Tråkigt när folk inte kan betala sina skulder!

968turbo PG
3 december 2007 · 15 Inlägg

Hej!

Tänkte kolla läget hur ni ställer er till att "hänga ut" medlemmar från garget.org som inte gjort rätt för sig i samband med en bilaffär. Jag tycker att det är förjävligt när man inte kan lita på folk som säger att de ska betala så fort de får möjlighet och sen skiter i det.

Jag har gjort en bilaffär med en kille som är mycket aktiv på denna sajt, men han vägrar att prata med mig, han svarar inte på PM och han svarar inte när jag ringer och så vidare. Jag antar att det är för han inte vill betala. Nu är det inte så mycket pengar det handlar om utan några tusenlappar, men jag tycker allafall att det är så sjukt dåligt att folk inte kan göra rätt för sig.

Därför fundera jag på att hänga ut personen på detta forum. Vad tycker ni om det?

//PG

Porsche 968 Turbo CS "Sally" (1994)
Porsche 911 (996) turbo "9ff Molly" (2001)
fredda_king Fotograf
3 december 2007 · 1 319 Inlägg

det är ju inte snällt att göra sånna affärer.. häng han så man vet vem man ska passa sig förtongue

Senast redigerat av fredda_king (3 december 2007)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
lelleal
3 december 2007 · 1 150 Inlägg

häng ut ! om du vill få tbk pengarna annars är du snäll och inte säger nåt så får du inga pengar. Dålig stil skrev ni kvitto lr linande?smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
moose46019 study
3 december 2007 · 772 Inlägg

svara han inte på pm eller något ge honom 3 dagar. sedan häng ut honom. så skulle jag har gjort.

Supratok Toker
3 december 2007 · 491 Inlägg

Klart dom ska hängas ut, har man inte gjort rätt för sig så behöver man inte finnas här heller och kanske göra så mot andra..

Toker Jr 081102
evilaudio
3 december 2007 · 16 195 Inlägg

dom ska inte hängas ut.. dom ska HÄNGAS.. smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
sik
3 december 2007 · 1 072 Inlägg

Åk hem till fanskapet för du måste ju ha koll på adress eller??

Hmm.
3 december 2007 ·

De ska absolut hängas ut. Utan tvekan. Så man vet hur man ska göra i framtiden liksom. Referenser är alltid bra.

P-G Säl-Tämjare...
3 december 2007 · 1 024 Inlägg

Jag skulle åka hem och hälsa på även om han så bodde i treriksröset, men innan det skulle jag hänga ut honom på den här sidan och alla andra forums sidor tongue

eller  prata med polisen?

Vilket jävla drag :)
Daaze Rent A Retard !
3 december 2007 · 674 Inlägg

häng ut. klapp klapp klapp klapp häng ut klapp klapp klapp häng ut klapp klapp klapp klapp klapp tongue


tycker att det e skit samma om det är några tusenlappa eller om det är en miljon eller 10 kr.. har man lånat så lämnar man tillbaka, det va bland det första man fick lära sig på dagis..  fattar inte hur folk kan ha sånt på samvete att avsiktligt skita i och betala, visst kan du inte betala just nu, säg det då ist för försöka gå under gjorden.. FEKT!

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
John87 Stolt Volvoägare
3 december 2007 · 4 913 Inlägg

Elakt att hänga ut någon så, men i vissa fall förtjänar dom det.

Att inte ens ge en anledning till varför man inte betalat tillbaka är dålig stil.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
MrTobias
3 december 2007 · 1 297 Inlägg

du får berätta lite mer detaljer om du ska hänga ut någon. Du kan ju vara någon som skapat ett acc bara för att jävlas med någon. Tänk på att chrizz kan kolla upp vem du är innan du gör något jävligt.

Holiace
3 december 2007 · 1 754 Inlägg

Häng ut!

Bra initiativ att starta en tråd om det!

Jag kan inget om allt.
Robbin_V90 Elektriker/Montör
3 december 2007 · 534 Inlägg

Verkar som om alla är rörande överrens!!! HÄNG UT!!!

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Alecci
3 december 2007 · 2 014 Inlägg

Ta ett snack med Chrizz innan du gör det i alla fall.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
richardoo290 VOLVO for life..
3 december 2007 · 2 113 Inlägg

ne, häng ut han!!! mad

lol

Skyracer Skyracer
4 december 2007 · 917 Inlägg

Internet kan vara förrädiskt. Hur vet alla användare på Garaget att det man skriver är sant? Nu påstår jag inte att så är i detta falllet, men hur skall alla som läser detta veta att den som påstår och säger något om någon annan verkligen är det som hänt?

Mvh
Håkan

Senast redigerat av Skyracer (4 december 2007)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
evilaudio
4 december 2007 · 16 195 Inlägg

Skyracer skrev:
Internet kan vara förrädiskt. Hur vet alla användare på Garaget att det man skriver är sant? Nu påstår jag inte att så är i detta falllet, men hur skall alla som läser detta veta att den som påstår och säger något om någon annan verkligen är det som hänt?

Mvh
Håkan

ska man tro på nåt folk skriver på nätet?? wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Alecci
4 december 2007 · 2 014 Inlägg

Jag har varit med om att folk har hängts ut på både rätta och felaktiga grunder. De som hängts ut på felaktiga grunder får sällan full upprättelse och ibland inte ens en ursäkt.

Jag är för principen med att hänga ut folk, men då ska man veta vad man pysslar med och ha en bra grund att stå på. Förutom det så ska du kolla med sajtens administratör, då denne möjligtvis kan ha ett visst ansvar.

Jag är också osäker på om PUL kan ha något att säga om saken.

Så som TS har presenterat saken för allmänheten så vet vi andra inte ens vilket mått av sanning det ligger i TS' påstående. Detta är en sak som administrationen bör/ska ta ställning till.

Slutsats: Ingen hängs ut innan TS har rådgjort med Chrizz om detta och fått dennes godkännande.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Arto
4 december 2007 ·

Hehe trodde vi snackade användarnamn och inte förnamn, efternamn, personnummer, adress osv. lite överkurs big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang