de sparkade till död som på en docka

_Wallis_
8 december 2007 · 4 506 Inlägg

alain = garagets nyhets reporter på allt som inte har med bilar att göra smile haha

Har själv fått agera Trasdocka.
Batongslag på kropp och i bakhuvudet så jag svimmade,
Fick handleden sönder hoppad/stampad. Båtsbenet var smulor..
Och slag/sparkar mot övriga delar av kroppen.

Utav ca 20personer som inte hade något bättre för sig.

MrTurbo
Kan även tillägga att även detta var Brats..

Senast redigerat av _Wallis_ (8 december 2007)

Kan du andas kan du dö.
anvandare_12345
8 december 2007 · 654 Inlägg

pr0ny skrev:
Hur "tar" man nåns tjej? har inte tjejer fri vilja att välja den killen hon själv vill?

Bra sagt!

Det verkar som många unga människor tar lagen och gör den brutal i sina egna händer.

MrTurbo Better than God \o/
8 december 2007 · 1 882 Inlägg

danhild skrev:

pr0ny skrev:
Hur "tar" man nåns tjej? har inte tjejer fri vilja att välja den killen hon själv vill?

Bra sagt!

Det verkar som många unga människor tar lagen och gör den brutal i sina egna händer.

Vilken lag? ("slutar min tjej att älska mig och skaffar en annan kille ska jag sparka ihjäl honom" lagen??)

Senast redigerat av MrTurbo (8 december 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
CTR-Jante
8 december 2007 · 301 Inlägg

ironhead skrev:
men det den där riccardo hade väll snott bruden i från den ena killen eller hur

Var bruden tillsammans med alla fyra??
En sak om man gör upp en mot en..

Volkswagen Passat "Sportscombi" (2020)
blacken
8 december 2007 ·

Sparkar man mot huvudet så vet vem som helst att risken att vederbörande avlider är mycket stor. Det är defenetift att klassa som uppsåtligt dödligt våld. Om ingen av dom åtalade säger vem som sparkade så ska alla inblandade dömas för minst dråp/mord och dom ska sitta ett långt tag på statens hotell.

daim
8 december 2007 · 67 Inlägg

MrTurbo skrev:

pr0ny skrev:
Hur "tar" man nåns tjej? har inte tjejer fri vilja att välja den killen hon själv vill?

PRECIS min tanke...

och min smile

klinder ...
8 december 2007 · 227 Inlägg

Urkas skrev:
Det är korkade människor som förstör hela den här jävla världen. Bara att bunta ihop o slå ihjäl!

Och om dom nu buntas ihop och sen slås ihjäl så är ju den som slår ihjäl dom lika dum så då får han ta självmord efteråt tillsammans med han som kom på idén....

pr0ny skrev:
Hur "tar" man nåns tjej? har inte tjejer fri vilja att välja den killen hon själv vill?

Mhm.. 100% sant

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...
Mankan1978 Son Of Murphy
8 december 2007 · 782 Inlägg

Detta jävla gäng-våld som bara ökar! Fy fan!!!
Jag vet själv inte hur jag skulle ha reagerat om man varit i samma situation, men man vet ju att faller man själv först, så låter dom en inte ligga. Så jag kanske även skulle sparka på den som ligger ner. hmm MEN jag skulle aldrig t.ex. hoppa på personen, vill inte ha en persons liv på mitt samvete.

Felet ungdomar idag gör är att dom ser på film hur lätt det är, folk tål en 25-30 sparkar utan o ramla, man tål ett knivhugg osv. sad

Vem ska man egentligen lägga skulden på? Massmedia? Politikerna som inte ger dagens ungdom något att göra? Skolorna? Polisen som inte är där? Segerationen?

Näe fy fan, jag bävar för den dag man får en knodd som ska behöva växa upp i detta skitiga samhälle med dagens värderingar!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
_Wallis_
8 december 2007 · 4 506 Inlägg

Mankan1978 skrev:
Detta jävla gäng-våld som bara ökar! Fy fan!!!
Jag vet själv inte hur jag skulle ha reagerat om man varit i samma situation

Om du läst mitt inlägg om när jag blev misshandlad på förra sidan:
Så här reagerade jag, Dom omslöt mig i en ring, Och alla började kassta ord och knuffas m,m Efter en lång stund kände jag hur det började balla ur då dom blev mer å mer agrisiva och knäade och börja boxa., I rent självförsvar så drog jag en höger på en för att kunna springa förbi och försöka komma iväg. Efter som jag var så laddad och förbannad resulterade det i att hanns tänder flög ut och han svimmade, På ett slag /har gått i många fysiska sporter/ Så det blev lite väl hårt pga min ilska kanske.
Så började jag försöka komma iväg, Men alla sprang efter och kom slutligen ikapp, Då fick jag första slaget av batongen. I bakbenet så jag blev temporärt förlamad i benet och rammlade ihop. Sedan började helvetet braka loss. Minns inte så mkt mer sedan.

Senast redigerat av _Wallis_ (8 december 2007)

Kan du andas kan du dö.
Mankan1978 Son Of Murphy
8 december 2007 · 782 Inlägg

_Wallis_ skrev:

Mankan1978 skrev:
Detta jävla gäng-våld som bara ökar! Fy fan!!!
Jag vet själv inte hur jag skulle ha reagerat om man varit i samma situation

Om du läst mitt inlägg om när jag blev misshandlad på förra sidan:
Så här reagerade jag, Dom omslöt mig i en ring, Och alla började kassta ord och knuffas m,m Efter en lång stund kände jag hur det började balla ur då dom blev mer å mer agrisiva och knäade och börja boxa., I rent självförsvar så drog jag en höger på en för att kunna springa förbi och försöka komma iväg. Efter som jag var så laddad och förbannad resulterade det i att hanns tänder flög ut och han svimmade, På ett slag /har gått i många fysiska sporter/ Så det blev lite väl hårt pga min ilska kanske.
Så började jag försöka komma iväg, Men alla sprang efter och kom slutligen ikapp, Då fick jag första slaget av batongen. I bakbenet så jag blev temporärt förlamad i benet och rammlade ihop. Sedan började helvetet braka loss. Minns inte så mkt men..

Fy fan... sad Hoppas du klarade dig utan bestående men?
Ja anfall är bästa försvar säger jag bara. Har själv skaffat mig lite "försvar", men jag är för passiv för att göra något i en situation. Har aldrig behövt slagit någon, men jag är rädd att pga. min storlek blir jag inte go att tass med.

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
alain www.bimmerpower.org
8 december 2007 · 3 995 Inlägg

_Wallis_ skrev:
alain = garagets nyhets reporter på allt som inte har med bilar att göra smile haha

Har själv fått agera Trasdocka.
Batongslag på kropp och i bakhuvudet så jag svimmade,
Fick handleden sönder hoppad/stampad. Båtsbenet var smulor..
Och slag/sparkar mot övriga delar av kroppen.

Utav ca 20personer som inte hade något bättre för sig.

MrTurbo
Kan även tillägga att även detta var Brats..

********
Alain = garagets nyets reporter?? wink
Tack! jag tag detta som en kompliment, jag gör det på grund av ca 90% av folk på garaget är ung.
Det är bra att veta vad ni tänker och hur ni tänker, det uppskatar jag, det är inte alla som läser tidningen eller titta på tv, men att sitta framför dator är inget problem, läsa olika inläggen, delta i olika åsikter är ett bra förebyggande åt si själv kan hålla sig informerad och alla får tilldelad synpukter. smile

Senast redigerat av alain (8 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
kimme-320i
8 december 2007 · 191 Inlägg

minst en av dom hade väl tränat kampsport? förjävligt att de ska behöva gå så här långt. hoppas alla åker dit på de.

Kanelbullen
8 december 2007 · 1 722 Inlägg

?!!???? fattar inte vad ni menar med den hära tråden??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
pr0ny
8 december 2007 · 99 Inlägg

Kanelbullen skrev:
?!!???? fattar inte vad ni menar med den hära tråden??

Du kanske inte ska svara i tråden då smile

Det handlar om våld och människor vars verklighetsuppfattning är åt helvete.

jonesono Personal- och beteendevetare
8 december 2007 · 1 082 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Sen att sånt här händer är förjävligt, speciellt med sveriges lagar.. då dom är på tok för milda.. Det är ju nästan så man överväger att bli kriminell, då man förmodligen skulle ha det bättre i fängelse, det är ju då bättre mat där än i dagens skolor.. :S

Är det sveriges lagars "fel" att folk misshandlar varann till döds?
Hmm.. då borde det ju inte förekomma misshandel och dödsskjutningar i usa som exempel, där straffen inte sällan är belagt med döden för sånt här.

Eller så ligger "felet" på ett annat plan.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
alain www.bimmerpower.org
9 december 2007 · 3 995 Inlägg

Att döda folk idag?, det är ingenting, våldet tillhör dagens liv.
Det finns många som går ut i små grupper enbar för att bråka, snå mobiler och pengar av folk i oavsett ålder. varie dag kan man ser såna fall i tidningar.
Alla kan drabba av dessa idioter. döda du någon? du får 6 år semester med tre måltider om dag, du är ut efter 3 år och får betalt. Kalla man detta staff för mord?.
Hella system måste ändras till det rätta.
Ungar börja redan i 12 års ålder, vad gör dom ute klockan 1-2 på natten? ska dom inte vara hemma och sova med nalle? Nej dom är ut och lär sig natt liv och hur det är med bråk eller stölt.
Man undrar hur det blir i deras framtid.

Senast redigerat av alain (9 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang