Orkar inte mer nu :( (bilinbrott)

engineaddict
3 januari 2008 · 1 060 Inlägg

Hade inbrott i bilen i veckan, dom snodde allt som gick plus att dom förstörde en jävla massa!! så nu orkar jag inte med bilen mer, så de blir till att sälja delar lr skroten de känns jävligt trist när man har arbetat på nått i 2 år och sen bara Pang back 2 beginning igen!! Faaaan vad jag hatar människor som inte kan se skillnad på mitt lr ditt!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Founder
3 januari 2008 · 1 414 Inlägg

Jag förstår dig fullständigt, hade själv inbrott i bilen för några veckor sedan... vad gör snuten? inte ett jävla skit. Lägg ner trafik polisen o skicka över dom som jobbar där till att ta fast tjuvar istället.

Där gör dom fasen mer nytta!

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
evilaudio
3 januari 2008 · 16 195 Inlägg

skaffa ett garage??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
engineaddict
4 januari 2008 · 1 060 Inlägg

jag hade ett garage innan jag flyttade, så nu har den fått stå ute tillsvidare!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Founder
4 januari 2008 · 1 414 Inlägg

evilaudio skrev:
skaffa ett garage??

Man kan inte ha bilen i garaget dygnet runt wink

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Pikey
4 januari 2008 · 2 283 Inlägg

Fan vad sånt gör mig förbannad!

Det enda poliserna gör häromkring är att jaga epa-traktorer och mopeder!

R.I.P. Michael Jackson!
engineaddict
4 januari 2008 · 1 060 Inlägg

håller med dig Pikey, era halmstadpoliser är juh tillochmed i kungsbacka o jagar mopeder!! kan juh inte ha mycket för sig tycker man, men dom prioreterar inte dom viktiga sakerna tycker jag!!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Decibel
4 januari 2008 · 2 911 Inlägg

Illa detdär, finns ett par här i Sundsvall också som är förjäklig på att sno grejjer, blir ertappad heeela tiden. Dom struntar i om dom får sitta på kåken i ett halvår.
Enda räddningen är garage, effektiva larm och försäkringar.

För ett tag sedan knackade en av dom en bil som av normalt funtat folk ses som "fridlyst", inte ens när han blev placerad i knävecken från en 40-meters bro brydde han sig speciellt vad han gjort, kommentaren: "Jamen släpp då..."

engineaddict
4 januari 2008 · 1 060 Inlägg

fy fan sicka idioter de finns, va fan skall man göra med dom då finns juh inget som biter på dom jävla idioterna!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
richardoo290 VOLVO for life..
4 januari 2008 · 2 113 Inlägg

fan va surt sad

leta reda på kidsen och slå ihjäl dem.
brossan som bor i centrala gbg har haft inbrott i alla sina 4 bilar.. samma sak varje gång..
de snor allt av värde, och förstör allt de bara kan. skär upp säten krossar alla rutor osv..
så nu har han me tröttnat och cyklar till jobbet och tar med cykeln in i lägenheten hmm

MrTurbo Better than God \o/
4 januari 2008 · 1 883 Inlägg

Vad var det de stal då? Kan ju vara bra att veta ifall man ser det till salu etc.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Founder
4 januari 2008 · 1 414 Inlägg

Larm är totalt värdelöst, hur många vänder seriöst på huvudet när larmet går på en bil som står bland flera andra?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
MrTobias
4 januari 2008 · 1 297 Inlägg

fyfan.. har larm på bilen men hade ändå inbrott 31/12-07.. blev av med stereogrejjer till ett nypris på ca 17 tusen.. Larm hindrar fan inget om det är något de vill ha.. Nåja får se va man får tillbaka på försäkringen..

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
4 januari 2008 · 5 753 Inlägg

Founder skrev:
Larm är totalt värdelöst, hur många vänder seriöst på huvudet när larmet går på en bil som står bland flera andra?

men det kan endå få tjuvarna att bli skraja och avbryta det dom håller på med..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
VolvoDK
4 januari 2008 · 1 Inlägg

Køb en dobberman og lad den bo i din bil.!

Volvo V70R (1998)
DPB Öh, barlös.
4 januari 2008 · 300 Inlägg

För jävligt det där, skulle nog bli knäkt.

supratjejen Toyaddict
4 januari 2008 · 241 Inlägg

Fan, försår vad du känner!!
Hade 5 inbrott i min förra bil och kände mig förföljd.. Efter det fjärde letade jag upp ungdomarna i området och frågade ut dom. Fick reda på vilka det troligtvis var och skällde ut dom.. Jävla snorungar var det!! Fick ett inbrott till.. Nu har mina bilar larm och jag tror det är det enda som hjälper..

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
engineaddict
4 januari 2008 · 1 060 Inlägg

Jag har fått lite tips av ett vittne nu under morgonen, skall ta reda på mer så fort ja har fått i mig mitt kaffe! kommer att uppdatera er senare hur det har gått!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
evilaudio
4 januari 2008 · 16 195 Inlägg

Founder skrev:

evilaudio skrev:
skaffa ett garage??

Man kan inte ha bilen i garaget dygnet runt wink

min bil står i garage dygnet runt..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
engineaddict
4 januari 2008 · 1 060 Inlägg

Nu har jag fått reda på lite mer!! ett vittne såg detta ifrån en balkong hon såg 4 killar komma ut ifrån en grå saab 9000 och va o pillade på min bil!! så nu skall jag ut o leta efter ungdomar i en grå saab 9000!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang