag vill med ha ett datum på ett ca så ja kan ta ledigt från jobbet

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Han har ju gjort en ny tråd nu.. där bara stylade bilar är "godkända".. ?
Jag tycker alla ska kunna följa med, oavsett bil..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Lady_Milla Alecci's fästmö
22 november 2007 · 708 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Klart du ska köra celican, annars blir jag ju typ ensam toyota förare :S

haha klart jag ska ha min celica om jag ska ut å köra i sommar:D inte tar jag renå låt mig gå heller haha tongue dn ska sova i sommar om inte föräldrana vill använda den såsmile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Lady_Milla Alecci's fästmö
22 november 2007 · 708 Inlägg

_Spawned_ skrev:
haha, tur man har billig bil, fast det beror ju också på hur man kör smile
Men som sagt, jag tycker det är mest rättvist att vi ses nånstans i mitten..  Kan hända att jag har en plats över, om inte tanten ska med.. har ju bara 2 säten så smile

haha vadå två säten haha e de typ inte 4 i en sån tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Ja men då så, bara för att jag fått med mig en toyota vän nu.. så följer jag med, och tar ingen tag i det.. så får väl vi som är intresserade göra ett upplägg.. och enas mer eller mindre om det.. ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
bmw525tds
22 november 2007 · 240 Inlägg

skojjar du med mej? vafför har han gjort det? kanske lite halvtöntit om det  bara får vara  med stylade bilar. alla har inte råd med det. fast alla som vill med på trippen kanske  int ehar råd med det  eller ens orkar lägga pengar på det. trodde detta var  en tour för folk så vi kunde träffas och ha kul tillsammans och inte åka runt och flascha!

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Lady_Milla skrev:

_Spawned_ skrev:
haha, tur man har billig bil, fast det beror ju också på hur man kör smile
Men som sagt, jag tycker det är mest rättvist att vi ses nånstans i mitten..  Kan hända att jag har en plats över, om inte tanten ska med.. har ju bara 2 säten så smile

haha vadå två säten haha e de typ inte 4 i en sån tongue

Njaa, "egentligen".. big_smile Men inte nu, ska ju byggas rally/ban bil av carinan wink

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Lady_Milla Alecci's fästmö
22 november 2007 · 708 Inlägg

bmw525tds skrev:
skojjar du med mej? vafför har han gjort det? kanske lite halvtöntit om det  bara får vara  med stylade bilar. alla har inte råd med det. fast alla som vill med på trippen kanske  int ehar råd med det  eller ens orkar lägga pengar på det. trodde detta var  en tour för folk så vi kunde träffas och ha kul tillsammans och inte åka runt och flascha!

det e väl blandat :S eller har jag missat nått???

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Nån som har tips på nån träff man kan ha som slut destination ? om det är av intresse ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Lady_Milla Alecci's fästmö
22 november 2007 · 708 Inlägg

_Spawned_ skrev:

Lady_Milla skrev:

_Spawned_ skrev:
haha, tur man har billig bil, fast det beror ju också på hur man kör smile
Men som sagt, jag tycker det är mest rättvist att vi ses nånstans i mitten..  Kan hända att jag har en plats över, om inte tanten ska med.. har ju bara 2 säten så smile

haha vadå två säten haha e de typ inte 4 i en sån tongue

Njaa, "egentligen".. big_smile Men inte nu, ska ju byggas rally/ban bil av carinan wink

hahaha aa jo de kan man ju med göra:P

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Lady_Milla Alecci's fästmö
22 november 2007 · 708 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Nån som har tips på nån träff man kan ha som slut destination ? om det är av intresse ?

öland???

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
bmw525tds
22 november 2007 · 240 Inlägg

hmm måste det ens vara en träff på slutet?  ja det är väll ingen dum ide. men visst är det ju roligare om det är blandat stylade amerikanska och orginal med. så vafför skapa han en ny tråd?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

haha, njaa.. syftade väl mer om typ gatebil, vallåkra m.m ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

bmw525tds skrev:
hmm måste det ens vara en träff på slutet?  ja det är väll ingen dum ide. men visst är det ju roligare om det är blandat stylade amerikanska och orginal med. så vafför skapa han en ny tråd?

Det får du nog fråga han om ? hmm

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
bmw525tds
22 november 2007 · 240 Inlägg

ja vallåkra vore nog ingen dum grejj och ha som slut destination. bara att det  är ganska långt för er som bor där uppe och åka hem sen. med tanke på att jag har 52mil dit:P

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
_Spawned_ Maskinförare
22 november 2007 · 1 163 Inlägg

Tjaa, för mig är det ca 100 mil enkel väg till sthlm.. men ska man lika fara, kan man ju göra det ordentligt smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang