Jag FATTAR inte varför jag får 2or i betyg på bilen !?

Jimmy_N Makaronborrare
14 december 2007 · 993 Inlägg

robert_87 skrev:

calibra1992 skrev:

robert_87 skrev:
Om rösterna 1, 2 o 3 bara är "avis-röster" varför inte bara ta bort dom då? så man bara kan rösta 4or o 5or.

Då blir alla glada smile

Är väl roligare att folk röstar efter vad dom tycker smile Ja älskar min bil även om nån röstar en 1a big_smile

Tar man bort dom så kan man ju lika gärna lägga ner röstsystemet hellt och hållet. Finns ju ingen mening att rösta isåfall. Men jag fattar inte att man orkar gnälla som trådskaparen över detta när man har ett sånt betyg som han har. Måste vara hemskt att ligga på ett sånt snitt som han har på den bilen.

Var ju självklart lite ironisk smile

Men verkar som alla tycker att 1, 2 o 3or är avisröster, därför det ironiska inlägget smile

Vem bryr sig liksom, finns viktigare saker i livet!

(H)julafton snart ju big_smile Myys wink

Sorry det är jag som börjar bli så trött nu att jag inte fattar ironi smile

robert_87 Lokförare
14 december 2007 · 126 Inlägg

calibra1992 skrev:

robert_87 skrev:

calibra1992 skrev:

Tar man bort dom så kan man ju lika gärna lägga ner röstsystemet hellt och hållet. Finns ju ingen mening att rösta isåfall. Men jag fattar inte att man orkar gnälla som trådskaparen över detta när man har ett sånt betyg som han har. Måste vara hemskt att ligga på ett sånt snitt som han har på den bilen.

Var ju självklart lite ironisk smile

Men verkar som alla tycker att 1, 2 o 3or är avisröster, därför det ironiska inlägget smile

Vem bryr sig liksom, finns viktigare saker i livet!

(H)julafton snart ju big_smile Myys wink

Sorry det är jag som börjar bli så trött nu att jag inte fattar ironi smile

Inga problem wink

Ta en whiskey o piggna te bara:D

Saab 900 Aero -96
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang