hur många här på sidan ljuger?

TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

Hur många på siten vågar erkänna att dom har ljugit eller svamlat när dom har svart på nån tråd?
Tycker nämligen att det emellenåt slängs iväg en hel del floskler på sidan *S*...ta inte illa upp. Det är inte personligt mot någon. Är bara nyfiken av mig.
Jag för min del struntar i att svara på trådar som jag inte har nån rimlig teori eller kunskap till smile

blinka blått om du vill rejsa!
Germax
21 december 2007 · 12 086 Inlägg

Jag är till 99.9% ärlig.

De lögner som kommer från min användare är i stil med att jag inte kommer ihåg dagen jag gjorde en sak så jag drar till med måndag. Ganska ovässentliga alltså! smile
Jag bortser från sagda planer och datum med min Maxima, där har jag "ljugit" en del
med facit i hand :=

Jag tycker ofta de är mkt snack o lite verkstad här, o de som är skylldiga lär inte erkänna det här. Lr?!

Digital_Kicker
21 december 2007 · 3 721 Inlägg

Varför ska man ljuga?

TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

JapMax skrev:
Jag är till 99.9% ärlig.

De lögner som kommer från min användare är i stil med att jag inte kommer ihåg dagen jag gjorde en sak så jag drar till med måndag. Ganska ovässentliga alltså! smile
Jag bortser från sagda planer och datum med min Maxima, där har jag "ljugit" en del
med facit i hand :=

Jag tycker ofta de är mkt snack o lite verkstad här, o de som är skylldiga lär inte erkänna det här. Lr?!

som sagt, kan kännas som att det svamlas en del ibland.....lite taskigt mot dom som verkligen behöver hjälp, jag menar om man ger fel info om tillvägagångssätt tex....kan ju bli jävligt surt i slut änden!

blinka blått om du vill rejsa!
TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Varför ska man ljuga?

ja du säg d...e väl d jag åxå undrar...kul att vi e flera som har samma fråga smile

blinka blått om du vill rejsa!
cowboy outlaw
21 december 2007 · 106 Inlägg

ärlighet varar längst wink

bad ass boys drive bad ass toys
Nissan king cab "Generalen" (1991)
Volvo 745 (1988)
peegee Forummoderator
21 december 2007 · 2 924 Inlägg

Haha, hur många ärliga svar tror du får på detta...? wink
Men visst är jag benägen att hålla med att floskler sprids ... en del vet inte ens om att de ljuger själva utan tror verkligen på lögnerna själva... roll

Senast redigerat av peegee (21 december 2007)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
volvotomten
21 december 2007 · 274 Inlägg

tycker en lögn e ju avatorerna varför ha en tjej om man inte är tjej?
låt tjejen ha det  istället för kilalrna skall norpa e ju så få tjejer här ju

PlumCrazy
21 december 2007 · 881 Inlägg

Jag ljuger aldrig ;P

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

volvotomten skrev:
tycker en lögn e ju avatorerna varför ha en tjej om man inte är tjej?
låt tjejen ha det  istället för kilalrna skall norpa e ju så få tjejer här ju

ja d e ju åxå en jävligt bra fråga *S*...kanske nån som pallar svara på den frågan åxå när vi ändå "har brallorna nere" i biktbåset *ASG*

blinka blått om du vill rejsa!
TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

PlumCrazy skrev:
Jag ljuger aldrig ;P

*ASG*...nä han så ju så mytomanen smile...skoja ba me re nu *S*

blinka blått om du vill rejsa!
PlumCrazy
21 december 2007 · 881 Inlägg

TTTTT skrev:

PlumCrazy skrev:
Jag ljuger aldrig ;P

*ASG*...nä han så ju så mytomanen smile...skoja ba me re nu *S*

Haha big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
21 december 2007 · 2 258 Inlägg

Jag förstår inte riktigt - har man inget vettigt att säga kan man väl hålla käften eller?! tongue

I alla fall i de trådar när folk frågar om råd, sen finns det ju mer skitsnackstrådar där man inte behöver ha så mycket VETTIGT att komma med för att vara med i leken... tongue

Ljuger inte medvetet någonstans, har hemskt svårt för det och begriper inte heller varför jag skulle, jag står nog för det mesta jag gör... Även om en del är rätt dumt... tongue

Kram // Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

vulture skrev:
Jag förstår inte riktigt - har man inget vettigt att säga kan man väl hålla käften eller?! tongue

I alla fall i de trådar när folk frågar om råd, sen finns det ju mer skitsnackstrådar där man inte behöver ha så mycket VETTIGT att komma med för att vara med i leken... tongue

Ljuger inte medvetet någonstans, har hemskt svårt för det och begriper inte heller varför jag skulle, jag står nog för det mesta jag gör... Även om en del är rätt dumt... tongue

Kram // Ellen smile

Keep up that good spirit sis! smile

blinka blått om du vill rejsa!
turboforssen Telge Drifting Team
21 december 2007 · 5 398 Inlägg

ljuger aldrig med har hänt att man skrivit nått innan man tänkt  tongue fast det är ju inte ofta jag tänker  hmm wtf tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
TTTTT
21 december 2007 · 945 Inlägg

turboforssen skrev:
ljuger aldrig med har hänt att man skrivit nått innan man tänkt  tongue fast det är ju inte ofta jag tänker  hmm wtf tongue

hahaha...men du är iaf ärlig, å d kommer man jävligt långt på big_smile

blinka blått om du vill rejsa!
turboforssen Telge Drifting Team
21 december 2007 · 5 398 Inlägg

TTTTT skrev:

turboforssen skrev:
ljuger aldrig med har hänt att man skrivit nått innan man tänkt  tongue fast det är ju inte ofta jag tänker  hmm wtf tongue

hahaha...men du är iaf ärlig, å d kommer man jävligt långt på big_smile

tack tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Holiace
21 december 2007 · 1 754 Inlägg

Jag ljuger väl ibland, inte ofta.

Ljuger inte ens om skitsaker, inte för att imponera heller.

Jag kan inget om allt.
Frosted
21 december 2007 · 1 878 Inlägg

en vit lögn är bättre än ingen lögn alls smile

citat taget ifrån farsan smile

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Alecci
21 december 2007 · 2 014 Inlägg

Alla ljuger nog någon gång, även om det är harmlöst eller omedvetet. Finns gott om tester av olika slag som kan avslöja hart när vem som helst som lögnare, även om vi nu talar om lögnare av extremt milda grader.

Även om ärlighet naturligtvis varar längst så är det ju inte så att alla lögner vållar någon skada eller ens har någon påtaglig effekt. Det finns vit lögn, svart lögn och förbannad lögn...

Att ljuga på ett forum anser jag synnerligen onödigt, då man får gott om tillfälle till eftertanke innan man skriver något.

Jaja, dagens lögnaktiga filosoferingar avklarade...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang