Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

syncro
1 december 2007 · 71 Inlägg

hur blir det nu?? 21:00 Eller ????

bluelight turboabstinens
1 december 2007 · 442 Inlägg

Åker nog dit jag, får se vilken bil det blir men lutar åt beemern, vore kanske kul och köra någon repa eller två, synd att det inte är någon snö bara big_smile

ocertifierad klåpmekare
John87 Stolt Volvoägare
2 december 2007 · 4 913 Inlägg

Vi var som högst 4 eller 5 bilar där samtidigt.
Stog där jag, tjejen och Tonket men ingen verkade vilja vara med sad

Lyckad träff hmm

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
SaabLejon ÖSM #1 -08
2 december 2007 · 484 Inlägg

John87 skrev:
Vi var som högst 4 eller 5 bilar där samtidigt.
Stog där jag, tjejen och Tonket men ingen verkade vilja vara med sad

Lyckad träff hmm

Låter segt & surt hmm
Var inte Fighter_87 där med koner och en planerad konbana ?

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
John87 Stolt Volvoägare
2 december 2007 · 4 913 Inlägg

SaabLejon skrev:

John87 skrev:
Vi var som högst 4 eller 5 bilar där samtidigt.
Stog där jag, tjejen och Tonket men ingen verkade vilja vara med sad

Lyckad träff hmm

Var inte Fighter_87 där med koner och en planerad konbana ?

Nej..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
SaabLejon ÖSM #1 -08
2 december 2007 · 484 Inlägg

John87 skrev:
Nej..

Skumt hmm

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
SuperNova
2 december 2007 · 236 Inlägg

Vi var ett gäng som försökte få tag i er
så vi kunde vara med men tyvärr så svarade
inte anordnaren sad

Has
2 december 2007 · 191 Inlägg

Blir nog mer drag när vägarna är täckta med snö tongue

Volvo 855 T-5R "Plommon" (1995)
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
3 december 2007 · 305 Inlägg

Fick tyvärr rycka in som " fylle-chaffis " då morsan o hennes gubbe skulle fått vänta på taxi i 2tim, och de ville hem, så jag får be om ursäkt att jag inte kunde dyka upp.. men jag tycker vi kör när det börjar falla ner snö på backen! koner har jag fixat nu iaf! smile Mvh//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
SuperNova
3 december 2007 · 236 Inlägg

Fighter_87 skrev:
Fick tyvärr rycka in som " fylle-chaffis " då morsan o hennes gubbe skulle fått vänta på taxi i 2tim, och de ville hem, så jag får be om ursäkt att jag inte kunde dyka upp.. men jag tycker vi kör när det börjar falla ner snö på backen! koner har jag fixat nu iaf! smile Mvh//Tobbe.

Sånt måste du ju gå ut med lite tidigare och inte komma dan efter,
det här är ju inte första gången du gör så här,
ena garageträffen försvann du bara å var fyllechaffis och lät andra försöka
anordna någe i sista sekunden.
Ska man fixa ihop någe så får man vara på plats å då spelar det ingen roll vem
som behöver komma hem till/från krogen.

John87 Stolt Volvoägare
3 december 2007 · 4 913 Inlägg

Xeka skrev:

Fighter_87 skrev:
Fick tyvärr rycka in som " fylle-chaffis " då morsan o hennes gubbe skulle fått vänta på taxi i 2tim, och de ville hem, så jag får be om ursäkt att jag inte kunde dyka upp.. men jag tycker vi kör när det börjar falla ner snö på backen! koner har jag fixat nu iaf! smile Mvh//Tobbe.

Sånt måste du ju gå ut med lite tidigare och inte komma dan efter,
det här är ju inte första gången du gör så här,
ena garageträffen försvann du bara å var fyllechaffis och lät andra försöka
anordna någe i sista sekunden.
Ska man fixa ihop någe så får man vara på plats å då spelar det ingen roll vem
som behöver komma hem till/från krogen.

Mja.
Förstår ju om man inte kan, men det hade ju varit kul att veta så man slapp åka dit och stå där i någon timma och hoppas på att det kommer fler..

Ett inlägg här i tråden bara eller något.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
3 december 2007 · 305 Inlägg

Xeka skrev:

Fighter_87 skrev:
Fick tyvärr rycka in som " fylle-chaffis " då morsan o hennes gubbe skulle fått vänta på taxi i 2tim, och de ville hem, så jag får be om ursäkt att jag inte kunde dyka upp.. men jag tycker vi kör när det börjar falla ner snö på backen! koner har jag fixat nu iaf! smile Mvh//Tobbe.

Sånt måste du ju gå ut med lite tidigare och inte komma dan efter,
det här är ju inte första gången du gör så här,
ena garageträffen försvann du bara å var fyllechaffis och lät andra försöka
anordna någe i sista sekunden.
Ska man fixa ihop någe så får man vara på plats å då spelar det ingen roll vem
som behöver komma hem till/från krogen.

ja ja ja.. köp en laptop åt mig då som ja kan ha med i bilen, så kan ja skriva här i sista sekunden så fort de händer nåt o man måste rycka in.. annars kan ja ringa dig carola så kan du få skjutsa mina föräldrar medans jag är på träffen smile

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
rallycrosstjej22
3 december 2007 · 363 Inlägg

Tonket skrev:

rallycrosstjej22 skrev:
det e väl bara att köra på kl.21.00 brukar ju oftast va den tiden så..ja komer dit till nio iaf hinner nog inte komma tidigare har problem med bilen:/

What´s the problem...du har ju nyss fixat handbromsen...va e de nu då smile?

Vet du om de e nå andra på g dit ikväll...o blir de en "träff" eller blir de en liten samling bara för vidare färd till nån konbane körning någonstans...?

haha ja problemen bara kommer hela tin me denna bil..nu e de en styrled som måste bytas:)

She Devil
Tonket Bimmer Freak
4 december 2007 · 162 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:

Tonket skrev:

rallycrosstjej22 skrev:
det e väl bara att köra på kl.21.00 brukar ju oftast va den tiden så..ja komer dit till nio iaf hinner nog inte komma tidigare har problem med bilen:/

What´s the problem...du har ju nyss fixat handbromsen...va e de nu då smile?

Vet du om de e nå andra på g dit ikväll...o blir de en "träff" eller blir de en liten samling bara för vidare färd till nån konbane körning någonstans...?

haha ja problemen bara kommer hela tin me denna bil..nu e de en styrled som måste bytas:)

big_smile ok, kanske lika o byta till en annan Celica om denna nu får problem på problem...såna bilar brukar oftast aldrig sluta krångla. Såg förresten er putta bilen åxå i lördags...mera problem? smile

Member of Unknown Örebro
Lozinmust "Unloaded"
4 december 2007 · 1 557 Inlägg

Jag visste inte ens om att denna träff skedde. Så vaken har jag varit på sistone. big_smile
kan TÄNKA mig att jag vet vilka det är som kört en silver 9-5a samt en golf... hmm.

Konkörning med saaben. Det lär ju gå åt helvete smile Kommer på nästa "träff", kanske bara som publik beroende på hur tungt snön ligger(dubbfria däck) big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
Has
5 december 2007 · 191 Inlägg

Mechanimal skrev:
Jag visste inte ens om att denna träff skedde. Så vaken har jag varit på sistone. big_smile
kan TÄNKA mig att jag vet vilka det är som kört en silver 9-5a samt en golf... hmm.

Konkörning med saaben. Det lär ju gå åt helvete smile Kommer på nästa "träff", kanske bara som publik beroende på hur tungt snön ligger(dubbfria däck) big_smile

Vilka tror du att det var då?

Volvo 855 T-5R "Plommon" (1995)
SaabLejon ÖSM #1 -08
5 december 2007 · 484 Inlägg

Tonket skrev:
...Såg förresten er putta bilen åxå i lördags...mera problem? smile

Kul hobby du har rallycrosstjej22, putta runt bilen hmm

Mechanimal skrev:
...Konkörning med saaben. Det lär ju gå åt helvete smile Kommer på nästa "träff", kanske bara som publik beroende på hur tungt snön ligger(dubbfria däck) big_smile

Äsch, vässa hornen i ansiktet och häng på nästa gång, friskt vågat hälften vunnet tongue

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Lozinmust "Unloaded"
5 december 2007 · 1 557 Inlägg

Has skrev:

Mechanimal skrev:
Jag visste inte ens om att denna träff skedde. Så vaken har jag varit på sistone. big_smile
kan TÄNKA mig att jag vet vilka det är som kört en silver 9-5a samt en golf... hmm.

Konkörning med saaben. Det lär ju gå åt helvete smile Kommer på nästa "träff", kanske bara som publik beroende på hur tungt snön ligger(dubbfria däck) big_smile

Vilka tror du att det var då?

Kan ha varit en stor fryntlig kille som vi kan kalla för Urban(känner mig inte bekväm med att lämna ut riktiga namn hej hopp på nätet när den jag berättar om ej känner till det) ;D med en silver saab 9-5a, om den hade Opel-fälgar så var det nog garanterat han iaf.
Golfen kan ha varit min polare Urban 2 om den hade antingen en dödskalle på huven eller om huven var mattsvart, och resten av golfen röd.

Äsch, vässa hornen i ansiktet och häng på nästa gång, friskt vågat hälften vunnet

Haha ja ok då, klart jag hänkar på! big_smile Hornen ska vässas! Måste fan lägga upp en bild på sig själv så folk fattar vad vi menar med "horn i ansiktet" big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
SaabLejon ÖSM #1 -08
5 december 2007 · 484 Inlägg

Mechanimal skrev:
...eller om huven var mattsvart, och resten av golfen röd

Mattsvart var en nyhet, kanske blir en trend i stan tongue

saablejon skrev:

Mechanimal skrev:
Äsch, vässa hornen i ansiktet och häng på nästa gång, friskt vågat hälften vunnet

Haha ja ok då, klart jag hänkar på! big_smile Hornen ska vässas! Måste fan lägga upp en bild på sig själv så folk fattar vad vi menar med "horn i ansiktet" big_smile

Eller så får de veta det den hårda vägen wink

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Lozinmust "Unloaded"
5 december 2007 · 1 557 Inlägg

saablejon skrev:

Mechanimal skrev:
Äsch, vässa hornen i ansiktet och häng på nästa gång, friskt vågat hälften vunnet

Haha ja ok då, klart jag hänkar på! big_smile Hornen ska vässas! Måste fan lägga upp en bild på sig själv så folk fattar vad vi menar med "horn i ansiktet" big_smile

Eller så får de veta det den hårda vägen wink

Haha, ja de får nog reda på det "the hard way", the old days, the all or nothin' days! big_smile
Lite offtopic, en Evo IV? Kanske skaffa? Ber om ursäkt för off-topic, förlåt mig Chrizz, trådskapare, alla.

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang