RÖstning

calibrafromfinland v6<33
24 november 2005 · 118 Inlägg

Jag blir så förbannad på detta med röstning..Ta nu som exempel en skit fin ferrari hur kan någon rösta "skroten nästa"! vad tycker ni då??

michael561 Rekondare
24 november 2005 · 289 Inlägg

Håller med dig...men tycker det är fjantigare med folk som röstar en 5:a på t.ex. en ferrari/lamborghini o.s.v...Tycker en sådan är värd max 4...5:an tycker jag borde vara reserverad för folk som verkligen bygger på sina bilar och verkligen visar kreativitet 1 miljon kan väl "vem som helst" lägga ut på en ny ferrari och sen bli överöst med 5:or...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
Daniel
24 november 2005 · 671 Inlägg

Vad är skillnaden på att köpa en färdig ferrari mot en färdigstylad opel?
Eller att låta någon annan göra stylingjobbet?

Ser man ett vrålåk så blir det en 5a.

Redbull Moderator+
24 november 2005 · 1 081 Inlägg

Klart det är störande, men man får försöka att inte ta det på så stort allvar. Folk som röstar av avundsjuka kommer alltid finnas tyvärr.

Läste en övrigt-text på en fin bil här på garaget som verkligen är klockren.

P.S. Stort tack till er som röstat en 1:a. Ger mig ett kvitto på att bilen i alla fall ger upphov till en viss avundsjuka... :-)

Mvh

Vem jag?
michael561 Rekondare
24 november 2005 · 289 Inlägg

Daniel skrev:
Vad är skillnaden på att köpa en färdig ferrari mot en färdigstylad opel?
Eller att låta någon annan göra stylingjobbet?

Ser man ett vrålåk så blir det en 5a.

Det är ingen skillnad...men någon har åtminstone gjort något med bilen...enligt mig så är inte en orginal bil värd en 5:a vare sig det är en ferrari eller lada...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
bjoetty Type R
24 november 2005 · 368 Inlägg

calibrafromfinland skrev:
Jag blir så förbannad på detta med röstning..Ta nu som exempel en skit fin ferrari hur kan någon rösta "skroten nästa"! vad tycker ni då??

smaken e som baken

Honda is the shit!
Dirq
24 november 2005 · 305 Inlägg

Det är ingen skillnad...men någon har åtminstone gjort något med bilen...enligt mig så är inte en orginal bil värd en 5:a vare sig det är en ferrari eller lada...

Jo för fan, en välvårdad orginal Lada skulle jag ge en 5:a direkt för det kan inte finns många. smile

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
Germax
24 november 2005 · 12 086 Inlägg

Jag tycker man ska ta bort de två sämsta betygen. "OK" och uppot vore mkt shysstare. Känns bättre att rösta positivt på bilar än o rösta ner dom =/

BuckNaked
24 november 2005 · 91 Inlägg

Personligen ser jag inte vitsen med att lägga upp orginalbilar. Vill jag titta på en orginal V70 kan jag gå in på volvos hemsida.

Jag är med här för att titta på fina byggen, kunna få insperation och tips till mitt egna. Helt enkelt så vill jag bli inspererad - något jag inte blir av orginalbilar.

Men smaken är ju som baken smile

Mina 5:or går alltså inte till ferraris och liknande orginala superbilar tongue


//Per

Nissan 200sx S13 "spackelhoran" (1993)
Chevrolet Corvette C5 "rasgas" (2000)
Attenator
25 november 2005 · 404 Inlägg

äh, skit i allt vad betyg heter och känn er stolta över era bilar även om de får 1:or, så gör iaf jag wink

BMW 2002 (1972)
michael561 Rekondare
25 november 2005 · 289 Inlägg

creatix skrev:
Personligen ser jag inte vitsen med att lägga upp orginalbilar. Vill jag titta på en orginal V70 kan jag gå in på volvos hemsida.

Jag är med här för att titta på fina byggen, kunna få insperation och tips till mitt egna. Helt enkelt så vill jag bli inspererad - något jag inte blir av orginalbilar.

Men smaken är ju som baken smile

Mina 5:or går alltså inte till ferraris och liknande orginala superbilar tongue


//Per

Precis min åsikt! smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
Markus_C Kart & Mätningstekniker
25 november 2005 · 701 Inlägg

creatix skrev:
Personligen ser jag inte vitsen med att lägga upp orginalbilar. Vill jag titta på en orginal V70 kan jag gå in på volvos hemsida.

Jag är med här för att titta på fina byggen, kunna få insperation och tips till mitt egna. Helt enkelt så vill jag bli inspererad - något jag inte blir av orginalbilar.

Men smaken är ju som baken smile

Mina 5:or går alltså inte till ferraris och liknande orginala superbilar tongue


//Per

Min bil är 100% original. Är det inte utav intresse att se den? Det är inte bilen som gör bilderna utan bilden som gör bilen.

der_meister_ Kung.
25 november 2005 · 7 Inlägg

vem fan bryr sig om röstningen, spelar roll, om dom är auvundsjuka så är det ju kalrt att dom röstar en 1..

Rylander
9 december 2006 ·

JapMax skrev:
Jag tycker man ska ta bort de två sämsta betygen. "OK" och uppot vore mkt shysstare. Känns bättre att rösta positivt på bilar än o rösta ner dom =/

Håller med dig till fullt !!

Börjar bli sur på hur folk röstar .. enligt era röster så är helt plötsligt min A6 Så skabbig på bilderna att den borde skrotas :S

ne skärpning på röstning .. hade rimligt betyg på bilen innan jag bytte användare så förstår inte riktigt varför ni röstar ner den nu ?

klart det är ju ägaren som ska va nöjd.. det som räknas .. men alltid kul med positiv respons .. och så som ja röstar är efter hur mkt arbet folk lagt på sina bilar !


Mvh

chrizz Administratör
9 december 2006 · 11 790 Inlägg

Rylander skrev:

JapMax skrev:
Jag tycker man ska ta bort de två sämsta betygen. "OK" och uppot vore mkt shysstare. Känns bättre att rösta positivt på bilar än o rösta ner dom =/

Håller med dig till fullt !!

Börjar bli sur på hur folk röstar .. enligt era röster så är helt plötsligt min A6 Så skabbig på bilderna att den borde skrotas :S

ne skärpning på röstning .. hade rimligt betyg på bilen innan jag bytte användare så förstår inte riktigt varför ni röstar ner den nu ?

klart det är ju ägaren som ska va nöjd.. det som räknas .. men alltid kul med positiv respons .. och så som ja röstar är efter hur mkt arbet folk lagt på sina bilar !


Mvh

Den här tråden är över 1 år gammal... det har hänt mycket sen dess, och en sån här tråd ska inte lyftas.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang