American hotrod

Glader9991
4 maj 2008 · 956 Inlägg

Vad gör Tomas Loddeby idag då om han inte jobbar hos boyd längre? Nån som vet förresten hur de går med företaget nu när boyd gått bort?
www.boydcoddington.com händer de inte mycket på. Finns en bild på första sidan, och en tråd om att dela sina minnen av boyd.

Senast redigerat av Glader9991 (4 maj 2008)

amazon_pj
4 maj 2008 · 36 Inlägg

boyd dog i feb och chip han är ju sönder stressad han hinner ju inte ens träffa sin familj


säkert nått stav fel

Generalen Fritids-designer
4 maj 2008 · 293 Inlägg

Boyd e grym men Chip Foose e grymmast. Verkar jäkligt trevlig å.

Chop Shop däremot tycker ja e hur löjligt som helst. Visst är de bra gjort me så enkla verktyg men i min mening är bilarna så fula att ja inte vill se programmet, samt så är de ju så mycket dryg drama i programmet.

Nä, för mig gäller främst Overhaulin' och Mythbusters! smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Haxxel JDM
4 maj 2008 · 593 Inlägg

Overhaulin är lite väl sliskigt ibland och så gillar jag inte riktigt idén att de själ en bil från någon, man lär ju bli helt knäckt, inte bra för nerverna tongue Och att de bygger om den utan att ägaren vet om det eller har något att säga till om. Men bilarna blir helt sjukt vackra!

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Glader9991
4 maj 2008 · 956 Inlägg

Haxxel skrev:
Overhaulin är lite väl sliskigt ibland och så gillar jag inte riktigt idén att de själ en bil från någon, man lär ju bli helt knäckt, inte bra för nerverna tongue Och att de bygger om den utan att ägaren vet om det eller har något att säga till om. Men bilarna blir helt sjukt vackra!

Riktigt skit program enligt mig. Bara massa amerikanska bilar. Varför aldrig japanska eller europeiska bilar? Bara massa gammla sketna amerikanare....

Karlzzon The One Evolution
4 maj 2008 · 1 627 Inlägg

Glader9991 skrev:

Haxxel skrev:
Overhaulin är lite väl sliskigt ibland och så gillar jag inte riktigt idén att de själ en bil från någon, man lär ju bli helt knäckt, inte bra för nerverna tongue Och att de bygger om den utan att ägaren vet om det eller har något att säga till om. Men bilarna blir helt sjukt vackra!

Riktigt skit program enligt mig. Bara massa amerikanska bilar. Varför aldrig japanska eller europeiska bilar? Bara massa gammla sketna amerikanare....

kan bara säga att jag gillar det programmet bättre än pimp my ride efter som i overhoulin får man se vad dom gör och dom känns seriösa. pimp my ride känns mest som bränn mest pengar på så mycket prylar som möjligt

Fäll ner pungen och landa
Haxxel JDM
5 maj 2008 · 593 Inlägg

Pimp my ride är kul eftersom de gör roligare bilar än bara amerikanare. Men där blir de så jäkla onödiga, alla får utställningsbilar även om det är ganska tydligt på hur de behandlar sina bilar att de inte bryr sig ett skit om bilar.

Men overhaulin har faktiskt gjort en honda civic en gång! det var ballt. Det finns för många program om muskelbilar och hot rods, jag är inte intresserad av hot rods, jag är intresserad av japanare och europeer. Någon annan som tycker lika?

BTW bästa programet i världen är Top Gear!

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Klinkki86
30 september 2009 · 4 Inlägg

ähh.. american hotrod eju bara tv...    som american chopper,,, showbiss..    fötjänar mycket mer på reality showen än bilarna..    o allt extra drama & att de allti e så brått o lite me tid har ju alla dessa shower gemensamt för att försöka få programmet intresantare,,

Om karaktärärna senn spelar sig själv , , vem vet ?!?!

Mercedes CE "Highway patrol bluesmobile" (1990)
FireTraXX DFFL
30 september 2009 · 9 020 Inlägg

Klinkki86 skrev:
ähh.. american hotrod eju bara tv...    som american chopper,,, showbiss..    fötjänar mycket mer på reality showen än bilarna..    o allt extra drama & att de allti e så brått o lite me tid har ju alla dessa shower gemensamt för att försöka få programmet intresantare,,

Om karaktärärna senn spelar sig själv , , vem vet ?!?!

Tråden är... jätte gammal... och Boydär död...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
The_Rebel Gréve
30 september 2009 · 497 Inlägg

men de va tydligen ingen som tyckte lika om att gilla japanare och europeer tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang