Har ditt innetak tappat fästet???

j0hanna
17 januari 2008 · 95 Inlägg

pierced_viking skrev:

j0hanna skrev:

pierced_viking skrev:

du måste ju montera ner den bakersta panelen med. vet inte om du gjort det. men jag hade ut mitt härom dagen och det var då inga problem. sen använde jag spraylim och nytt svart tyg och klädde det igen, inga problem alls. snyggt blir det med smile

Alla panelerna är borttagna, samt listen i framrutan o solskydd handtag m.m.
Har du en kombi? Under den plast som sitter längst bak, är taket (som det ser ut) bara inskjutet i plåten. Drar jag bara rakt ut därifrån? Försökte lite, och det satt hårt.

jag har kombi... det är bara att dra ut det... sitter lite hårt men det kommer att med lite våld ska du se tongue

Jag drog lös det idag, och det höll smile Så nu har jag äntligen fått ner railsen..
Hann prova mig till svaret, men tack ändå wink Nu vet jag att jag gjorde rätt iaf smile
Trevlig kväll!

4NDR34S
18 januari 2008 · 28 Inlägg

pierced_viking skrev:

4NDR34S skrev:

Tioxx skrev:
farsan köpte svart baslåde tyg och klädde inner taket med i sin camaro blev skit snyggt han använde spray lim. detta va 6 år sen det har fortfarande inte lossnat

ok ,snyggt! ;P
men e de inte krångligt att få dit tyget? e en ganska jobbig arbetsposition... på 740in e de lite krångligt för innetaket e inte helt plant... sticker ner lite på mitten utav taket...

jag klädde med svart lycra. 50 spänn för 5 meter och det räcker mer än nog till en kombi. det är inga problem med vecken som är i tacket. man limmar och formar tyget efter taket hur man vill. lätt som f*n big_smile

ok, få väl försöka om färgen blir dåligt! cool

4NDR34S
26 januari 2008 · 28 Inlägg

kolla in mina nya bilder på projektet!!! cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang