American hotrod

Bjork OEM <3
12 januari 2008 · 6 957 Inlägg

De har gått för långt, OCC å AH, stör ihjäl mig på Duane, tror att han kan gapa
å hålla på som fan, än värre är när Boyd presenterar bilarna, som om han byggt dom
men han gnäller ju fan bara

Å OCC ska vi inte prata om, men Mikey e cool tongue

OEM <3
DanneDynamit
12 januari 2008 · 302 Inlägg

racefan skrev:
avsnitten e ju inte direkt dagsfärska.Boyd är svårt sjuk idag samt Bernt gör ju sitt genombrott i serien o startar sen eget o blir "mega känd" för sin byggen.Charlie är en grymt eftertraktad lackerare i Usa idag.

är boyd sjuk? yikes  vad har han råkat ut för sjukdom?

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
TTTTT
12 januari 2008 · 945 Inlägg

Abbster skrev:

twin_cam skrev:
Tror att han lider av storhetsvansine??
Är rätt uppenbart att han gör det.

Hade någon betett sig så i sverige så hade den firman inte levt länge.
Tittar så sällan jag kan på det programmet...
Fattar inte att dom bara jobbar kvar.. En annan hade ju letat efter annat och sen slutat...

Tackar vet jag mark evans när han renoverar och byggar sina bilar, motorcyklar, helikoptrar och allt vad han byggt wink

han lackeraren pallade ju ju tydligen inte av att vara kvar där så han sa upp sig för att han aldrig fick tid för sin familj osv.. hadde känt boyd länge och varit vänner. När han berättade det för boyd så fick han ju nått tokryck och vägrade skaka hand med honom å han ville aldrig mer se honom eller nått sånt.. så ja tror iaf att nått inte står rätt till med gubben

hahahahaha.....lackeraren (charlie) skulle ju börja jobba för chip foose, dels så har ju chip jobbat med boyd tidigare och "bailat" på honom, boyd vart ju fett lack på d, sen så är ja chip dessutom en konkurrent. (I Europa så säger konkurrenslagen att du inte får göra en sån övergång utan att din nuvarande arbetsgivare godkänner det iaf på chefsnivå.)
Dessutom så är jag övertygad om att Charlie knullade på boyds nya kärring, den där enögda gubben lär ju vara lika impotent som ett skrivbord.
Men glöm inte en sak boys, dom gör ju tv....AMERIKANSK TV.....man kanske inte ska tro på allt man ser på burken big_smile
over n out/T

blinka blått om du vill rejsa!
Cruizr
12 januari 2008 · 417 Inlägg

FireTraXX skrev:
Nån mer än jag som tror att Boyd lider av storhetsvansinne?

Enda han säger är: "I have built more cars then you will ever see" och tror att han är bäst för att hans anställda har byggt en massa bilar åt honom.

Plus att hans ledarförmåga verkar vara lika med noll.

Är du förvånad? Han är ju en amerikan big_smile. Kul serie annars, som kanske ballat ur en aning.

mvh/Jocke

ghost_boy83 CREW
13 januari 2008 · 2 594 Inlägg

kollade jämt på occ men nu har man lessnat kollar ofta på american hotrod men blir så less på att dom bara visar repriser,tyckte thomas och roy va bäst!! bloubear störde jag mig på som fan han visade ingen respekt skulle ha givit honom ett rejält kokstryk i direktsänning och sparkat honom fortare än fort,

nån som såg när dom thomas mfl byggde lådbil och komm tvåa mot hi tec företag som volvo porsche mfl

T16_AeRo
13 januari 2008 · 712 Inlägg

Duane.. vilken j*vla rövslickare han är. Springer in o skvallrar hos Boyd så fort han får lite mothugg ut på golvet.

Nåja.. Vart sugen på att ladda ner alla säsonger o glo igeom.. har endast sett lite ströavsnitt då och då.. Tycker det endast får repriser nu på Discovery

Hur många säsonger har det blivit egentligen och görs det fortfarande nya avsnitt i USA lr..?
Hade ingen aning om att Boyd var sjuk och att Roy är död hmm

Performance_ Förjaevle Brao
13 januari 2008 · 555 Inlägg

boyd¨å duane tycker ja e ena jävla slitstövlar , tacka fan vet ja bernt , thomas å roy;)

Jimmy_N Makaronborrare
13 januari 2008 · 993 Inlägg

Tony den nya killen som började i senaste avsnittet är ju riktigt säker på sin sak big_smile

Noiseprojekt
13 januari 2008 ·

Performance_ skrev:
boyd¨å duane tycker ja e ena jävla slitstövlar , tacka fan vet ja bernt , thomas å roy;)

Haha konstigt;)
Thomas och Bernt är ju svenskar:P
Vet ialf att Bernt är från mullsjö från början..
Svärfar "tog över" Bernts jobb

Mr-A Maharaja!
17 februari 2008 · 207 Inlägg

Nån mer än jag som hatar Duane? tongue

luunggan
17 februari 2008 · 956 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
nån som såg när dom thomas mfl byggde lådbil och komm tvåa mot hi tec företag som volvo porsche mfl

tror inte kom tvåa, har för mig att det var näst sist och att dom var glada för att inte ha hamnat sist.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Snoppen
17 februari 2008 · 543 Inlägg

Någon som vet vart man  kan tanka säsongerna?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
wannabe1
18 februari 2008 · 102 Inlägg

Overhauling med Chip Foose varje dag 17:00 på discovery är bäst. Boyd och Duane framställs som de idioter de är.

Bjork OEM <3
18 februari 2008 · 6 957 Inlägg

wannabe1 skrev:
Overhauling med Chip Foose varje dag 17:00 på discovery är bäst. Boyd och Duane framställs som de idioter de är.

WORD! Sen tkr ja att Foose bilar är 10ggr snyggare, lite kul att gamla Boyd anställda jobbar där tongue

OEM <3
gurragas
18 februari 2008 · 269 Inlägg

Frågan är hur någon kan vilja jobba hos Boyd??
mannen har ett ego som är större än den värsta hollywood divan, undrar hur länge det skulle ta innan man körde upp mutterknacken i röven på honom om man började att jobba där smile
Den coolaste som jobbar där måste väl ändå vara den gammle (vad fan heter han) som håller på med plåtarbeten, den gubben gör precis som han vill...

Mopar or no car:)
Dodge Challenger "Nightcrawler" (1970)
Brandta
18 februari 2008 · 162 Inlägg

Nån mer än ja som tycker Boyds exfru e störtskön...kommer inte ihåg va hon heter

Neos
18 februari 2008 · 105 Inlägg

Jag tycker programmet är bra men givetvis är det för mycket tjafs och för lite byggande.
Ibland får jag för mig att de jobbar efter ett manus och att Boyd och Duane blir tillsagda att dra åt snöret ännu lite hårdare och att Duane ska skrika ännu mer bara för att det ska bli ett bra program.
Men det är väll så här vi vill ha det, att det ska tjafsas och det ska vara lite dramatik för att vi inte ska lessna på att kolla på programmet.
Sen tycker jag att Lee som är med i programmet är riktigt rolig att se och jag tror att han höjjer stämningen på verkstaden.

Jag följer Am. Hot Rod kl. 18.00 varje dag för jag har inte kollat på det tidigare. Men när jag kom till avsnitten där Tony började så började de sända gamla avsnitt helt plötsligt. Har dom inte gjort några mer avsnitt än dom där Tony började jobba?

Ang. Boyd tror jag att vissa saker har stigit honom åt huvudet. Men han jobbar nog under stor press och har ett företag att driva och marknadsföra. Även han har sina goda och dåliga sidor.
En bra sak jag tyckte han beslutade var att Tony skulle få vara kvar pga att ingen kan gå in och jobba och göra ett perfekt jobb när man inte har erfarenheten men att de går att lära om man verkligen brinner för något. Men det kan ju också vara något som tv-teamet beslutade att Tony skulle vara kvar för bättre och roligare tv.
Någon skrev att han var sjuk. Jag hittar ingen info om vad som är fel på honom men jag tror stressen gjort honom sjuk.

Man vet ju inte alls hur det ser ut i verkligheten utan det vi ser är vinklat för att de ska bli bra tv.

/Tomas

Senast redigerat av Neos (18 februari 2008)

xorox_88 Smack that ass!!
18 februari 2008 · 2 953 Inlägg

Brandta skrev:
Nån mer än ja som tycker Boyds exfru e störtskön...kommer inte ihåg va hon heter

du menar diane eller big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Maizer
18 februari 2008 ·

Det här får mig lite att tänka på att jag drar till romme imorn och kläppen på torsdag. Ja.

Bjork OEM <3
18 februari 2008 · 6 957 Inlägg

gurragas skrev:
Frågan är hur någon kan vilja jobba hos Boyd??
mannen har ett ego som är större än den värsta hollywood divan, undrar hur länge det skulle ta innan man körde upp mutterknacken i röven på honom om man började att jobba där smile
Den coolaste som jobbar där måste väl ändå vara den gammle (vad fan heter han) som håller på med plåtarbeten, den gubben gör precis som han vill...

Du menar Roy? Avliden numera....

Tony blev väl påkörd å skada rygg och nacke?

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang